Je eigen topic kicken...wat een vervelende faalbaas ben je ook..quote:
Het is een geheime Codequote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef powerlite het volgende:
ow btw, degezichtjes, staan die nou expres als een omgekeerde triforce?
WIL JE EVEN JE GROTE GRAFMUIL HOUDEN?!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef JeMoeder het volgende:
Michielos faalhaas met z'n neppe vechttopics altijd.
NEXT!
je zou verwachten dat iedereen dat weet...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, dat zijn die slappe dunne flabberpoortjes wat het magazijn van de winkel scheidt.
Ik ben er over aan het denken (inclusief reacties), inderdaad(en handig koortje ter bevestiging bij de WC)quote:Op donderdag 14 januari 2010 03:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Shit man Michielos, kan je niet al je verhalen bundelen en uitbrengen?? Ik vind dit puike leesvoer voor op de wc tijdens het kakken, weg met de vi en donald duck en welkom met de michielos verhalen
Natuurlijk, dit gebruik ik alleen als de persoon zit. Zo vliegt hij sowieso van zijn stoel afquote:
en hier stopte ik met lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
Strak plan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:46 schreef i_am_god het volgende:
Ga een boek schrijven. Misschien overtref je J.K Rowling wel en krijg je een een trilogie oid.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Strak plan!
Michielos- Strijd der vuisten
Michielos- de betonnen vuisten van een rustige duivel
Michielos- Het laatste dat je ziet, zijn vuisten van graniet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |