Al het doorgehaalde heeft men of kan men ook doen op elke andere dag.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:31 schreef wise het volgende:
oliebollen
appelflappen
oudejaars loterij
knallende kurken
vuurwerk
champagne
met kerst steengrillen/gourmetten
kerstboom optuigen
kaarsjes aansteken
natte sneeuw.
kerst cadeaus kopen
gluwijn
koude snijdende wind
ijzel
op nieuwjaarsdag familie bezoeken
versiering en lichtjes in de stad
pics?quote:
Dat moest je gewoon even zeggen, niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef Lexjuuuh het volgende:
als er niemand is die van je houd, en niemand met je om wilt gaan dan is kerst al heel gauw kut ja
Zal wel de verbitterde ex-boyfriend van de TS zijn.quote:
ja, Het is hartje zomer en je gaat opzoek naar een echte kerstboom en gaat hem natuurlijk in huis zetten en optuigen. Om daarna kerst cadeaus te kopen voor familie en vrienden. De snijdende koude wind is natuurlijk ook aanwezig in midden Juliquote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Al het doorgehaalde heeft men of kan men ook doen op elke andere dag.
Er zijn er heel veel die van mij houden. Dat koester ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:33 schreef Lexjuuuh het volgende:
als er niemand is die van je houd, en niemand met je om wilt gaan dan is kerst al heel gauw kut ja
Die snijndende wind kan men ook hebben na kerst of voor kerst, zelfs in de herfst of lente.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
ja, Het is hartje zomer en je gaat opzoek naar een echte kerstboom en gaat hem natuurlijk in huis zetten en optuigen. Om daarna kerst cadeaus te kopen voor familie en vrienden. De snijdende koude wind is natuurlijk ook aanwezig in midden Juli
Ja mag ik?quote:
Een trauma wil ik het niet noemen nee, maar toch zeker wel een grondige afkeer aan het hypocriete gedoe elk jaar weer van vele kerstvierders.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
volgens mij heb jij een trauma overgehouden aan de kerst, dat of je hebt niemand om het mee te vieren en daarom ga je er tegen aan schoppen!
succes met onderduiken op 25/26 december!
Maar die snijdende koude wind is dus niet aanwezig in Juli. Dus ontstreep die ook maarquote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die snijndende wind kan men ook hebben na kerst of voor kerst, zelfs in de herfst of lente.
En kerstbomen kun je altijd surrogaat kopen, van plastiek dus. Dus ja, het kan.
en dat bezinnen dat kan niet het hele jaar??? het mag dan wel ouderwets zijn maar je doet het wel en heeft kerst dus toch een betekenis voor jou!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Zoals ik het zeg dus.
Snap niet waarom mensen zich zo inspannen om de kerst dit jaar nog mooier te laten worden dan de voorgaande jaren.
Voor mij is de kerstperiode er meer eentje van bezinning. Klinkt ouderwets, en misschien ben ik dat ook wel. Daar waar anderen zich speciaal op deze dagen te buiten gaan in overdadigheid bezin ik mij.
In de zin van bezinning zeker ja. Daar waar anderen zich onnodig tegoed doen aan weet ik veel wat voor zaken doe ik dat op mijn manier, nl. soberheid.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en dat bezinnen dat kan niet het hele jaar??? het mag dan wel ouderwets zijn maar je doet het wel en heeft kerst dus toch een betekenis voor jou!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |