Ahum, die projecten kun je tenminste afmaken op je werk binnen de inleverdatum. Trouwens zijn die projecten niet verwarrend en bovendien kun je de tijd zelf indelenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Folmer het volgende:
Ach, na school werk je de rest van je leven aan projecten.
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ahum, die projecten kun je tenminste afmaken op je werk binnen de inleverdatum. Trouwens zijn die projecten niet verwarrend en bovendien je kunt de tijd zelf indelen
Lol, jij gaat jezelf nog wel een aantal keer tegenkomen!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ahum, die projecten kun je tenminste afmaken op je werk binnen de inleverdatum. Trouwens zijn die projecten niet verwarrend en bovendien kun je de tijd zelf indelen
Dat weet ik ook wel hoor maar het is veels te veel om binnen die tijd te moeten maken (begin januarie zit je weer op school en dat is de inleverdatum). Al zou je een superieure planning maken zit je nog in de vakantie te werkenquote:
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel hoor maar het is veels te veel om binnen die tijd te moeten maken (begin januarie zit je weer op school en dat is de inleverdatum). Al zou je een superieure planning maken zit je nog in de vakantie te werken![]()
Nee, normaal zou ik niet zeuren!
Daarom ga ik weg bij de ICT-opleidingquote:Op woensdag 9 december 2009 17:30 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Lol, jij gaat jezelf nog wel een aantal keer tegenkomen!
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ahum, die projecten kun je tenminste afmaken op je werk binnen de inleverdatum. Trouwens zijn die projecten niet verwarrend en bovendien kun je de tijd zelf indelen
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zullen we aaien?quote:
ok, jongen, count your blessingsquote:Op woensdag 9 december 2009 17:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Doe mij maar positiviteit, dat kan ik nu wel gebruiken.
Ik krijg het idee dat jullie geeneens eens weten hoe een project bij de ICT eruitziet. Het is geen document met allemaal oplossingen wat men kan doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok, jongen, count your blessings
Projecten worden irl per definitie qua tijd te kort begroot, het zal meer dan eens voorkomen dat je 40 uurtjes wat meer worden dan je had gehoopt. En ook die van je mede-projectgenoten.
edit: ohja, de positieve noot dus: wees blij dat je nog op school zit, schouders er ff onder en gaan
Ik kan dit jaar niet eens aan twee weken kerstvakantie doenIk wou dat ik het had, en als ik daarvan 1 week moest werken aan projecten was ik nog spekkoper
Ik krijg het idee dat jij je niet beseft dat alle projecten een heel proces zijnquote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jullie geeneens eens weten hoe een project bij de ICT eruitziet. Het is geen document met allemaal oplossingen wat men kan doen.
Een project bij de ICT is een heel proces.
Praktijk ==> Opzetten van een Netwerk, ben je wel een paar weken zoet mee. Denk aan Firewalls (apparaat die internetverkeer tegenhoud) routers, switches, modems, servers, clients en bekabeling.
Theorie ==> Document met handleidingen en schema's van het netwerk.
Ik kan niet begrijpen dat men bij de Economische kant van een bedrijf net zo'n grote Projecten/processen heeft.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij je niet beseft dat alle projecten een heel proces zijn
helaasch..... ik weet te goed wat ICT projecten zijn. Zo weet ik ook dat per definitie een ICT proces in de praktijk (ook al plan je je helemaal suf en heb je recourses tot en met) anderhalf tot twee keer zo lang duren als van te voren gepland. Veelal komen ze ook veel duurder uit, beetje afhankelijk van je SLA en overige (project)contracten.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:44 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jullie geeneens eens weten hoe een project bij de ICT eruitziet. Het is geen document met allemaal oplossingen wat men kan doen.
Een project bij de ICT is een heel proces.
Praktijk ==> Opzetten van een Netwerk, ben je wel een paar weken zoet mee. Denk aan Firewalls (apparaat die internetverkeer tegenhoud) routers, switches, modems, servers, clients en bekabeling.
Theorie ==> Document met handleidingen en schema's van het netwerk.
Dat snap ik dat je dat niet voor je kan zien. Toch is het zo. Verandermanagement ftw.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat men bij de Economische kant van een bedrijf net zo'n grote Projecten/processen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |