abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80039644
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:16 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Don't know... ?!?! Hij is veel online en werkt zijn hyve de hele dag door bij...
Beter een eigenwijs, dan een gestolen liedje
pi_80041690
Abercrombie verkoopt alleen via haar eigen site en eigen winkels.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 7 april 2010 @ 13:53:02 #278
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_80041837
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef duiveltje77 het volgende:

[..]

Don't know... ?!?! Hij is veel online en werkt zijn hyve de hele dag door bij...
Dan MOET hij wel betrouwbaar zijn ja! ik zou de 15e gewoon kopen joh!
I'm Back Again!
  woensdag 7 april 2010 @ 13:53:28 #279
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80041853
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef duiveltje77 het volgende:

[..]

Hoe fucking dom kun je zijn zeg.

NEE dit is NEP natuurlijk

Waarom zouden ze een site openen speciaal voor Nederland, terwijl je vanaf de hele wereld op hun site kunt?
pi_80054760
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:53 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Hoe fucking dom kun je zijn zeg.

NEE dit is NEP natuurlijk

Waarom zouden ze een site openen speciaal voor Nederland, terwijl je vanaf de hele wereld op hun site kunt?
Vind je het nodig om zo te praten BIJGOOCHEM..!!!
Ten eerste weet ik heus wel dat dit niet gaat om de officiele site van A&F zelf...
Niet iedereen heeft en/of wil een creditcard dus dat houdt mensen tegen om een order op de a&F site zelf te plaatsen vandaar dat er mensen in nl een site oprichten en dus zelf orderen in de us en weer doorverkopen hier.. Dit gebeurt ook bij Uggs enz...
Ik heb me niet verdiept in deze site maar hoorde er via via van en kreeg een link...die ik weer hier plaatste om een mening van hier te hebben zodat ik dat ook aan menig personen die daar misschien wel willen besellen kan doorgeven...
Zit ik niet op zo'n snotneus opmerking van jou te wachten pannekoek..!!
  woensdag 7 april 2010 @ 19:31:48 #281
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80054907
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef duiveltje77 het volgende:

[..]

Vind je het nodig om zo te praten BIJGOOCHEM..!!!
Ten eerste weet ik heus wel dat dit niet gaat om de officiele site van A&F zelf...
Niet iedereen heeft en/of wil een creditcard dus dat houdt mensen tegen om een order op de a&F site zelf te plaatsen vandaar dat er mensen in nl een site oprichten en dus zelf orderen in de us en weer doorverkopen hier.. Dit gebeurt ook bij Uggs enz...
Ik heb me niet verdiept in deze site maar hoorde er via via van en kreeg een link...die ik weer hier plaatste om een mening van hier te hebben zodat ik dat ook aan menig personen die daar misschien wel willen besellen kan doorgeven...
Zit ik niet op zo'n snotneus opmerking van jou te wachten pannekoek..!!
OK BIJGOOCHEM!!!! Pannekoek!

Dan kunnen ze wel zo een site oprichten, maar ten eerste kun je de echtheid van de kleding dan betwijfelen en ten tweede betaal je een te hoog bedrag. Immers: die gasten maken die site ook niet voor niks. Als ik, bijgoochem, je dus mag adviseren: ga er niet mee in zee, want je kunt er alleen maar slechter van worden.

Er is wel Ellen, die woont in de US en die is bewezen betrouwbaar. Bij haar bestellen is betrouwbaar, maar ook wel weer wat duurder.
pi_80054957
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:53 schreef AskBrad het volgende:

[..]

Dan MOET hij wel betrouwbaar zijn ja! ik zou de 15e gewoon kopen joh!

Het gaat niet om mij die daar wil kopen..het gaat om 600 mensen die daar zijn aangemeld en ws willen kopen...
Ik heb mijn eigen adresjes..dus bestellen komt goed...
Mij werd om advies over deze site gevraagd..ik had geen tijd om te speuren vandaar dat ik het hier vroeg...
Maar blijkbaar is dit voor jullie een stomme vraag...

Laterzzzz

[ Bericht 0% gewijzigd door duiveltje77 op 07-04-2010 19:38:58 ]
  woensdag 7 april 2010 @ 19:34:24 #283
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80055032
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef duiveltje77 het volgende:
Mij werd om advies over deze site gevraagd..ik had geen tijd om te spreuren vandaar daty ik het hier vroeg...
Maar blijkbaar is dit voor jullie een stomme vraag...
Ow, dus wij mogen opdraaien voor jouw luiheid?
pi_80055144
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

OK BIJGOOCHEM!!!! Pannekoek!

Dan kunnen ze wel zo een site oprichten, maar ten eerste kun je de echtheid van de kleding dan betwijfelen en ten tweede betaal je een te hoog bedrag. Immers: die gasten maken die site ook niet voor niks. Als ik, bijgoochem, je dus mag adviseren: ga er niet mee in zee, want je kunt er alleen maar slechter van worden.

Er is wel Ellen, die woont in de US en die is bewezen betrouwbaar. Bij haar bestellen is betrouwbaar, maar ook wel weer wat duurder.
Ok..je kan ook wel aardig typen.. ;-P

Ik bestel er niet hoor..maar ws wel veel anderen...in korte tijd hebben veel mensen zich daar aangemeld..ik ben voor velen een speurder en mij werd gevraagd over deze site...had afgelopen dagen niet veel tijd om dit uit te zoeken..vandaar dat het mij makkelijker leek om het hier te vragen...
Ik bestel bij Cynthia.. Iets goedkoper dan Ellen maar ook al jaren actief in dit...

Maaruh...betekent dus dat ik mensen moet gaan waarschuwen...!!

Thnxx
pi_80055196
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ow, dus wij mogen opdraaien voor jouw luiheid?
Correctie:

Jullie mogen mij assisteren in mijn drukheid... ;-P
  woensdag 7 april 2010 @ 19:41:06 #286
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80055315
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef duiveltje77 het volgende:

Ik bestel bij Cynthia.. Iets goedkoper dan Ellen maar ook al jaren actief in dit...
Dan zou ik mensen adviseren daarheen te gaan om te bestellen

Misschien dat die jongens van die nieuwe site uiteindelijk wel betrouwbaar blijken te zijn hoor (in de zin dat ze echte kleding leveren), dan zou je alsnog kunnen overwegen daar te bestellen.
pi_80055628
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:41 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Dan zou ik mensen adviseren daarheen te gaan om te bestellen

Misschien dat die jongens van die nieuwe site uiteindelijk wel betrouwbaar blijken te zijn hoor (in de zin dat ze echte kleding leveren), dan zou je alsnog kunnen overwegen daar te bestellen.
Idd...mijn kenissen adviseer ik haar..

Van de week bekeek ik de site zelf even snel...maar er staat zoveel tekst op...dat ik er niet echt wijs meer uit werd... Hij plaatst constant foto's bij etc.. Dan kan ik het beter aan een echte A&F kenner hier vragen.. gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen.. ;-P
pi_80081754
Is het ondertussen al weer iemand gelukt uit de clearance te bestellen?
pi_80082960
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef booo het volgende:
Kan niet meer... Heb ze ook nog even een e-mail gestuurd eerst deden ze wat vaag maar later kwam het er op neer dat niet meer buiten de USA clearance spullen versturen helaas...

Maar gelukkig was er toen Barcaconia die zo aardig is om het pakketje door te sturen!
pi_80102158
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef booo het volgende:
Of bestel via Cynthia (winkel in de usa) Dan kun je nog van alles uit de clearance bestellen..
Zij stuurt het weer door naar jou..
Kost je wat meer qua verzenden (15 $ naar haar en vanaf haar 45 $ naar nl) 30 $ voor haar moeite en tijd maar als je meer dingen besteld heb je dat er zo uit....!!!
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:03:48 #291
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_80118390
Cynthia? heb je een webadres? email?
The truth is relative, pick one that works!
pi_80118913
hoelang duurt het eigenlijk voordat je die 19% naheffing krijgt?
pi_80119249
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:17 schreef Bryan181 het volgende:
hoelang duurt het eigenlijk voordat je die 19% naheffing krijgt?
Langste dat ik ooit heb moeten wachten was 6/7 weken... Daarna hoef je hem waarschijnlijk niet meer te verwachten
pi_80119810
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Langste dat ik ooit heb moeten wachten was 6/7 weken... Daarna hoef je hem waarschijnlijk niet meer te verwachten
Thanks
pi_80126454
Ja, of langer zelfs. En dat je 'm dan krijgt na de uiterste datum om in beroep te gaan.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_80131422
Ik heb met de Cookie Editor de Cookies voor Hollister aangepast. Klopt het dat er op dit moment geen clearence is?
pi_80145329
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Dat dacht jij. Ik heb eerder eind oktober een bestelling binnen gehad, en de naheffing kreeg ik in februari. FIJN is dat. heb al 3x eerder daarover begonnen, en meteen even afgeklopt, want voor je het weet ligt ie op de deurmat.. En ja hoor, net wanneer je het niet verwacht, krijg je te horen dat Fedex nog geld van je krijgt.
pi_80146232
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

465 dollar... (19% btw en 12% invoerbelasting)
Als de verzending er nog niet bij zit komt er nog 75 dollar boven op...
Dankje dankje!
pi_80157424
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef Bryan181 het volgende:
Ik heb met de Cookie Editor de Cookies voor Hollister aangepast. Klopt het dat er op dit moment geen clearence is?
Dat werkt niet meer... Gebruik de IE varianten in de startpost..
Dus dat U95 o.i.d.
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef santiagojwz het volgende:

[..]

Dat dacht jij. Ik heb eerder eind oktober een bestelling binnen gehad, en de naheffing kreeg ik in februari. FIJN is dat. heb al 3x eerder daarover begonnen, en meteen even afgeklopt, want voor je het weet ligt ie op de deurmat.. En ja hoor, net wanneer je het niet verwacht, krijg je te horen dat Fedex nog geld van je krijgt.
Ik zei ook wat ik heb gehad... En heb toch zeker 10x al wat besteld
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 23:41 schreef Mieks het volgende:

[..]

Dankje dankje!
Doe het graag voor een meisje
pi_80241382
Te koop aangeboden: Hollister overhemd!

[TK] Hollister overhemd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: