Of datquote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
zet een lege fles naast je bed waar je in kan zeiken
emmer kan ook
Stop een catheter in je lul en laat die eindigen boven je hoofd. Zo gauw je hoofd nat wordt, is het tijd om naar de wc te gaan. Kun je ook niet in je bed pissen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:03 schreef De_Vink het volgende:
Blijkbaar is mijn TT + 1e zin zo prominent en lezen veel fokkertjes niet verder zodat ze eigenlijk lezen waar het nou echt om gaat. Dit neemt niet weg dat ik toch een aantal creative nachtelijke urineopvangcontructies tegenkom waarvan ik zeg....Beste Idee van Nederland kom er maar in...............
Ik geef het op....voortaan gewoon recht-toe-recht-aan verhaaltjesquote:Op woensdag 9 december 2009 15:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Stop een catheter in je lul en laat die eindigen boven je hoofd. Zo gauw je hoofd nat wordt, is het tijd om naar de wc te gaan. Kun je ook niet in je bed pissen.
Heel verstandigquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Ik geef het op....voortaan gewoon recht-toe-recht-aan verhaaltjes
Mensen die 's nachts de kachel uit hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef A-mineur het volgende:
Deze lamlendigheid heb ik zelf ook, meestal ga ik dan op een stoel staan bij mn raam en dan zeik ik uit het raam. Hoef ik iig niet helemaal de trap af naar de plee (waar het koud is!).
Of mensen met een slecht geïsoleerd huis (cheap-ass-m0f0's)quote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Mensen die 's nachts de kachel uit hebben
Dat is de GKOS manier! Die werkt altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
Gat in je matras bij je lul en emmer eronder.
Klaar.
Opgelost.
Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |