Niet alleen maar met allemaal freaks om me heen die kerst zo geweldig vindenquote:
Dof jij je ook op met kerst? Je beste jurk aan? Naar de mis gaan, een hele dag in de keuken jezelf te gaan vervloeken dat je weer die taak op je genomen hebt om te gaan koken voor een stelletje kerstmis-freaks?quote:
Kadootjes? I stik al in de stropdassen en sokken/ondergoed. Kan het amper kwijt.quote:
Nou, ik vind het:quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
kerst is gezellig!
Wij eten gewoon met oma/ nichtjes enzo, en dan cadeautjes onder de kerstboom
![]()
dat maakt het leuk![]()
het is gewoon gezellig!
Hypocriete achterlijke kut bullshit. Om je oma dan het hele jaar niet meer te zien zeker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
kerst is gezellig!
Wij eten gewoon met oma/ nichtjes enzo, en dan cadeautjes onder de kerstboom
![]()
dat maakt het leuk![]()
het is gewoon gezellig!
A: de sfeerquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, ik vind het:
A: niet leuk
B: niet gezellie
C: kerstboom is kut
D: hypocriet
E: pauperfeest
F: gemaakt
Kerst = Kilo Utrecht Tango
Pardon, dat andere mensen nou zo zijn dat ze alleen met kerst langs komen,quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:56 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hypocriete achterlijke kut bullshit. Om je oma dan het hele jaar niet meer te zien zeker.
En dat gezeik met dat eten altijd.
Qft.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, ik vind het:
Vergeet commercieel, uitgebuit en Amerikaans niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, ik vind het:
Kerst valt op een vrijdag dit jaar...quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Pardon, dat andere mensen nou zo zijn dat ze alleen met kerst langs komen,![]()
Ik kom al sinds kleins af aan altijd op dinsdag tussen de middag bij oma eten en kletsen.
Dus niet zeiken ja.
Mee eens, het aantal vuurwerk doden ieder jaar slaat helemaal nergens op. 1 dag is veel te kort voor al die halve Darwin award malloten om zichzelf naar de tering te helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Folmer het volgende:
2 dagen extra oud en nieuw vieren was beter geweest.
Zie artikel F:)quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Vergeet commercieel, uitgebuit en Amerikaans niet.
Zonder dat tering vuurwerk uiteraard.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Mee eens, het aantal vuurwerk doden ieder jaar slaat helemaal nergens op. 1 dag is veel te kort voor al die halve Darwin award malloten om zichzelf naar de tering te helpen.
Go natuurlijke zuivering!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |