Of datquote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
zet een lege fles naast je bed waar je in kan zeiken
emmer kan ook
Stop een catheter in je lul en laat die eindigen boven je hoofd. Zo gauw je hoofd nat wordt, is het tijd om naar de wc te gaan. Kun je ook niet in je bed pissen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef De_Vink het volgende:
Blijkbaar is mijn TT + 1e zin zo prominent en lezen veel fokkertjes niet verder zodat ze eigenlijk lezen waar het nou echt om gaat. Dit neemt niet weg dat ik toch een aantal creative nachtelijke urineopvangcontructies tegenkom waarvan ik zeg....Beste Idee van Nederland kom er maar in...............
Ik geef het op....voortaan gewoon recht-toe-recht-aan verhaaltjesquote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Stop een catheter in je lul en laat die eindigen boven je hoofd. Zo gauw je hoofd nat wordt, is het tijd om naar de wc te gaan. Kun je ook niet in je bed pissen.
Heel verstandigquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik geef het op....voortaan gewoon recht-toe-recht-aan verhaaltjes
Mensen die 's nachts de kachel uit hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef A-mineur het volgende:
Deze lamlendigheid heb ik zelf ook, meestal ga ik dan op een stoel staan bij mn raam en dan zeik ik uit het raam. Hoef ik iig niet helemaal de trap af naar de plee (waar het koud is!).
Of mensen met een slecht geïsoleerd huis (cheap-ass-m0f0's)quote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Mensen die 's nachts de kachel uit hebben
Dat is de GKOS manier! Die werkt altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Gat in je matras bij je lul en emmer eronder.
Klaar.
Opgelost.
Slotje.
omg, zeg dan niks...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef Ensaf het volgende:
Dan ga je naar de wc en slaap je verder.
Op de WC kun je niet fijn slapenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef Ensaf het volgende:
Dan ga je naar de wc en slaap je verder.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet echt moe of lam.
Alsof je overal kan slapen als je maar lam/moe zat bent.. Wedden dat dat niet lukt als je in de zee dobbertquote:
Er zijn grenzen.. maar die liggen ver weg..quote:Op woensdag 9 december 2009 15:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alsof je overal kan slapen als je maar lam/moe zat bent.. Wedden dat dat niet lukt als je in de zee dobbert
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef Zephyroz het volgende:
Ik stel altijd zoveel mogelijk uit als ik lam/high ben. Prima mee te leven. Pas naar de WC gaan als de film is afgelopen ipv halverwege. En als ik dat vergeet (wat vaak gebeurt), moet ik een keer 'snachts mijn bed uit. So what?
edit: misschien moet ik gewoon een keer een stukje papier bij me houden om alles op te schrijven wat ik later moet doen...
Hehe, ja die wil ik nog steeds een keer kopen...quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Frollo het volgende:
TS, ik heb dit boek naast mijn bed liggen en ben echt van plan om er gauw eens in te beginnen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Hehe, ja die wil ik nog steeds een keer kopen...
Laatst nog gedaan, en had nieteens de moeite genomen om in de pot te nekken maar over mezelf heenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Frollo het volgende:
TS, ik heb dit boek naast mijn bed liggen en ben echt van plan om er gauw eens in te beginnen:
[ afbeelding ]
Godver, altijd in die pot te nekken! Die pot nekt toch ook niet in jou jonge, fok jouquote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatst nog gedaan, en had nieteens de moeite genomen om in de pot te nekken maar over mezelf heen
* Pakspul probeert dit te visualiserenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Godver, altijd in die pot te nekken! Die pot nekt toch ook niet in jou jonge, fok jou
Hoe gaat zo'n rap tegen je ballen??quote:Op woensdag 9 december 2009 16:06 schreef Adelante het volgende:
En dan 's nachts je warme bedje uit om te pissen en dan koud tegen je vriendin aankruipen, zodat je ook nog eens eent rap tegen je ballen krijgtNee, ik ga altijd netjes voor het slapengaan plassen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:47 schreef Frollo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Hehe, ja die wil ik nog steeds een keer kopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |