Daar wil ik club Karlovy Lázne graag aan toevoegen! Deze club bestaat uit 5 verdiepingen waarbij elke verdieping een eigen muziekstyle heeft. Voor de rest zijn er ook op bijna iedere verdieping lounge-gedeeltes waar je ook gewoon zittend kunt chillen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef technofreak86 het volgende:
Net terug van een weekje praag en ik heb nog wel wat aanraders:
Uitgaan:
Zlaty strom (http://musicclub.zlatystrom.com/)
Erg mooie club vlakbij de karelsbrug. Entree gratis voor vrouwen en voor mannen 2,5 tot 4 euro. Bier is er relatief duur dus iedereen drinkt er cocktails, die kosten 4 euro en zijn erg goed gemaakt. Verder kun je er ook eten bestellen en is er 1 zaal met topless danseressen.
Cross club (http://www.crossclub.cz/)
Bizarre club met overal motoronderdelen en andere industriele decoratie. entree meestal gratis en bier kost 1,20 euro per halve liter.
Club mecca (http://www.mecca.cz/)
Vrij dure club, maar nog altijd goedkoper dan in Nederland. (flesje bier 2 euro, vodka 2,50)
The beer factory (http://www.beer-factory.cz/index_en.html)
Elke tafel heeft een eigen tap waar je zelf bier kan tappen, op de muur wordt de score per tafel geprojecteerd zodat je een soort van wedstrijd kan doen tegen de andere tafels. Bier was hier 4 euro per liter. Alleen leuk als je van veel bier drinken in een korte tijd houdt en het je niet uitmaakt dat het net iets duurder is dan op de meeste terrasjes
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Is Praag nou ook leuk begin januari? Het zal koud zijn, dat snap ik, maar is er voldoende te doen en te zien? Dus niet alleen het nachtleven, maar ook voor overdag.
Inderdaad dat is wel een leuke tent!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Daar wil ik club Karlovy Lázne graag aan toevoegen! Deze club bestaat uit 5 verdiepingen waarbij elke verdieping een eigen muziekstyle heeft. Voor de rest zijn er ook op bijna iedere verdieping lounge-gedeeltes waar je ook gewoon zittend kunt chillen.
Daar ben ik wat langer geleden ook geweest maar ik vond het juist helemaal niets. De meest toeristische club van allemaal. publiek vanaf 16 jaar of nog jonger en chagerijnige barmedewerkers die iedere keer al het wisselgeld als fooi proberen te houden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Daar wil ik club Karlovy Lázne graag aan toevoegen! Deze club bestaat uit 5 verdiepingen waarbij elke verdieping een eigen muziekstyle heeft. Voor de rest zijn er ook op bijna iedere verdieping lounge-gedeeltes waar je ook gewoon zittend kunt chillen.
Gewoon altijd gepast betalen en nooit te veel geven, dat is het zelfde met die eet kraampjes die proberen dat ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Daar ben ik wat langer geleden ook geweest maar ik vond het juist helemaal niets. De meest toeristische club van allemaal. publiek vanaf 16 jaar of nog jonger en chagerijnige barmedewerkers die iedere keer al het wisselgeld als fooi proberen te houden.
Die barmedewerkers proberen inderdaad het wisselgeld als fooi te houden, maar als je gewoon resoluut zegt dat je het terug wilt is het geen probleem. Hoort bij de cultuur, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Daar ben ik wat langer geleden ook geweest maar ik vond het juist helemaal niets. De meest toeristische club van allemaal. publiek vanaf 16 jaar of nog jonger en chagerijnige barmedewerkers die iedere keer al het wisselgeld als fooi proberen te houden.
3 a 4quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:42 schreef casper019 het volgende:
ik sta op het punt een trip naar praag te boeken ik twijfel alleen over de lengte
iemand die daar wat tips over kan geven, hoeveel dagen zou je kwa bezienswaardigheden je in praag kunnen vermaken?
Elk willekeurig getal tussen 0 en oneindig, afhankelijk van wat jij 'bezienswaardig' vindt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:42 schreef casper019 het volgende:
ik sta op het punt een trip naar praag te boeken ik twijfel alleen over de lengte
iemand die daar wat tips over kan geven, hoeveel dagen zou je kwa bezienswaardigheden je in praag kunnen vermaken?
Zo duidelijk is het niet voor iemand die voor de eerste keer met een prijsvechter vliegt.quote:
Lijkt me toch volkomen helder.quote:Voor elk stuk bagage dat moet worden ingecheckt, worden bagagekosten in rekening gebracht: deze gelden per stuk bagage, per vlucht en per passagier. U dient bij het boeken aan te geven hoeveel stuks bagage moeten worden ingecheckt en hiervoor te betalen.
Ik heb hier de laatste keer geboekt. Erg duidelijke en overzichtelijke website met heldere prijzen voor een weekendje Praag: http://www.bohemiatravel.nlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:27 schreef dqb1982 het volgende:
Hier heb ik weleens mijn vakantie geboekt naar tsjechie en dat is me zeer goed bevallen!
Tsjechie
Ben de laatste keer met Wizz Air naar Praag gevlogen, je kunt ze vergelijken met Ryan Air/Easy Jet/Sky Europe (failliet). Niet bijzonder dus, maar binnen 1,5 uur landt je alweer op Praag.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Greatmarked het volgende:
Hebben mensen ervaring met dat Wizzair? Wil in oktober een paar dagen naar praag (ma-vr) en voor 50 euro is het niet duur om daar heen te gaan..
Meerdere keren met Wizzair gevlogen. Verder weinig bijzonders, gewoon een prijsvechter en voor kortere afstanden prima te doen. De vluchten zijn inderdaad goedkoop maar let er wel op dat voor alle extra's geld neergelegd moet worden. Ook moet je sinds april betalen voor het inchecken op het vliegveld (¤ 10), alleen als je dit vooraf thuis doet is het nog gratis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:48 schreef Greatmarked het volgende:
Hebben mensen ervaring met dat Wizzair? Wil in oktober een paar dagen naar praag (ma-vr) en voor 50 euro is het niet duur om daar heen te gaan..
Omdat er geen trein/metro tot het vliegveld loopt zul je indien je het OV wilt gebruiken eerst de bus, lijn 119 naar metrostation Dejvická, of bus 100 naar metrostation Zličín (afhankelijk van waar je hotel ligt) moeten nemen en vanaf daar de metro/tram naar je hotel pakken. De prijs is 26 kronen (ong. 1 euro). Met de taxi heb ik geen ervaring.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat adviseren jullie om van het vliegveld naar hotel (centrum) te komen? Ben zelf geen fan van bussen (trams/ trein/ metro is ok). Of is taxi ook te doen (zonder opgelicht te worden) ?
Nee, dat valt mee voor een taxi. Het is ongeveer 15-20 euro voor een enkeltje naar t vliegveld vanaf t centrum. Het concentratiekamp wat je bedoelt is Terezin, 60 km ten noorden van Praag. Beetje googlen doet wonderenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ga dinsdag 19 okt t/m zaterdag 23 okt naar PraagNog twee vragen: 42euro voor een retour met de taxi is dat duur? Van het vliegveld naar hotel en weer terug. En mijn vriendin had het over een concentratiekamp wat je kan bezoek wat daar in de omgeving ligt (wel een stuk rijden) en of je dat kan boeken via internet (en is dat goedkoper dan het ter plekke boeken).
Ik was in vijf dagen evenveel in Praag kwijt als voor het hotel en vlucht. Beiden ongeveer 120 euro voor maandag - vrijdag. Het is mij prima bevallen, het eten is bij het ene restaurant wel stukken beter voor het zelfde geld dan bij een ander, vind dat lastig te beoordelen. Het bier was vaak erg goedkoop en personeel redelijk vriendelijk voor een erg toeristisch oordquote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef JDude het volgende:
Als je trouwens beschikt over een auto zou je de eerste en laatste dag van de acht ook gewoon kunnen inzetten voor een road trip. Praag is vanuit Nederland prima te rijden. Maar goed, ik snap best dat er mensen zijn die liever vliegen
.
ik heb ook 2x via Bohemia geboekt en dan in combinatie met appartement. de appartementen zijn lekker ruim, liggen erg centraal (vooral die aan de Liliova zijn top) en in veel gevallen gunstiger geprijsd dan een hotel.quote:Op zondag 19 september 2010 10:58 schreef Stuurloos het volgende:
8 dagen vind ik persoonlijk te lang. Ik zou een midweek gaan, tenzij je buiten Praag nog dingen wilt ondernemen. Op Bohemia Travel vindt je ook appartementen en hotels die je in combiantie met vlucht kan boeken. Mn vriendin en ik waren 200 euro pp kwijt voor 5 dagen een 6 pers. app. in hartje Praag (100m van Karelsbrug) incl. vlucht. Dit wel in het laagseizoen.
karlovy lazne is voor een paar keer wel leuk waarbij het vooral in die classicszaal gezellig is. de overige verdiepingen vallen me altijd erg tegen qua sfeer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:48 schreef pieter_R het volgende:
[..]
120euro dat is niet veelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik was in vijf dagen evenveel in Praag kwijt als voor het hotel en vlucht. Beiden ongeveer 120 euro voor maandag - vrijdag. Het is mij prima bevallen, het eten is bij het ene restaurant wel stukken beter voor het zelfde geld dan bij een ander, vind dat lastig te beoordelen. Het bier was vaak erg goedkoop en personeel redelijk vriendelijk voor een erg toeristisch oord.
We hadden zelf een zeer onduidelijke ANWB-kaart bij ons waardoor we meerdere malen verdwaalde. Dit is niet erg fijn dat veel straten er niet of verkeerd opstaan. Mijn CC werkte ook niet overal, dit was soms erg vervelend.
Lilova heb ik ook gezeten.. perfecte lokatie!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik heb ook 2x via Bohemia geboekt en dan in combinatie met appartement. de appartementen zijn lekker ruim, liggen erg centraal (vooral die aan de Liliova zijn top) en in veel gevallen gunstiger geprijsd dan een hotel.(hun website is trouwens Bohemia.nl ipv Bohemiatravel.nl)
120 euro totaal dus vlucht en hotel (waren met zijn tweeen). Maar ontbijt was niet bijzonder, maar was wel oke. Diner en lunch at ik in de stad, vind het veel leuker om overal is te eten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
120euro dat is niet veelEn kan je daar goed/ fatsoenelijk van eten (lunch/ dinner) ?
Iemand nog tips voor leuke restaurants? Ik ben een vlees eter
Olympia is lekker eten (en drinken, Urquell restaurant) voor weinig geld: www.kolkovna.cz. Naast Olympia zit Stara Praha, ook prima. Beide aan de burcht kant van de rivier bij Legii Most (brug). De straat heet Vitezna.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
120euro dat is niet veelEn kan je daar goed/ fatsoenelijk van eten (lunch/ dinner) ?
Iemand nog tips voor leuke restaurants? Ik ben een vlees eter
Hoe lang heb je in Praag gewoond en waarom? (studie/werk?) En waarom ben je weer naar Nederland vertrokken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:18 schreef TyVole het volgende:
Het is nu alweer 4 maanden geleden dat ik weer naar Nederland verhuisd ben vanuit Praag. Ik heb hier alles lekker op de rails maar mis de stad wel. Zoals vandaag bijvoorbeeld. lekker weer, perfect voor een mooie stadswandeling met een lekker biertje in de biertuin.
Ik ben weer mensen aan het mobiliseren om begin februari een weekendje te gaan. Kroegentochtje, Ijshockeywedstrijdje, vrienden van me de stad laten zien (twee zijn er nog nooit geweest). Ik heb er helemaal zin in.
quote:Praag heb je in 3 dagen wel gezien. Je kan natuurlijk altijd een dag (met overnachting) naar Cesky Krumlov (mooi dorpje, even googlen). Dit kan je met busmaatschappij Student Agency makkelijk regelen (www.zluty.cz). De rit duurt 3,5 uur.Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef casper019 het volgende:
is een stedentrip van 6 dagen te lang voor iets als praag?
heeft praag zelf genoeg bezienswaardigheden daarvoor of kan ben je na 3-4 dagen uitgekeken op alles?
quote:Nee hoor, da's best een goed aantal dagen. Dan ga ik er wel van uit dat dit inclusief de reisdagen is.Op dinsdag 19 oktober 2010 16:37 schreef casper019 het volgende:
is een stedentrip van 6 dagen te lang voor iets als praag?
heeft praag zelf genoeg bezienswaardigheden daarvoor of kan ben je na 3-4 dagen uitgekeken op alles?
Volgens mij wordt daar niet moeilijk over gedaan. Ik heb iig nog nooit een controle meegemaakt tijdens mijn stapavondjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef Corkscrew het volgende:
Hoe zit het in Praag met de minimumleeftijd voor alcohol? Ik lees dat drinken onder de 18 in Tsjechië illegaal is, maar wordt dit in de praktijk ook overal zo nageleefd? Ik hoef als 17-jarige niet de hele dag lam door de stad te lopen, maar een biertje op z'n tijd lijkt me ook niet verkeerd. Ook wat betreft het uitgaansleven: gelden daar nog minimumleeftijden en is er überhaupt wat aan als minderjarige?
Alvast bedankt voor de reacties.
En, hoe was het? venceslaus plein was waarschijnlijk weer net een oorlogsgebied met al dat vuurwerk? Wij zijn vorig jaar naar de Roxy geweest. Was wel een geslaagde avond. Om 12 uur stonden we op het old town square. Druk zat.quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef GonzoDuke het volgende:
Iemand ervaring met Praag tijdens Oud en Nieuw?
Waar is het het drukst tijdens de jaarwisseling? Wenceslausplein?
Tot hoe lang blijft het feest buiten doorgaan?
Naar welke club moet je gaan om tot in de vroege uurtjes door te feesten?
Ik ben tijdens oud en nieuw vooral op zoek naar drukte, veel mensen en veel gezelligheid. Goede feestjes dus!
Dankjewel!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar niet moeilijk over gedaan. Ik heb iig nog nooit een controle meegemaakt tijdens mijn stapavondjes.
Even kijken op www.expats.czquote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef ClioSporT het volgende:
Een vriendin die momenteel werkt in praag zoekt een kamer/appartement voor de komende paar maanden. (eind deze maand gaat ze het hotel uit waar ze nu zit)
Het centrum is natuurlijk ideaal alleen dat is vrij prijzig ben ik bang.
Rond de 10.000 kr. is het budget, per maand.
Is er iemand die ook in dezelfde situatie zit of zat die wat informatie heeft hierover of een adresje weet.
dankjewelquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef TyVole het volgende:
[..]
Even kijken op www.expats.cz
Kamer vinden heb je zó gedaan. Er staan elke dag wel nieuwe "zoekertjes"/advertenties op:
Nog makkelijker: http://www.expats.cz/prague/f-11.html
Auto pakken. Uurtje of 7 rijden als je gas geeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:20 schreef exode het volgende:
Zucht, vlucht geboekt, hotel geboekt. Wordt vlucht 1 dag verzet: van donderdag naar woensdag. Helaas moeten wij toch echt werken op woensdag.
Dat is Wizzair trouwens. Easyjet is voor 2 tickets ¤ 150 duurder en vertrektijd is ongunstiger.
Iemand de gouden tip om toch goedkoop in Praag te komen? Wij waren ¤ 110 kwijt voor 2 tickets. Hotel kan kosteloos geannuleerd worden maar nu heb ik mij er al op verheugd!
Iets te ver voor 4 daagjes en 's nachts rijden willen we niet meer. Dat kan mijn vriendin niet...Helaas het wordt ¤ 150 bijbetalen vrees ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef TyVole het volgende:
[..]
Auto pakken. Uurtje of 7 rijden als je gas geeft.
Nee bus zie ik echt niet zitten! Dan kan ik nog beter met de auto. Wij zouden donderdag 24 februari vliegen maar de vluchten van de donderdagen zijn spoorloos verdwenen en dus geschrapt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef TyVole het volgende:
Tja, lastig. Je kan kijken of je met eurolines de bus kunt pakken, maar dan ben je 12 uur bezig...
Misschien is een pakket boeken via bolderman.nl een optie? Ook met de bus, maar met hotel erbij in. Kost 100,- totaal geloof ik. Donderdag tot zondag.
Zou je komend weekend gaan trouwens? Wij vliegen met Wizzair op vrijdag naar Praag, maandagochtend weer terug.
Vanuit Praag naar Wenen/Bratislava is goed te doen ja. Lekker rustig de trein pakken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef exode het volgende:
[..]
Nee bus zie ik echt niet zitten! Dan kan ik nog beter met de auto. Wij zouden donderdag 24 februari vliegen maar de vluchten van de donderdagen zijn spoorloos verdwenen en dus geschrapt.
Die ¤ 150 is niet zo erg maar we waren voor tickets onder de ¤ 100 kwijt met zijn 2tjes en hotel ¤ 135 voor 3 nachten. Dat is samen dus echt niets voor een weekend. Met die ¤ 150 erbij wordt het ineens een volwaardig weekend.
Komende zomer gaan we oa naar Wenen en Slovenie, we denken er nu over om via Praag te gaan....opgelost! Gaan we een andere bestemming voor eind februari zoeken.
Dan zit ik waarschijnlijk bij je in het vliegveld (als je vanaf Eindhoven vliegt).quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga morgen een weekendje naar deze prachtige stad! Even deze en vorige topics doorgenomen voor de bezienswaardigheden. Heb er zin in!
Wat betaal je daar voor een treinticket?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef TyVole het volgende:
[..]
Vanuit Praag naar Wenen/Bratislava is goed te doen ja. Lekker rustig de trein pakken.
als Praag geen leuke partystad is, is er niks een leuke partystad.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:18 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Leuke partystad voor een weekend?
Nog tips?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef BramKVO het volgende:
[..]
als Praag geen leuke partystad is, is er niks een leuke partystad.
Dat durf ik je uit mijn hoofd zo niet te zeggen. Op www.idos.cz kan je dat vinden. Onderin kan je de Engelse versie aanklikken. 50,- a 60,- euro gok ik zo (retour).quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat betaal je daar voor een treinticket?
30.000 is wel érg veel, maar weinig zijn het er niet. het in praag met een Amerikaan in een appartement gezeten, en die had inderdaad gezeik met zijn visum. Zijn Tsjechische vriendin (die overigens érg goed Nederlands sprak) heeft uiteindelijk kunnen regelen dat de vreemdelingenpolitie coulant was.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:00 schreef ik.weet.geen.naam het volgende:
Zat te lezen en er wonen ongeveer 30.000 Noord Amerikanen in Praag en ze geven bijna allemaal Engelse les. Redelijk salaris is 15000 kroon en dat verdienen de meesten niet. Ze klagen ook allemaal over de slechte service
Beetje accuraat?
P.S. Hoe komt een Yank nu aan een visa?
Je hoeft alleen maar naar Club Darlings te gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef laucas het volgende:
flink schopje.....
Ben van plan om deze zomer naar Praag te gassen met de auto samen met 2 vrienden. Het lijkt me alleen niet slim om het centrum in te gaan met de auto dus wat is het slimste om te doen qua parkeren? We weten nog niet hoelang we blijven maar zeker een dagje of 3.
En wat zijn leuke clubs / tenten? Ben ook al een beetje naar hotelletjes aan het kijken maar tips zijn altijd welkom!
Akropolis is inderdaad wel leuk, alleen voor de meesten te ver buiten het centrum (als je hotel in het centrum zit). Leuke techno/drum and bass, en goedkope halveliters is lelijke witte bekers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:11 schreef Corkscrew het volgende:
Zizkov, daar ben ik tijdens mijn bezoek aan Praag van dit jaar een avond naar Palac Akropolis - wel een leuke tent, al was het vrij klein - geweest en nog een keer naar de televisietoren geweest - wat een afschuwelijk lelijk ding is dat.
Die halveliters in plastic bekers jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef TyVole het volgende:
[..]
Akropolis is inderdaad wel leuk, alleen voor de meesten te ver buiten het centrum (als je hotel in het centrum zit). Leuke techno/drum and bass, en goedkope halveliters is lelijke witte bekers.
Ook veel concerten e.d., dus eerst kijken wat er komt.
In die straat kan je ook goed eten bij Amores Perros, leuk Mexicaans restaurant. De Griek in die straat is ook prima.
Vanuit het centrum de groene A-lijn naar metrostation Jiriho z Podebrad.
Je kan op de gok proberen bij het hotel in de buurt te parkeren, maar het kan best druk zijn. Ik woonde in Zizkov zelf tegenover een klein winkelcentrum waar je een goedkope parkeergarage had (straat: Lukasova).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:40 schreef laucas het volgende:
Bedankt voor de tips TyVole, daar heb ik wat aan! Vooral die biertuin lijkt me wel tof.
Maar wat kan ik het beste doen met parkeren?
Of gewoon vliegen met Wizz Airquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:10 schreef TyVole het volgende:
[..]
Je kan op de gok proberen bij het hotel in de buurt te parkeren, maar het kan best druk zijn. Ik woonde in Zizkov zelf tegenover een klein winkelcentrum waar je een goedkope parkeergarage had (straat: Lukasova).
Je kan in Zizkov ook parkeren in de parkeergaraga van Palac Flora, een groot winkelcentrum boven metrostation Flora.
Het makkelijkste is echter te kijken naar een hotel mét parkeerplaats, ben je van het hele gedoe af.
Idd. In augustus kun je al voor ¤40 (14-17 augustus, 3 nachten) of ¤50 (14-19 augustus, 5 nachten) vliegen.quote:
Ik zou zelf inderdaad ook niet de auto pakken. Uurtje vliegen vanaf Eindhoven en het kost bijna niets.quote:
Nog tips? Wij gaan aankomend weekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef maickeltje het volgende:
was weer een heerlijk weekendje stappen in praag![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:35 schreef chabal123 het volgende:
[..]
Nog tips? Wij gaan aankomend weekend.
wat wil je er precies doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:35 schreef chabal123 het volgende:
[..]
Nog tips? Wij gaan aankomend weekend.
Beetje STAG-party achtig, volle bak uitgaan, wat leuke activiteiten, goed eten en nog wat cultuur.quote:
http://www.tsjechoreizen.(...)tie-praag/excursies/quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:22 schreef chabal123 het volgende:
[..]
Beetje STAG-party achtig, volle bak uitgaan, wat leuke activiteiten, goed eten en nog wat cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |