SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lehme met Kruiden

En gewoon een beetje spuug van je partner?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb van die velletjes overal op mijn lippen.
En niks helpt he.Geen labello, geen dreamcream, geen vaseline.

Dat lijkt me wel pijnlijk zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef Tamashii het volgende:

Ja niet leuk. En dan ga ik altijd zo over mijn lippen likken, maar ik heb gehoord dat dat nog kei slechter is.quote:

Dat doe ik ook, over me lippen likken.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet leuk. En dan ga ik altijd zo over mijn lippen likken, maar ik heb gehoord dat dat nog kei slechter is.

Waar haal je dat boter vandaan dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:01 schreef Lehme het volgende:
Je hebt echt pijnlijke, droge lippen en je hebt niets bij de hand? Smeer dan wat boter op je lippen.
- Shanna

Ik moest even lachen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef Lehme het volgende:
[..]
1. De lippen verliezen zoutconcentratie door het koude weer wat ervoor zorgt dat de lippen lang-zaam-maar-hand afsterven, z

Bij de Bodyshop heb je speciale scrub voor je lippen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef Tamashii het volgende:

Dat ja...quote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |