de dag is bijna voorbijquote:Op woensdag 9 december 2009 14:55 schreef misteriks het volgende:
bijna voorbij ??! zeg dat eens aan de mensen die hun uurtjes nog aan het maken zijn![]()
En daarna dacht jij niet "godverdomme, even snel een topic openen op FOK"?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:55 schreef o.us het volgende:
Ben ook vrij vandaag. Ook niets boeiends gedaan behalve ruzieën met mijn pa.
Nee, het verhaal is te simpel om er een topic over te openen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:57 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En daarna dacht jij niet "godverdomme, even snel een topic openen op FOK"?
Jij bent 14?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is te simpel om er een topic over te openen.
Ik zit PES te spelen, even pauze genomen van mijn huiswerk.
Laatste minuten van de wedstrijd.
Komt mijn pa binnen en zegt dat ik hem moet komen helpen.
Ik zeg: wacht even 5 minuten want 1. je HD kan crashen als je je laptop dicht klapt tijdens een game. 2. Beslissende wedstrijd voor het kampioenschap, stond 2-1 voor.
Blijkbaar heeft hij geen geduld en werd hij boos en zeikt hij; ik heb jou niet meer nodig en jij hebt mij ook niet meer nodig.
Nein, dan gaat spel kaput. Mijn Vista is naar de tiefus.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent 14?
Je kan je spel toch op pauze zetten
oke, bedankt even ontopic nu!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Nein, dan gaat spel kaput. Mijn Vista is naar de tiefus.
Oja: Vader werd zomaar boos op mij
Zo'n gevoel heb ik ook heel vaak.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef Dakada het volgende:
..maar heb nog helemaal niks gedaan. En nu is de dag alweer bijna voorbij
Waarom in vredesnaam!?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |