Sterker nog, dat staat meestal gewoon op loonstrook. Anders sowieso op je jaaropgaaf.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Blue_note het volgende:
Duidelijk
Ik heb eens in wat boeken en op websites zitten te kijken. Maar geen antwoord kunnen vinden. Maar kan ik aan de hand van mijn salaris specificatie mijn betaald loonheffing berekenen?
Pas die werkgever wel loonheffingskorting toe?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Blue_note het volgende:
Ja, bij de specificaties van het uitzendbureau wel, maar die van mijn werkgever, staan onder kopje loonheffing helemaal niets, is gewoon blanco. Jaaropgaaf begrijp ik.
Gewoon de cijfers van je loonstroken invullen in de software van de belastingdienst. Dan zie je gelijk hoeveel je terugkrijgt. En nee, die software voor 2009 is nog niet beschikbaar. Pas begin 2010quote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef Blue_note het volgende:
Duidelijk
Ik heb eens in wat boeken en op websites zitten te kijken. Maar geen antwoord kunnen vinden. Maar kan ik aan de hand van mijn salaris specificatie mijn betaald loonheffing berekenen?
Dat moet toch ergens op je loonstrook staan, staat het als aparte post vermeld onderaan, dan staat het toch bij je specificatie als er loonheffing is ingehouden.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Blue_note het volgende:
Ja, bij de specificaties van het uitzendbureau wel, maar die van mijn werkgever, staan onder kopje loonheffing helemaal niets, is gewoon blanco. Jaaropgaaf begrijp ik.
Anders heeft hij tegen die tijd ook wel een jaaropgaaf binnenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
misschien heb je wel zoveel geluk dat de belastingdienst het zelf al ingevuld hebt (als je van te voren inlogd met je digiD)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |