Gewoon betalen... Net voor 90 euro 2 t-shirts, een polo, broek en riem gekocht... inc. verzending...quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:59 schreef synnath het volgende:
Duur zeg. Shipping and handling ook. Wat vinden jullie daarvan? of hoe gaan jullie ermee om?
Uit clearance neem ik aan dan? En je hebt toch ook 30% naheffing oid?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:08 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Gewoon betalen... Net voor 90 euro 2 t-shirts, een polo, broek en riem gekocht... inc. verzending...
Niet echt duur als het aankomt tenminste
Lees de OPquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef Vido23f het volgende:
Hoe zit dat nu met die clearance? Ik zie dat nergens staan met FireFox of Internet Explorer?
Laat het ons maar weten, ik ben in ieder geval ook benieuwdquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:10 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik heb nu een bestelling bij Hollister gedaan... Ben benieuwd of hij gecanceld wordt...
Alles uit de clearence!
Dat is 19% omdat ik niet over de 150 euro komquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:17 schreef synnath het volgende:
[..]
Uit clearance neem ik aan dan? En je hebt toch ook 30% naheffing oid?
Laat je het trouwens gewoon rechtstreeks naar je huis versturen of via UStoNL?
Helaas!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:27 schreef SperZii het volgende:
[..]
Laat het ons maar weten, ik ben in ieder geval ook benieuwd
Jup, zelfde als A&Fquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef Bryan181 het volgende:
Dingen uit de clearance kunnen niet meer besteld worden? Hoeveel verzendkosten bij hollister?
Goed idee! Heb wel interesse. Hoe nu verder?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan wel wat spul voor jullie op de post gooien. Dan kun je mijn US adres gebruiken en stuur ik het wel door.
Geldt dit voor iedere fokkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan wel wat spul voor jullie op de post gooien. Dan kun je mijn US adres gebruiken en stuur ik het wel door.
ik heb een remsen in lengte 34quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef Bryan181 het volgende:
Is er iemand die de Broek Remsen Slim Straight heeft in lengte 32?
Haha ik ook. Die heb ik in Amerika gekocht, maar hij is eigenlijk best wel lang. Ik vroeg me af of ik ook een 32 pas. Was het nou trouwens dat je 150 euro excl. shipping mag bestellen, zodat je geen naheffing krijgt?quote:
Je krijgt een naheffing vanaf je voor meer dan 22¤ bestelt en 45¤ vanaf dat het een gift is. Tot 150¤ ben je vrijgesteld van invoerrechten, maar niet van btw en aanbiedings/inklaringskosten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Haha ik ook. Die heb ik in Amerika gekocht, maar hij is eigenlijk best wel lang. Ik vroeg me af of ik ook een 32 pas. Was het nou trouwens dat je 150 euro excl. shipping mag bestellen, zodat je geen naheffing krijgt?
Kan ik je over een tijdje nog PM'en?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:28 schreef Barcaconia het volgende:
Oke thnx. Maar die 150 euro is excl verzendkosten he?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:54 schreef Vido23f het volgende:
[..]
Je krijgt een naheffing vanaf je voor meer dan 22¤ bestelt en 45¤ vanaf dat het een gift is. Tot 150¤ ben je vrijgesteld van invoerrechten, maar niet van btw en aanbiedings/inklaringskosten.
In België mogen ze in feite nog een extra taks toevoegen omdat het kleren betreft. Heeft te maken met de strijd tegen namaakkleren. Weet niet hoe dit zit als je bij een officïeel bedrijf kleren bestelt maar ik kan mij toch wel wat verhalen van menig eBay-gebruikers herinneren.
Je kunt me altijd PMen, maar ik weet niet hoe lang ik nog in Amerika benquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Kan ik je over een tijdje nog PM'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |