Maja.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:38 schreef Folmer het volgende:
Terechte klacht. Echt 1000'en verhalen gelezen en ik ken ze ook nog allemaal.
En toch is elk verhaal net anders genoeg dat het weer vermakelijk is.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Maja.
Kkk hebben een plan. DD gaat zich er mee bemoeien. Chaos. Een derde lost het op. Dd wordt uitgelachen door kkk.
Dan zou je er ook een week mee moeten kunnen doen..quote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef steve.T het volgende:
Tja DD zijn ook niet voor niets een weekblad hé. Dat betekent dat er om de week een nieuwe komt. En dan hoeven de oude ook niet lang boeient te zijn.
Nog geen 10 minuten en hij is uitquote:Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Dan zou je er ook een week mee moeten kunnen doen..
Leve de pocketsquote:Op woensdag 9 december 2009 18:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Terechte klacht. Ik wil de DD over en over kunnen lezen tot de pocket uit elkaar valt.
[..]
Nog geen 10 minuten en hij is uit
Dan vraag ik me toch af hoe de redactie van DD zich voelt.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:39 schreef xxiessiexx het volgende:
Terechte klacht. Ik wil de DD over en over kunnen lezen tot de pocket uit elkaar valt.
[..]
Nog geen 10 minuten en hij is uit
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:36 schreef amvrosios het volgende:
ik dacht bij DD aan dikke jetsers
De dubbelpockets zijn volgens mij allemaal verhalen uit de B (C?)-stapel die niet goed genoeg waren voor het dagblad. Idem met de normale pockets, maar dan de dubbelpockets zijn oook gelijk dubbel zo erg.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:37 schreef piepkuiken21 het volgende:
dat heb ik ook altijd, ik heb ook dubbelpockets (verschijnt 4x per jaar) maar die hoef ik niet nog een keer te lezen.
hebben jullie ook dat de dubbelpockets vanaf 14 tm 24 de lijmlaag los gaat waardoor je hele boek uit elkaar valt voordat je het nog gelzen hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |