Don't know... ?!?! Hij is veel online en werkt zijn hyve de hele dag door bij...quote:
Dan MOET hij wel betrouwbaar zijn ja! ik zou de 15e gewoon kopen joh!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef duiveltje77 het volgende:
[..]
Don't know... ?!?! Hij is veel online en werkt zijn hyve de hele dag door bij...
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:52 schreef duiveltje77 het volgende:
[..]
Don't know... ?!?! Hij is veel online en werkt zijn hyve de hele dag door bij...
Vind je het nodig om zo te praten BIJGOOCHEM..!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:53 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
![]()
Hoe fucking dom kun je zijn zeg.
NEE dit is NEP natuurlijk
Waarom zouden ze een site openen speciaal voor Nederland, terwijl je vanaf de hele wereld op hun site kunt?
OK BIJGOOCHEM!!!! Pannekoek!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef duiveltje77 het volgende:
[..]
Vind je het nodig om zo te praten BIJGOOCHEM..!!!
Ten eerste weet ik heus wel dat dit niet gaat om de officiele site van A&F zelf...
Niet iedereen heeft en/of wil een creditcard dus dat houdt mensen tegen om een order op de a&F site zelf te plaatsen vandaar dat er mensen in nl een site oprichten en dus zelf orderen in de us en weer doorverkopen hier.. Dit gebeurt ook bij Uggs enz...
Ik heb me niet verdiept in deze site maar hoorde er via via van en kreeg een link...die ik weer hier plaatste om een mening van hier te hebben zodat ik dat ook aan menig personen die daar misschien wel willen besellen kan doorgeven...
Zit ik niet op zo'n snotneus opmerking van jou te wachten pannekoek..!!
Het gaat niet om mij die daar wil kopen..het gaat om 600 mensen die daar zijn aangemeld en ws willen kopen...quote:Op woensdag 7 april 2010 13:53 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Dan MOET hij wel betrouwbaar zijn ja! ik zou de 15e gewoon kopen joh!
Ow, dus wij mogen opdraaien voor jouw luiheid?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef duiveltje77 het volgende:
Mij werd om advies over deze site gevraagd..ik had geen tijd om te spreuren vandaar daty ik het hier vroeg...
Maar blijkbaar is dit voor jullie een stomme vraag...
Ok..je kan ook wel aardig typen.. ;-Pquote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
OK BIJGOOCHEM!!!! Pannekoek!
Dan kunnen ze wel zo een site oprichten, maar ten eerste kun je de echtheid van de kleding dan betwijfelen en ten tweede betaal je een te hoog bedrag. Immers: die gasten maken die site ook niet voor niks. Als ik, bijgoochem, je dus mag adviseren: ga er niet mee in zee, want je kunt er alleen maar slechter van worden.
Er is wel Ellen, die woont in de US en die is bewezen betrouwbaar. Bij haar bestellen is betrouwbaar, maar ook wel weer wat duurder.
Correctie:quote:Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ow, dus wij mogen opdraaien voor jouw luiheid?
Dan zou ik mensen adviseren daarheen te gaan om te bestellenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef duiveltje77 het volgende:
Ik bestel bij Cynthia.. Iets goedkoper dan Ellen maar ook al jaren actief in dit...
Idd...mijn kenissen adviseer ik haar..quote:Op woensdag 7 april 2010 19:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan zou ik mensen adviseren daarheen te gaan om te bestellen
Misschien dat die jongens van die nieuwe site uiteindelijk wel betrouwbaar blijken te zijn hoor (in de zin dat ze echte kleding leveren), dan zou je alsnog kunnen overwegen daar te bestellen.
Kan niet meer... Heb ze ook nog even een e-mail gestuurd eerst deden ze wat vaag maar later kwam het er op neer dat niet meer buiten de USA clearance spullen versturen helaas...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef booo het volgende:
Is het ondertussen al weer iemand gelukt uit de clearance te bestellen?
Of bestel via Cynthia (winkel in de usa) Dan kun je nog van alles uit de clearance bestellen..quote:Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef booo het volgende:
Is het ondertussen al weer iemand gelukt uit de clearance te bestellen?
Langste dat ik ooit heb moeten wachten was 6/7 weken... Daarna hoef je hem waarschijnlijk niet meer te verwachtenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:17 schreef Bryan181 het volgende:
hoelang duurt het eigenlijk voordat je die 19% naheffing krijgt?
Thanksquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Langste dat ik ooit heb moeten wachten was 6/7 weken... Daarna hoef je hem waarschijnlijk niet meer te verwachten
Dat dacht jij. Ik heb eerder eind oktober een bestelling binnen gehad, en de naheffing kreeg ik in februari. FIJN is dat. heb al 3x eerder daarover begonnen, en meteen even afgeklopt, want voor je het weet ligt ie op de deurmat.. En ja hoor, net wanneer je het niet verwacht, krijg je te horen dat Fedex nog geld van je krijgt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Langste dat ik ooit heb moeten wachten was 6/7 weken... Daarna hoef je hem waarschijnlijk niet meer te verwachten
Dankje dankje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
465 dollar... (19% btw en 12% invoerbelasting)
Als de verzending er nog niet bij zit komt er nog 75 dollar boven op...
Dat werkt niet meer... Gebruik de IE varianten in de startpost..quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:56 schreef Bryan181 het volgende:
Ik heb met de Cookie Editor de Cookies voor Hollister aangepast. Klopt het dat er op dit moment geen clearence is?
Ik zei ook wat ik heb gehad... En heb toch zeker 10x al wat besteldquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:22 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Dat dacht jij. Ik heb eerder eind oktober een bestelling binnen gehad, en de naheffing kreeg ik in februari. FIJN is dat. heb al 3x eerder daarover begonnen, en meteen even afgeklopt, want voor je het weet ligt ie op de deurmat.. En ja hoor, net wanneer je het niet verwacht, krijg je te horen dat Fedex nog geld van je krijgt.
Doe het graag voor een meisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |