Huhquote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef bleiblei het volgende:
Overigens geef ik toe dat ik geen realiteitszin heb, als ik stationaire vlak en vandiktebanken, freestafels en lintzagen van bijv. Felder aan laat rukken. Maar dat is nog lang niet het geval.
Heet jij Felder dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
. De keer dat ik zoiets heb of aanraak, moet je een foto maken denk ik
he? Wat lees jij dat ik niet lees in de post van bb?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
Heb verlatingsangst.quote:
felder ?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
Hij heb een kloon, waar ons niets van weet, denkt mij.quote:
bb: de eerste keer dat hij zoiets aanraakt bel ik de ambulancequote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef febster het volgende:
[..]
Huh![]()
Zou het leger inschakelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb: de eerste keer dat hij zoiets aanraakt bel ik de ambulance
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb: de eerste keer dat hij zoiets aanraakt bel ik de ambulance
wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef amaranta het volgende:
ook maar in dit topic even melden dat er NOG GEEN BABY in aantocht is
Dat heeft ze van Rop...die koopt ook mooie auto's om er zelf in te gaan rijden...zo zie je de buitenkant van de auto toch nietquote:Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft rare trekjes. Ze heeft een eigen placemat, en die leggen we altijd met de afbeelding naar haar toe. En elke keer draait ze hem om zodat de afbeelding van haar af ligt. :S
ik denk na de kerst...quote:
Ik zeg de 16de en ik zeg een baby!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk na de kerst...
is er al een Amaranta beval poll?
Dat lijkt me echt vervelend voor Sjors.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
misschien beval je wel op je verjaardag mamaria!
de 6de see jijquote:Op woensdag 9 december 2009 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik had ingezet op afgelopen zondag geloof ik
ik heb geen notie meer van dag/tijd/uurquote:
Volgens Babel Fish:quote:Op woensdag 9 december 2009 20:44 schreef amaranta het volgende:
dan zeg je gewoon, voulez vous coucher avec moi pour le travaille, je sucerai ton penis bien forté monsieur
quote:wil u leggen met mij voor het werkt, ik je sucare jouw goed forté penis heer
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 9 december 2009 20:47 schreef amaranta het volgende:
en er staat, wil je met met me naar bed, ik zal goed hard aan je pik zuigen meneer
Aah, onhandigquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, Inu, die vacatures waren niks... een was voor een baan van 3 maanden in Rotterdam voor 24 uur per week en de andere was al verlopenMaar ik vind het superlief dat je ze steeds voor me post, dank je wel!
Volgens mij is dat weer een andere en lopen de gespreksrondes daarvoor al.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
LEVI, even een vraagje he, ik zie dat er weer een vacature open staat bij jouw werkgever voor een medewerker PR en communicatie. Is die vacature opnieuw open, of is dit een andere?
Mijn avondeten niet. Wil je een Panini "Toscane"? Heb er maar een paar hapjes van genomen.quote:
Nee dank jequote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn avondeten niet. Wil je een Panini "Toscane"? Heb er maar een paar hapjes van genomen.
Hahahahahaquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef ArTiC het volgende:
whehehe alkmaarse kazen worden in de blessuretijd uitgeschakeld door een doelpunt van de keeper van standard, bizar
hihiquote:
*trekt aan de baard van Juup©quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |