SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik zie nu pas het product, idd mooi ding, ik had het aangevraagd bij jack... hij zij dat ie het aan zijn shop zou toevoegenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Mr777 het volgende:
[..]
NiceHeb je het direct bij die supplier besteld?
Voor de prijs ziet dit er ook goed uitMisschien maar even bestellen binnenkort
Net teruggevondenquote:HI! Tom!
Thank you for your Email
To the item: http://item.taobao.com/au(...)fa694b2.htm?cm_cat=0
For 2GB:52.82$ including shipping and tracking number
For 4GB:56.57$ including shipping and tracking number
For 8GB:64.07$ including shipping and tracking number
I will update this item in our website soon
Best regards,
Jack
Die barcode/tekstquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Mr777 het volgende:
[..]
NiceHeb je het direct bij die supplier besteld?
Voor de prijs ziet dit er ook goed uitMisschien maar even bestellen binnenkort
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef hongtom het volgende:
[..]
Via jack... beetje afgedingdik wou niet meer dan 30 dollar per stuk eigenlijk maar toen kwamen we op 95 voor 3... hij vroeg eerst iets van 36 dollar voor 1 of zo maar toen waren ze nog 150 yuan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Toen ik een keer een mp3speler bestelde uit China stond dat nummer er ook op, zal wel populair zijn daar ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |