Yep, en wat Rossdale zegtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Haha
Maar vinden jullie de arcade versies van Banjo-Kazooie en Tooie ook kut dan?
Nee,... geweldig zelfs. Fantastische platformers in HD. Banjo Tooie had op de N64 serieus last van framerate problemen dus die heb ik nooit helemaal afgespeeld.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef -Dries- het volgende:
Haha
Maar vinden jullie de arcade versies van Banjo-Kazooie en Tooie ook kut dan?
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?quote:
Naja, ik kan daar vaak slecht tegen, omdat het genre inmiddels vaak al is doorontwikkelt en enkele irritante features eruit zijn gehaald. Is een beetje alsof je nu Dune II gaat spelen, dan verwacht je ook automatisch dat je meerdere units tegelijkertijd kunt selecteren maar dat kan dan niet. Toendertijd was dat heel normaal en helemaal niet erg, maar door de ontwikkeling is het nu wel irritant. Merk je nu bijvoorbeeld ook met racegames, als die geen flashback-achtig iets hebben is het schijtvervelend als je daaraan gewend bent (dus als je bv overstapt van Dirt 2 naar 1, best lastig)quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?
Sommige games moet je gewoon niet meer spelen, dan is het hele nostalgie wegquote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tis toch gaaf dat oude games in een HD jasje worden gestopt zodat we er nu nog steeds van kunnen genieten?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
Goldeneye mag voor mij ook wel arcade worden! vond ik leuker dan perfect dark.
Ik heb ook al best lang een stapel punten staan en niets dat leuk genoeg is voor zijn geldquote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef AQuila360 het volgende:
Volgende week wil ik weer een toffe deal of the week
Shadow Complex !quote:Op woensdag 9 december 2009 18:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ook al best lang een stapel punten staan en niets dat leuk genoeg is voor zijn geld
perfect dark , de arcade versie van de ouwe n64 hitquote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef larry_flynt het volgende:
Van welk spel zijn die screen shots in de OP?
die staat zeker op mijn lijstjequote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Rogue Warrior![]()
![]()
![]()
Die game is bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut Quila:D;:::::;DDDDDD
verhuur hem dan, dan kan je zo een nieuwe voor 150 euro kopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:57 schreef Anne het volgende:
Pffffffff. Nieuwe Elite en nu al stuk. Het lijkt wel alsof ie de netwerkkaart niet kan vinden.
Hoereding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |