quote:Op maandag 8 maart 2010 18:31 schreef Maestro16 het volgende:
heey,
weten jullie waar ik de koers van de douane kan vinden,
wil graag een bestelling doen van abercrombie.com alleen wil ik onder 20 euro blijven
Ik snap het niet? Woon je in Duitsland ofzo? En je kan het toch sowieso naar Duitsland laten bezorgen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef Haebe het volgende:
Het schijnt dat je ook (via een Duits IP) Hollister kunt bestellen in Duitsland. Iemand ervaring mee? Het schijnt wel dat je het vervolgens wel in Duitsland moet laten bezorgen.
ik bedoel inderdaad een Duitse online store. Als je vanaf een Duitse proxy naar hollisterco.com gaat kom je op de Hollister site, maar dan in het Duits, met prijzen in euro's. Je kunt dan Hollister bestellen binnen Duitsland..quote:
Niet moeilijk kneus gewoon uit clearance bestellen op dit moment is het mogelijk 2 t-shirts te halen voor 21.60 euro alleen weet ik dan zeker dat mijn pakket niet onderschept word?quote:
wie is er nou een kneus, zoek t uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:14 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Niet moeilijk kneus gewoon uit clearance bestellen op dit moment is het mogelijk 2 t-shirts te halen voor 21.60 euro alleen weet ik dan zeker dat mijn pakket niet onderschept word?
Dat heb ik er wel voor over , beter dan neppe troep op Marktplaats,quote:Op maandag 8 maart 2010 18:41 schreef santiagojwz het volgende:
Maestro, verzenden alleen al is 40 dollar naar Nederland dacht ik.
Ik heb het tenminste er voor overquote:Op maandag 8 maart 2010 21:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
wie is er nou een kneus, zoek t uit.
ik zal het binnenkort eens proberen....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:37 schreef chrissieke het volgende:
mijn orders worden ook gecancelled!
Zijn er nog meer mensen die geen clearance meer kunnen bestellen?
Op dit moment krijg ik geen antwoord van Abercrombie...
Gast, erzijn genoeg mesnen die A&F willen maar als ze die verzendkosten zien,quote:
ok gastquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:52 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Gast, erzijn genoeg mesnen die A&F willen maar als ze die verzendkosten zien,
haken ze meteen af of je koopt of je houd kop dicht
Jij bent best raar!quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:52 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Gast, erzijn genoeg mesnen die A&F willen maar als ze die verzendkosten zien,
haken ze meteen af of je koopt of je houd kop dicht
Jaa ben ook nog bij a&f geweest, een keer in die van santa monica en ander bij universal studios.. Mja, hoe bedoel je is het wat? Qua kleding of de winkel zelf? want de winkels waren gewoon allemaal precies hetzelfde ingedeeld, alleen ik geloof dat die van universal studios maar 1 verdieping had, en die van santa monica had ook nog een bovenverdieping..quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent best raar!
OT: Pumpkin, ben je ook nog in de A&F winkel geweest in LA of alleen Hollister? Zo ja, is het wat? Ik ga nl. ook eind april en wil zeker even langs..........
Qua kleding, of er meer aanbod is dan op de site. Wilde bv. laatst een nieuwe sweatpants en ze hadden op de site toen maar keus uit 2 modellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa ben ook nog bij a&f geweest, een keer in die van santa monica en ander bij universal studios.. Mja, hoe bedoel je is het wat? Qua kleding of de winkel zelf? want de winkels waren gewoon allemaal precies hetzelfde ingedeeld, alleen ik geloof dat die van universal studios maar 1 verdieping had, en die van santa monica had ook nog een bovenverdieping..
Oh dat weet ik niet, ik kijk namelijk nooit op de a&f site, alleen hollisterquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Qua kleding, of er meer aanbod is dan op de site. Wilde bv. laatst een nieuwe sweatpants en ze hadden op de site toen maar keus uit 2 modellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |