Huhquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef bleiblei het volgende:
Overigens geef ik toe dat ik geen realiteitszin heb, als ik stationaire vlak en vandiktebanken, freestafels en lintzagen van bijv. Felder aan laat rukken. Maar dat is nog lang niet het geval.
Heet jij Felder dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
. De keer dat ik zoiets heb of aanraak, moet je een foto maken denk ik
he? Wat lees jij dat ik niet lees in de post van bb?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
Heb verlatingsangst.quote:
felder ?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
Hij heb een kloon, waar ons niets van weet, denkt mij.quote:
bb: de eerste keer dat hij zoiets aanraakt bel ik de ambulancequote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
Zou het leger inschakelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb: de eerste keer dat hij zoiets aanraakt bel ik de ambulance
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb: de eerste keer dat hij zoiets aanraakt bel ik de ambulance
wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef amaranta het volgende:
ook maar in dit topic even melden dat er NOG GEEN BABY in aantocht is
Dat heeft ze van Rop...die koopt ook mooie auto's om er zelf in te gaan rijden...zo zie je de buitenkant van de auto toch nietquote:Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft rare trekjes. Ze heeft een eigen placemat, en die leggen we altijd met de afbeelding naar haar toe. En elke keer draait ze hem om zodat de afbeelding van haar af ligt. :S
ik denk na de kerst...quote:
Ik zeg de 16de en ik zeg een baby!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk na de kerst...
is er al een Amaranta beval poll?
Dat lijkt me echt vervelend voor Sjors.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
misschien beval je wel op je verjaardag mamaria!
de 6de see jijquote:Op woensdag 9 december 2009 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik had ingezet op afgelopen zondag geloof ik
ik heb geen notie meer van dag/tijd/uurquote:
Volgens Babel Fish:quote:Op woensdag 9 december 2009 20:44 schreef amaranta het volgende:
dan zeg je gewoon, voulez vous coucher avec moi pour le travaille, je sucerai ton penis bien forté monsieur
quote:wil u leggen met mij voor het werkt, ik je sucare jouw goed forté penis heer
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:
en er staat, wil je met met me naar bed, ik zal goed hard aan je pik zuigen meneer
Aah, onhandigquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, Inu, die vacatures waren niks... een was voor een baan van 3 maanden in Rotterdam voor 24 uur per week en de andere was al verlopenMaar ik vind het superlief dat je ze steeds voor me post, dank je wel!
Volgens mij is dat weer een andere en lopen de gespreksrondes daarvoor al.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI, even een vraagje he, ik zie dat er weer een vacature open staat bij jouw werkgever voor een medewerker PR en communicatie. Is die vacature opnieuw open, of is dit een andere?
Mijn avondeten niet. Wil je een Panini "Toscane"? Heb er maar een paar hapjes van genomen.quote:
Nee dank jequote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn avondeten niet. Wil je een Panini "Toscane"? Heb er maar een paar hapjes van genomen.
Hahahahahaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef ArTiC het volgende:
whehehe alkmaarse kazen worden in de blessuretijd uitgeschakeld door een doelpunt van de keeper van standard, bizar
hihiquote:
*trekt aan de baard van Juup©quote:
Welcome to the club.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
de connectoren in mijn hoofd maken weer overuren
ik heb een clubke opgericht vur mensen met een lillik gezichtquote:
Dat was een e-mail naar jou toe?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb een clubke opgericht vur mensen met een lillik gezicht
GE HOORT DERBIJ!
E-mail?quote:
Is de snackbar nog open?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef ArTiC het volgende:
ik heb nog steeds zin in een frietje stoof
Nee, en de frietzaak ook nietquote:
friet kan ik zelf nog frituren hier...moet ik alleen nog ergens een paard jatten.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jammer. Misschien een paar frietjes stoof kopen en die invriezen?
Misschien wil PG wel op bezoek komen?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
friet kan ik zelf nog frituren hier...moet ik alleen nog ergens een paard jatten.
PG?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wil PG wel op bezoek komen?
whehehe, net de herhaling gezien...Theo zegt wat 80% van NL denktquote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef Juup© het volgende:
Die reactie van Theo Maassen
Theo Maassen ruziet met Patricia Paay
Paay is mijn inziens een gepasseerd station qua schoonheid (voor zover dat station er ooit was), en Maassen is een lul dus dat past wel bij elkaar.
ik dacht al...waar blijft zequote:
Beetje zinloze tweet imho. Alsof Theo Maassen ooit in zijn leven zijn mening over iemand intelligent/subtiel/genuanceerd heeft gebrachtquote:Op donderdag 10 december 2009 00:59 schreef febster het volgende:
Mijn tweets over het onderwerp:
Theo Maassen had La Paay gewoon op een intelligente manier moeten afserveren. Nu snijdt hij zichzelf in de vingers en dat is onnodig.
RT @HuubBellemakers: maar een stuk minder spectulair als dat het op twitter leek #maasenvspaaay #dwdd
Ik vind die stem wel tofquote:Op donderdag 10 december 2009 08:32 schreef ArTiC het volgende:
wat een irritante kutstem heeft die nieuwe zanger van direct
[/blog]
net of paay zo intelligent bezig wasquote:Op donderdag 10 december 2009 08:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Beetje zinloze tweet imho. Alsof Theo Maassen ooit in zijn leven zijn mening over iemand intelligent/subtiel/genuanceerd heeft gebracht. Dat is net zoiets als Wilders het bezit van intelligentie toedichten
(al hoewel...).
je gaat iedere week een vloer leggen?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:36 schreef bleiblei het volgende:
En om terug te komen op de zaagtafels, een tweedehandse Festool zaagtafel voor 650 euro.
Nu nog kijken in welke staat het ding is, welk type het is en of ik er geen 50 euro vanaf kan krijgen
Jepquote:Op donderdag 10 december 2009 08:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gaat iedere week een vloer leggen?
hoe vaak heb jij een zaagtafel nodig?
Ik heb het niet gezien, maar Paay...quote:Op donderdag 10 december 2009 08:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net of paay zo intelligent bezig was
Paay: ja maar ik zeg wat ik wil!
Theo: HEt ziet er niet uit, je moet dit niet doen als je 60 bent
Paay: dat mag je niet zeggen *krijs*
Theo vroeg ook: waarom?quote:Op donderdag 10 december 2009 08:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar Paay...
Tja, die scoort best hoog in het lijstje "die krijgt te veel aandacht" waarin ze staat tussen Wilders, Gordon, Joling, Cabau van Kasbergen en al dat soort tuig.
Theo Maassenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:45 schreef -moppie- het volgende:
Wie is nou trouwens haar nieuwe vriendje? Zou ze gisteren toch bekend maken?
Ene R. uit Veldhovenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:45 schreef -moppie- het volgende:
Wie is nou trouwens haar nieuwe vriendje? Zou ze gisteren toch bekend maken?
Tsja. geen idee eigenlijk wat ik zou doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
wil je net vertrekken, valt de regen met bakken naar benedenWil mezelf niet meteen weer ziek maken op mijn eerste werkdag, is het geoorloofd om even te wachten?
ja het zijn niet een paar druppeltjes, het maakt echt lawaai ookquote:Op donderdag 10 december 2009 09:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tsja. geen idee eigenlijk wat ik zou doen.
Des te leuker is de suprise als je gewoon een kwartier later dan normaal binnenkomtquote:Op donderdag 10 december 2009 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja het zijn niet een paar druppeltjes, het maakt echt lawaai ookEn ik heb een fiets he
Ze weten overigens niet dat ik vandaag weer kom. Ik hou van suplise!
mja, ik leg het wel uit. Doorweekt aankomen terwijl je nog aan het herstellen bent lijkt me gewoon niet handigquote:Op donderdag 10 december 2009 09:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Des te leuker is de suprise als je gewoon een kwartier later dan normaal binnenkomt
Iddquote:Op donderdag 10 december 2009 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, ik leg het wel uit. Doorweekt aankomen terwijl je nog aan het herstellen bent lijkt me gewoon niet handig
Gelukkig, ben je voor het weekend weer goedquote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef Inu het volgende:
[..]
IddIk ben vrijdagavond door de stromende regen gemoeten en toen bleef de keelpijn dus nog 5 dagen... Hij is vandaag wat minder
En volgens mij is op het meerendeel van de Twitteraars dit wel van toepassing: [ afbeelding ]
Ja, maar dit weekend wordt rustig, dus sowieso nog meer slapen..quote:Op donderdag 10 december 2009 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig, ben je voor het weekend weer goed
heerlijk shirt btw... twitter
Ja, dat vind ik ook het nadeel van deze tijd van het jaar. Je vertrekt in het donker en komt thuis in het donkerquote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dit weekend wordt rustig, dus sowieso nog meer slapen..
Ik zit er serieus over te denken om zo'n daglichtlamp te kopen. Ik merk echt dat ik veel vermoeider ben dan wanneer er gewoon licht is 's ochtends...
Maar zet je dan de wekker niet later? Aangezien je eigenlijk toch al eerder wakker wordt... een vriendin heeft er ook eentje en die heeft hem ook maar op niveau 1 staan, dus daar is niet echt iets geleidelijks aan volgens mij...quote:Op donderdag 10 december 2009 09:46 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben blij met mijn wake-up light.
Is het toch een beetje licht als de wekker gaat, ik merk dat dit mij goed doet en ik ook sneller wakker ben.
Vond die groep al niets, maar pas geleden hoorden wij die vent zingen blaten en het klonk bar slecht.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:32 schreef ArTiC het volgende:
wat een irritante kutstem heeft die nieuwe zanger van direct
[/blog]
Vrouwlief heeft er ook een en is er enorm blij mee.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef -moppie- het volgende:
Ik zet de wekker niet later, die lamp gaat een half uur voordat de wekker gaat aan en steeds feller branden.
Is weer gaan werken vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
SQ waar ben je? je muis is er!
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
feeling fine, thanks, ben weer op de zaak!
quote:
he wat jammer, maar ik hou m wel tegoed.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het was gisteren een beetje laat geworden dus had geen tijd meer om je te komen knuffelen.
Dit weekend gaat moeilijk worden, Colt zaterdag werken, ik zaterdag naar 18e verjaardag van mijn nichtje en zondag komt Colt's brother incl. the kids langs.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
he wat jammer, maar ik hou m wel tegoed.
We moeten toch proberen elkander dit of volgend weekend weer es te zien.
ik check de agenda vanaaf en let you know.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit weekend gaat moeilijk worden, Colt zaterdag werken, ik zaterdag naar 18e verjaardag van mijn nichtje en zondag komt Colt's brother incl. the kids langs.
We gaan inzetten op volgend weekend oke
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het is hier ook weer gezellig. Collega's die je na 3 weken ziek niet eens even vragen hoe het met je gaat, je blik ontwijken en een manager die drie weken de tijd heeft gehad je bestanden terug te halen en dus niks heeft gedaan waardoor het vandaag allemaal geregeld moet worden. Tranen stonden bijna in mijn ogen net
Alles komt goed als je der maus in deine armen kunt schliessenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, het is hier ook weer gezellig. Collega's die je na 3 weken ziek niet eens even vragen hoe het met je gaat, je blik ontwijken en een manager die drie weken de tijd heeft gehad je bestanden terug te halen en dus niks heeft gedaan waardoor het vandaag allemaal geregeld moet worden. Tranen stonden bijna in mijn ogen net
volgende week zaterdag?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik check de agenda vanaaf en let you know.
zaterdag bedenk ik me nu hebben we een kraambezoek af te leggen in roermond
Fijnquote:Op donderdag 10 december 2009 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
do not see me as my secretaryquote:
nee, dat is mijn eer te na... Contract loopt tot over 2 weken. Ik bijt wel door.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik zou me gewoon weer ziek melden. Tot wanneer loopt je contract?
listen, you segt to mie that you have an kraambezoek zaterdag.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
do not see me as my secretarycall her yourself.
zoe you hef dr number?
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat is mijn eer te na... Contract loopt tot over 2 weken. Ik bijt wel door.
it is the oncoming saturday you blonde thingquote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
listen, you segt to mie that you have an kraambezoek zaterdag.
ik ask you dan over which saterday you have it
EENSCH!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Laat je niet kisten, doe gewoon je werk en zeg ook lekker tegen niemand iets.
Schijt aan ze hebben.
oncoming saturday is not important because colt is working than and i have a sweeteighteeenth birthdayquote:Op donderdag 10 december 2009 11:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
it is the oncoming saturday you blonde thing
as if aai noo from ze head where I will be the saturday behind that!
Past eigenlijk ook wel in het rijtje van Ziggo-voorvallen of niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe ik ook wel. Valt me gewoon zo tegen.
nee, helemaal geen zak.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Past eigenlijk ook wel in het rijtje van Ziggo-voorvallen of niet?
Heeft het uitzendbureau niet iets leuks nieuws?
ik dacht van wel eigenlijk, maar je weet nooit wat het roddelcircuit in 3 weken teweeg kan brengen natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 11:41 schreef -moppie- het volgende:
Ik snap dat heel goed hoor. Had je wel een goed/leuk contact met je collega's?
we want pictures!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oncoming saturday is not important because colt is working than and i have a sweeteighteeenth birthday
Je bedoelt mij? is alleen zichtbaar voor friendsquote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef FUFR het volgende:
meisje! haal je gsm nummert daar es weg?
oh ok, wizzik niequote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je bedoelt mij? is alleen zichtbaar voor friends
dit klopt trouwens niet, naam begint met mevr.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
see my hyves. her name ....tjuhhhhh
de confrontatie aan gaan is geen optie? vragen wat er is of een koffie praatje aanknopen bij iemand aan zijn/haar bureau? ik begin het wel een kinderachtig toko te vinden trouwens. bahbah.. is goed kut om zo binnen te komen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht van wel eigenlijk, maar je weet nooit wat het roddelcircuit in 3 weken teweeg kan brengen natuurlijk
Ik zou zeggen, stop er geen energie meer in.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
de confrontatie aan gaan is geen optie? vragen wat er is of een koffie praatje aanknopen bij iemand aan zijn/haar bureau? ik begin het wel een kinderachtig toko te vinden trouwens. bahbah.. is goed kut om zo binnen te komen.
Maar 2 weken kunnen wel enorm lang zijn als je het echt niet naar de zin hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stop er geen energie meer in.
koffiepraatje gedaan... Het schijnt aan interne stress te liggenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
de confrontatie aan gaan is geen optie? vragen wat er is of een koffie praatje aanknopen bij iemand aan zijn/haar bureau? ik begin het wel een kinderachtig toko te vinden trouwens. bahbah.. is goed kut om zo binnen te komen.
Maar die open deur van je manager kan je niets mee?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koffiepraatje gedaan... Het schijnt aan interne stress te liggenik wil een andere baan
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stop er geen energie meer in.
Je verknalt toch helemaal niks. Je doet gewoon je werk maar probeert je niks aan te trekken van de o zo leuke/vriendelijke//aardige manager die jou wellicht nog aan een ander baantje kan helpen en je betrokken collega's. Denk dat je hier meer mee opschiet dan met het proberen om het 'gezellig' te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Is wel lekker makkelijk gezegd zo. 2 weken lang de rest negeren en eventuele kansen binnen dat bedrijf voorgoed verknallen.
Naja, ieder zijn keuze.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je verknalt toch helemaal niks. Je doet gewoon je werk maar probeert je niks aan te trekken van de o zo leuke/vriendelijke//aardige manager die jou wellicht nog aan een ander baantje kan helpen en je betrokken collega's. Denk dat je hier meer mee opschiet dan met het proberen om het 'gezellig' te maken.
Als je gewoon netjes je werkt doet en verder niet loop te mieren dan is dat mi een betere kans om nog een baan binnen dat bedrijf te scoren dan wanneer je achter de manager aan loopt te slijmen.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ieder zijn keuze.
Op zich zijn managers die je aan het werk kunnen houden zo vervelend niet hoor. In deze tijd.
Dat jij de luxe hebt van een gigantisch salaris en een behoorlijke baanzekerheid betekend niet dat dat voor iedereen geldt.
gevondenquote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dit klopt trouwens niet, naam begint met mevr.
Ze krijgt een stedentrip naar keuze (Europa) of idee naar eigen keuze van dr tantes.quote:
ik ben net weer 3 uur bezig en mijn manager zat in vergadering. Geef me iets meer tijd. Interne stress is er hier altijd. Maar nu hebben ze alle bureaus verplaatst en zit iedereen ergens anders en weet ik wat nog meerquote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar die open deur van je manager kan je niets mee?
Of heb je daar helemaal geen behoefte meer aan?
Quality Management leek je toch leuk?
Het scheelt in ieder geval dat het niet aan jou ligt.
Maareh, wat voor "interne" stress is er zoal dan?.
ik snap je punt maar hier moeten de rekeningen ook gewoon betaald worden...quote:Op donderdag 10 december 2009 12:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je verknalt toch helemaal niks. Je doet gewoon je werk maar probeert je niks aan te trekken van de o zo leuke/vriendelijke//aardige manager die jou wellicht nog aan een ander baantje kan helpen en je betrokken collega's. Denk dat je hier meer mee opschiet dan met het proberen om het 'gezellig' te maken.
Dat snap ik, maar door het feit dat jij je niks gaat aantrekken van je collega's (want daar hebben wij het volgens mij over) en gewoon je werk doet heb je toch nog altijd kans?!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap je punt maar hier moeten de rekeningen ook gewoon betaald worden...
nee, met stil in een hoekje je werk doen kom je niet verder. Ik moet de baas toch wel echt aan mijn kwaliteiten herinneren.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar door het feit dat jij je niks gaat aantrekken van je collega's (want daar hebben wij het volgens mij over) en gewoon je werk doet heb je toch nog altijd kans?!
Bij dat soort bedrijven kun je idd beter zelluf aan de bel trekken.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, met stil in een hoekje je werk doen kom je niet verder. Ik moet de baas toch wel echt aan mijn kwaliteiten herinneren.
Mensen die stil in een hoekje hun werk goed doen vallen soms meer op dat de mensen die overal vooraan (proberen) te staan.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, met stil in een hoekje je werk doen kom je niet verder. Ik moet de baas toch wel echt aan mijn kwaliteiten herinneren.
Soms wel, maar meestal niet...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mensen die stil in een hoekje hun werk goed doen vallen soms meer op dat de mensen die overal vooraan (proberen) te staan.
je weet wat mijn vakgebied is hè?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mensen die stil in een hoekje hun werk goed doen vallen soms meer op dat de mensen die overal vooraan (proberen) te staan.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en met de baas gepraat, de kans dat ik kan blijven na de kerst is nul komma nul
er is geen werk voor me en geen budget. Ik wil naar huisquote:Op donderdag 10 december 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
kreeg je ook nog een goede reden?
kut is datquote:Op donderdag 10 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en met de baas gepraat, de kans dat ik kan blijven na de kerst is nul komma nul
krijg je ziekengeld?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is geen werk voor me en geen budget. Ik wil naar huis
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
dan zing je de laatste 2 weken toch eerst eens effe uit, heb je ook wat meer tijd om iets nieuws te zoeken.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedoel je of ik krijg doorbetaald als ik ziek ben? Ja, maar dat kost z. niets
ik zing het ook wel uit, alleen dan zonder motivatie!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan zing je de laatste 2 weken toch eerst eens effe uit, heb je ook wat meer tijd om iets nieuws te zoeken.
ik zit te fokken op mijn telefoon, maar is dat die vacature voor een reclame manager?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef -moppie- het volgende:
SQ
http://www.goossenswonen.nl/vacatures_detail.asp?id=464
ik bedoelde @homequote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zing het ook wel uit, alleen dan zonder motivatie!
ja mijn manager heeft net een laatste klus voor me bedacht. Me nu weer ziek melden durf ik nietquote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit te fokken op mijn telefoon, maar is dat die vacature voor een reclame manager?
oe leuk, bedankt!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Assistent communicatie directeur
referentie: 009.53
Wij zoeken
Voor het hoofdkantoor in Erp (N-B) zoeken wij ter versterking een commerciële, analytische collega die verantwoordelijk is voor het aansturen van de communicatie-/reclame afdeling en het implementeren van het reclame-, p.r.- en direct marketing beleid.
Wij bieden
Deze baan is jou op het lijf geschreven mits commercie, consument en reclame woorden zijn die je raken. Als assistent communicatie directeur heb je veel overleg met andere disciplines, waaronder marketing, inkoop en verkoop. Er is een grote variatie in werkzaamheden op het gebied van o.a. beurzen, advertenties, acties in de winkel, verspreiding van het woonideeënboek, marktonderzoek en begeleiding van formule-elementen zoals gratis interieuradvies.
Om dit succesvol te kunnen doen is het van belang dat je jouw visie en commerciële creativiteit omzet in concrete reclame- en direct marketing-plannen. Je bent in staat deze plannen vervolgens in samenwerking met je collega’s door te vertalen naar uitingenniveau. Ook de interne organisatie en procesbegeleiding zijn bij jou in goede handen. Hiervoor is een stevige portie daadkracht van wezenlijk belang. Daarnaast behoort het ondersteunen en adviseren van de communicatie directeur tot je taken.
Wij vragen
Afgeronde HBO of Universitaire opleiding richting Communicatie of Commerciële economie. Je beschikt over minimaal drie jaar relevante werkervaring in het vakgebied. Je bent een echte “aanpakker”, communicatief sterk en beschikt over een commerciële en klantgerichte instelling. Daarnaast beschik je over een goed analytisch en creatief denkvermogen, ben je stressbestendig en ga je planmatig te werk.
Geïnteresseerd? Reageer nu!
met de trein naar Veghel (als het uberhaupt kan) en dan nog een stukske fietsen.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
Erp is wel kk ver fietsen zeg
veghel heeft geen station, uur met de bus en 20 minuten lopen kan wel.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met de trein naar Veghel (als het uberhaupt kan) en dan nog een stukske fietsen.
misschien wordt het dan tijd voor een auto.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
veghel heeft geen station, uur met de bus en 20 minuten lopen kan wel.
eerst maar eens een baan.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien wordt het dan tijd voor een auto.
Dat is het prbleem met een auto...alle banen staan volquote:
Artic heeft zeker lekker geslapenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het prbleem met een auto...alle banen staan vol
daarom heb ik ook niet zo'n karretjequote:Op donderdag 10 december 2009 15:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is het prbleem met een auto...alle banen staan vol
quote:
hij is zo geboren hoor, ik heb m echt niet zelf in da plastiek gedaan!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo kan die maus toch niet ademen! Je vermoord 'm nog!
ben marianne thieme dan als je durft!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo kan die maus toch niet ademen! Je vermoord 'm nog!
Ga vragen dan....quote:Op donderdag 10 december 2009 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik nog 5 vakantiedagen heb ga ik lekker halve dagen werken tot het eind.
Kun je dan niet iets anders gaan doen? Iets wat niet zoveel inspanning vergt.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef Levitation het volgende:
Ziek zijn sucks. Ik verveel me te pletter.Er is super veel te doen hier in huis (dozen inpakken enzo) maar ik word daar duizelig van en dus zit ik al 3 dagen NGC/Animal Planet te kijken en ik begin het echt goed zat te worden.
heb ik gedaan, ik ben bij een ander bedrijf in dienst, antwoorden niet binnen 5 minuten via de mail. Lees het morgen wel, ga nu naar huis.quote:
Anders bel je deze aardige meneer evenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef Levitation het volgende:
Ziek zijn sucks. Ik verveel me te pletter.Er is super veel te doen hier in huis (dozen inpakken enzo) maar ik word daar duizelig van en dus zit ik al 3 dagen NGC/Animal Planet te kijken en ik begin het echt goed zat te worden.
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:24 schreef Levitation het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bonusklacht: djeez werkt bij ed.nl
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
hadden jullie webradio daar?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een trauma opgelopen in mijn AH vakkenvultijd.
Ik nog tweequote:Op donderdag 10 december 2009 16:30 schreef bleiblei het volgende:
Godnonde... Ben wel ff toe aan weekend.
Ik moet alleen nog een dag.
Nee, een videocassetteband van het AH hoofdkantoor met alleen maar kerstmuziek. En dat dan 50 uur per week.quote:
dat is toch té gaaf gewoon?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, een videocassetteband van het AH hoofdkantoor met alleen maar kerstmuziek. En dat dan 50 uur per week.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Het is zit me nog steeds dwars volgens mij.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, een videocassetteband van het AH hoofdkantoor met alleen maar kerstmuziek. En dat dan 50 uur per week.
Bavaria is ook veel waard.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:37 schreef amaranta het volgende:
keuringsdienst van waarde gaat over Bavaria, best intrusant
Vet? Dan slaat het bier doodquote:Op donderdag 10 december 2009 20:44 schreef amaranta het volgende:
Bij de HertogJan brouwerij hebben ze een pijp naar het cafe. Krijg je je biertje rechtstreeks uit de ketel. Das ook vet.
Ik zeg maar wat. Ik drink geen alcohol.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog even wachten, dan mag het weer
Een bruin biertjes mag toch als drachtig bent?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog even wachten, dan mag het weer
ik drink geen alcoholquote:Op donderdag 10 december 2009 20:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een bruin biertjes mag toch als drachtig bent?
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat. Ik drink geen alcohol.
Zolang er geen alcohol in zit denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een bruin biertjes mag toch als drachtig bent?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
lijm op elke even zondag
en juup, bruin bier mag inderdaad als je zwanger bent
quote:Zijn er producten die de borstvoeding stimuleren?
Er wordt wel verteld dat bruin bier, noten, taug en thee op basis van venkel, karwijzaad of venkelzaad het 'zog' zouden stimuleren. Er is geen bewijs dat het ook echt werkt. Zolang je het gebruik ervan niet overdrijft, is er ook geen bezwaar tegen. Bruin bier bevat alcohol, waar je kindje ook van meedrinkt. Er zijn aanwijzingen uit onderzoek dat kinderen wat minder drinken wanneer de borstvoeding een alcoholsmaakje heeft. Bij tips ter stimulering van borstvoeding vind je goede adviezen om de borstvoeding te stimuleren.
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:57 schreef amaranta het volgende:
Dat van de borstvoeding klopt ook inderdaad, of ja, of het klopt weet ik niet, maar ik heb het vaker gehoord.
Ik ga weer zogen.
ohja, vergeten terug te zappen....quote:Op donderdag 10 december 2009 20:58 schreef Juup© het volgende:
DNA onbekend op TV
Wat een triest tranentrekkend programma.
Fijn voor hem/haar, het zou voor sommige mensen idd fijn zijn om mogelijke duidelijkheid te krijgen. Ik vind het maar bagger.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ohja, vergeten terug te zappen....
nou ja, ik ken iemand die er aan mee zou gaan doen /wilde doen
Maar hoe gaat het met jou eigenlijk? Is het nog te hanteren (de zwangerschap)?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:03 schreef amaranta het volgende:
haar, ik weet ook niet waarom het niet door is gegaan... want ze heeft wel gesprekken gehad met het programma
maargoed
doorgaans wel, maar op dagen als vandaag, dat eva niet wil slapen, is een middag erg lang.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het met jou eigenlijk? Is het nog te hanteren (de zwangerschap)?
Spannendquote:Op donderdag 10 december 2009 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
doorgaans wel, maar op dagen als vandaag, dat eva niet wil slapen, is een middag erg lang.
Vooral als ze 'boos' wordt omdat ze haar zin niet krijgt. En het is niet zozeer dat ze haar zin niet kijgt. Maar ze kan nog niet zeggen wat ze wel wil (zien op tv) en ik kan niet raden wat ze wel wel zien. En dat vermoeid nogal.
Maar, ik trek het nog wel een week hoor...denk ik...
Hopen dat je vandaag te horen krijgt hoeveel vakantiedagen je nog hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ook zo'n leuk vooruitzicht om naar kantoor te gaan!
ja! En nu zal ik niet meer zeuren. Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hopen dat je vandaag te horen krijgt hoeveel vakantiedagen je nog hebt.
Goeiemorgen, bijna weekendquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! En nu zal ik niet meer zeuren. Goedemorgen allemaal
keimooiquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:02 schreef amaranta het volgende:
Hervis een mooie dag vandaag vinden jullie niet?
Dan zijn er een paar mensen hier jaloers op je denk ik zo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:10 schreef amaranta het volgende:
Ik leg nog in bed, da's ook uitznderlijk. Eva ligt neffe me te snorkelen
Laat eens zien danquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:20 schreef amaranta het volgende:
Ik heb kerst inlegvellen gemaakt en die gaan bij het geboortekaartje. Sjors' echte naam staat er ook op!!!!!
dat lijkt me nou heerlijk wakker worden! Ik krijg altijd een kattenbom van bbquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:17 schreef amaranta het volgende:
Vanmorgen was z om 5 uuur al wakker en lag ze een uur later te gieren van het lachen in ons bed. Ze jan echt om niks in een deuk liggen
Ik heb geen kindjes voor handen smorgens om bij je te deponerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat lijkt me nou heerlijk wakker worden! Ik krijg altijd een kattenbom van bb
Ik vind het altijd zo gezellig als de honden me wakker komen makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, dat heeft een doorlooptijd van 9 maanden. En daarna zit je er gelijk 20 jaar aan vastquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef -moppie- het volgende:
Daar kan natuurlijk iets aan gedaan worden...
Ik heb afgelopen jaar voor het eerst de term doorlooptijd gehoord. Kantoorpraatquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat heeft een doorlooptijd van 9 maanden. En daarna zit je er gelijk 20 jaar aan vast.
ik weet ook niet of je blij wakker wordt als er 15 kilo peuter op je lijf wordt geworpen 's morgensquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb geen kindjes voor handen smorgens om bij je te deponeren.
20 jaar is nog een optimistische schattingquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, dat heeft een doorlooptijd van 9 maanden. En daarna zit je er gelijk 20 jaar aan vast.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar voor het eerst de term doorlooptijd gehoord. Kantoorpraat
Okee, 21, dan ben je er ook niet meer financieel verantwoordelijk voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
20 jaar is nog een optimistische schatting
stukken beter wel dan een katten-anus in je gezichtquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo gezellig als de honden me wakker komen makenDan zijn ze zo helemaal blij dat ze je weer zien en dan krijg je allemaal natte neuzen in je gezicht
ja enerzijds wel anderzijds denk je dan van, wat lach je nou, ga gewoon slapen tis fukkin 6 uur in de morgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stukken beter wel dan een katten-anus in je gezicht
daarom lacht ze denk ik juist. Dat jullie dan wakker zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja enerzijds wel anderzijds denk je dan van, wat lach je nou, ga gewoon slapen tis fukkin 6 uur in de morgen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]Vanmorgen deed Noortje prrr prrr prrr in je gezicht
.
ja, maar dan draait ze rondjes en krijg je soms ook een anus. Maar de liefde gaat door de maag he...quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]Vanmorgen deed Noortje prrr prrr prrr in je gezicht
.
nee, de scheetjes hoor je niet, die ruik je alleen maarquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat geluid kwam toch niet uit dr anus?
Sam kwam vanmorgen bij me zitten en begon een of ander wazig droompje uit te leggen. uiteraard werd er meteen volledige interactiviteit van me verwacht en toen ik weer indoezelde ook een stomp, zo van: HEY ik praat tegen je!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja enerzijds wel anderzijds denk je dan van, wat lach je nou, ga gewoon slapen tis fukkin 6 uur in de morgen
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
5 vakantiedagen! Halve dagen here I come!
Wat een positieve houdingquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, mag ik aan een ander bureau werken, doet die pc het niet. Naja, de pc wel, maar MS office niet. Weer een half uur weg. Niet dat dat me nog veel boeit
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam kwam vanmorgen bij me zitten en begon een of ander wazig droompje uit te leggen. uiteraard werd er meteen volledige interactiviteit van me verwacht en toen ik weer indoezelde ook een stomp, zo van: HEY ik praat tegen je!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
5 vakantiedagen! Halve dagen here I come!
Werkpakketten, hoofdpuntenrapport en escaleren mis je nogquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
Doorlooptijd
Meeting
Go/No go momenten
Taskforce
Issue's
Feedback
Ambitie
Core business
Opportunity
quote:
Forum Opties | |