Volgens mij is dat alleen met (korte) broeken die, die maat aanduiding hebben dus s/m/l met de rest komt het redelijk overheen... De broeken vallen wat langer dus heb je hier 32*36 dan kun je daar volstaan met 32*34quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef topdrob het volgende:
Is het trouwens nog steeds zo met A&F dat je een maat kleiner moet kopen? Dus als je normaal M hebt met truien/shirts, dat je daar een S besteld? Heb ooit een zwembroek besteld van A&F, een M. Wat een groot ding was dat, XL hier in Nederland denk ik. Sinds dien heb ik het niet zo meer op bestellen via internet
hehe ik heb idd M en als broekmaat 32*34 of 32*32 , ligt aan het merk vaak.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen met (korte) broeken die, die maat aanduiding hebben dus s/m/l met de rest komt het redelijk overheen... De broeken vallen wat langer dus heb je hier 32*36 dan kun je daar volstaan met 32*34
Als je M en maat 32*34 hebt en laat zien wat je wilt bestellen wil ik het eventueel wel overnemen als het niet past
Qua truien koop ik gewoon M, hetzelfde als in NL...Tshirts ook... Alleen overhemden doe ik een S...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef topdrob het volgende:
[..]
hehe ik heb idd M en als broekmaat 32*34 of 32*32 , ligt aan het merk vaak.
Ik zal vanavond eens een kijkje nemen op de site of er nog iets bijzonders bij zit. Ik wordt nou ook niet echt opgewonden van de kleren hier in de Nederlandse winkels
Mja ik vind het soms wel verschillen per merk. En je hebt natuurlijk 'slim fit'. Ik ben in verhouding nogal breed in mijn schouders en erg smal in de taille. Dus vaak heb ik bij M-etjes dat ze strak bij de schouders zitten. Maar de L is weer te lang en dan lijkt het bij mijn taille net alsof ik een zak aan heb (flappen, zit dus niet mooi). Lastigquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:15 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Qua truien koop ik gewoon M, hetzelfde als in NL...Tshirts ook... Alleen overhemden doe ik een S...
Ben zelf 1.88 en heb een smal postuur.. Als je wat breder bent gebouwd kun je ook een L pakken voor truien en tshirts..
Abercrombie verzend geen geurtjes buiten de VS. Als je toch A&F geurtjes wilt bestellen dan kan je dat wel via Ellen (zie de opening post) doen. Op http://www.perfumeemporium.com kan je ook A&F geurtjes bestellen, heb ik ook al eens gedaan. Je moet wel de zoekfunctie gebruiken op die site om sommige A&F geurtjes te vinden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef la_guera_loca het volgende:
HEy Allemaal! Ik wil een geur bestellen bij A&F. Mannengeur heb ik al gekozen: Fierce! Maar welke vrouwengeur raden jullie mij aan? Nummer 8, 41, Classic, Ezra of Wakely?
Voor vrouwen: "8" , zeker weten (heb ze allemaal getest/geroken...heb overigens zelf Fierce en mn vriendin "8")quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:42 schreef la_guera_loca het volgende:
HEy Allemaal! Ik wil een geur bestellen bij A&F. Mannengeur heb ik al gekozen: Fierce! Maar welke vrouwengeur raden jullie mij aan? Nummer 8, 41, Classic, Ezra of Wakely?
Ik heb er een, een L. Ooit gekregen, anders had ik wel een M besteld.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:12 schreef lennart13 het volgende:
Weet iemand hoe de 'athletic bottoms' (joggingbroeken) vallen? En dan liefst van de Beaver point.
En dan meer de lengte van de medium en large? Breedte kan ik op de site vinden.
thx.
Kan jij de lengte van die medium toevallig ook nog opmeten? Krijg ik wat beter een idee hoe ze echt vallen.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:41 schreef NY_Giant het volgende:
Ik ben 1,83m en een M was voor mij VEEL te groot.
Ik heb hem helaas niet meer! Sorry...quote:Op zondag 7 februari 2010 17:43 schreef lennart13 het volgende:
[..]
Kan jij de lengte van die medium toevallig ook nog opmeten? Krijg ik wat beter een idee hoe ze echt vallen.
Vorige week wat via de clearance besteld. Nooit problemen gehad. Tot nu toe. Krijg ik dit gemaild.quote:Thanks for contacting us at Abercrombie & Fitch.
Customers located outside of the United States and Canada are not permitted to purchase clearance items.
We're sorry for any issues this may have caused.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |