abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75446392
Ik heb een dagje vrij, en dacht: Ik ga eens mijn teruggave van het TJ biljet berekenen.

Nu heb ik in 2009 7 maanden voor een uitzendbureau gewerkt, en daarna in vaste dienst getreden bij het bedrijf. Ik ga dus dalijk 2 jaaropgaves krijgen, één van het UB en de ander van mijn werkgever.

Als ik via de belasting site mijn gegevens invul over alleen de maanden bij het uitzendbureau, zou ik ongeveer 1200,- terug krijgen.

Ik kan de tweede jaaropgaaf van mijn werkgever niet invullen, want er staat onder het kopje loonheffing niks op de salaris specificatie. En de jaaropgaaf heb ik nog niet natuurlijk.

Stel nou dat als ik beide straks heb, en ga invullen, het voor mij gunstiger is, om alleen die van het UB te gebruiken, MAG dat? Of moet ik beide jaaropgaves invullen?
pi_75446442
Uiteraard beide. De BD heeft beide overigens ook, dus als je iets invult dat niet klopt, corrigeren ze het vanzelf.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_75446463
Je moet alles opgeven hé gup.
je inkomen over HEEL 2009.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_75446516
Uiteindelijk wordt alles bij de aangifte in april gewoon weer rechtgetrokken, dus mocht je nu teveel terugkrijgen, betaal je dat t.z.t. weer gewoon terug.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_75446550
Duidelijk

Ik heb eens in wat boeken en op websites zitten te kijken. Maar geen antwoord kunnen vinden. Maar kan ik aan de hand van mijn salaris specificatie mijn betaald loonheffing berekenen?
pi_75446797
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Blue_note het volgende:
Duidelijk

Ik heb eens in wat boeken en op websites zitten te kijken. Maar geen antwoord kunnen vinden. Maar kan ik aan de hand van mijn salaris specificatie mijn betaald loonheffing berekenen?
Sterker nog, dat staat meestal gewoon op loonstrook. Anders sowieso op je jaaropgaaf.
pi_75446931
Ja, bij de specificaties van het uitzendbureau wel, maar die van mijn werkgever, staan onder kopje loonheffing helemaal niets, is gewoon blanco. Jaaropgaaf begrijp ik .
pi_75452484
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Blue_note het volgende:
Ja, bij de specificaties van het uitzendbureau wel, maar die van mijn werkgever, staan onder kopje loonheffing helemaal niets, is gewoon blanco. Jaaropgaaf begrijp ik .
Pas die werkgever wel loonheffingskorting toe?
Heb je dus zn blauwe brief getekend bij in dienst treding.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 9 december 2009 @ 17:37:00 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_75452636
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Blue_note het volgende:
Duidelijk

Gewoon de cijfers van je loonstroken invullen in de software van de belastingdienst. Dan zie je gelijk hoeveel je terugkrijgt. En nee, die software voor 2009 is nog niet beschikbaar. Pas begin 2010
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_75452945
misschien heb je wel zoveel geluk dat de belastingdienst het zelf al ingevuld hebt (als je van te voren inlogd met je digiD)
pi_75453267
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Blue_note het volgende:
Dat moet toch ergens op je loonstrook staan, staat het als aparte post vermeld onderaan, dan staat het toch bij je specificatie als er loonheffing is ingehouden.
pi_75453276
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
misschien heb je wel zoveel geluk dat de belastingdienst het zelf al ingevuld hebt (als je van te voren inlogd met je digiD)
Anders heeft hij tegen die tijd ook wel een jaaropgaaf binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')