SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler speciaal voor Levitation met haar zwakke maag.
quote:
Mietje.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef Levitation het volgende:
Juup.Doe dat plaatje ff tussen spoilertags please.
Wil jij zo graag stofzuigen?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
schiet nou toch eens op hoerenzonen van de tnt met je pakketjesdienst!!! Als jullie iets voor de buurvrouw hebben zijn jullie er altijd om 12:00 en als ik ergens op zit te wachten loopt het zeker weer uit
Denk dat dat niet de hamvraag is. Is het niet handiger dat je ff wacht tot SQ weer vast werk heeft voor je dit soort aankopen doet? Of bemoei ik me nu teveel?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef bleiblei het volgende:
Zo hai! Maar goed, die pond. Zou die nog zakken? Anders is het wellicht verstandig om dat ding nu te bestellen.
Rinus was toch verliefd op Marloes?quote:
Hij heeft wel geld, dat is het probleem niet. Het probleem is wel dat er voor zulke kapitalen aan gereedschap wordt aangeschaft. Plus dat ik nog niet eens centen heb om een nieuwe spijkerbroek te kopen en dat frustreert mij en dan gaan we ruzie makenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk dat dat niet de hamvraag is. Is het niet handiger dat je ff wacht tot SQ weer vast werk heeft voor je dit soort aankopen doet? Of bemoei ik me nu teveel?
Waarom zou ik wachten tot ze weer vast werk heeft?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk dat dat niet de hamvraag is. Is het niet handiger dat je ff wacht tot SQ weer vast werk heeft voor je dit soort aankopen doet? Of bemoei ik me nu teveel?
Rinus is zwakzinnig en wordt verliefd op elke snol die hem aardig aankijkt. Hij denkt dat hij aardig aangekeken wordt, maar door zijn verstandelijke beperking interpreteert hij zulke dingen verkeerd want eigenlijk kotsen die meiden op hem.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rinus was toch verliefd op Marloes?
Dat is hij vast alweer vergeten. Oliebollen Korsakov denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rinus was toch verliefd op Marloes?
Omdat jullie met z'n 2-en zijn. En het beeld dat ik heb is dat zij kopzorgen heeft omdat ze geen geld heeft en jij met geld smijt. Maar dat is enkel het beeld dat ik heb. Kan natuurlijk helemaal mis zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom zou ik wachten tot ze weer vast werk heeft?.
Bier halen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik wil even naar de supermarkt
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij heeft wel geld, dat is het probleem niet. Het probleem is wel dat er voor zulke kapitalen aan gereedschap wordt aangeschaft. Plus dat ik nog niet eens centen heb om een nieuwe spijkerbroek te kopen en dat frustreert mij en dan gaan we ruzie maken
Hij verwart medelijden met oprechte aandacht.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rinus is zwakzinnig en wordt verliefd op elke snol die hem aardig aankijkt. Hij denkt dat hij aardig aangekeken wordt, maar door zijn verstandelijke beperking interpreteert hij zulke dingen verkeerd want eigenlijk kotsen die meiden op hem.
Heb jij een zaagtafel nodig?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
Je overdrijft.
Maar heb je een nieuwe spijkerbroek nodig dan?
Het is geen discussie die ik verder ga voeren online want dan komt er weer ruzie tussen mij en SQquote:Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat jullie met z'n 2-en zijn. En het beeld dat ik heb is dat zij kopzorgen heeft omdat ze geen geld heeft en jij met geld smijt. Maar dat is enkel het beeld dat ik heb. Kan natuurlijk helemaal mis zijn.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Rinus is zwakzinnig en wordt verliefd op elke snol die hem aardig aankijkt. Hij denkt dat hij aardig aangekeken wordt, maar door zijn verstandelijke beperking interpreteert hij zulke dingen verkeerd want eigenlijk kotsen die meiden op hem.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij verwart medelijden met oprechte aandacht.![]()
ja, deze heeft 2 enorme gaten zo bovenaan mijn benenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]![]()
Je overdrijft.
Maar heb je een nieuwe spijkerbroek nodig dan?
Dat is modequote:Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, deze heeft 2 enorme gaten zo bovenaan mijn benen
Dan gaan we toch een nieuwe kopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, deze heeft 2 enorme gaten zo bovenaan mijn benen
ultimate gayness horrorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef Juup© het volgende:
Hip of horror? H&M geplooide rok en drollenvanger voor man
Gay alert.
Ik dacht even dat jij zou gaan zeggen dat dat hoort, omdat je anders je benen er niet in krijgt.quote:
Moet jij haar handje vasthouden dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan gaan we toch een nieuwe kopen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan gaan we toch een nieuwe kopen?
Nee want dan zou zij een hotpants aan hebben en daar lijkt het mij nu te koud voorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij zou gaan zeggen dat dat hoort, omdat je anders je benen er niet in krijgt.
nee, z'n pinpas trekkenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet jij haar handje vasthouden dan?
Overigens is het meer "ik weet dat ik dit jaar een zaagtafel aan ga schaffen, nu is het financieel niet onaantrekkelijk om deze in de UK te bestellen, dus waarom niet nu kopen? Daarnaast was de strekking van mijn spijkerbroek-vraag ietwat anders dan jouw zaagtafelvraagquote:
Ah joh, doe niet zo flauw.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]deze tactiek moet ik onthouden
Weer teveel privé info op Fokquote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah joh, doe niet zo flauw.
Je weet best dat ik niet de lulligste ben. Al denken bepaalde mensen hier wat anders.
Al stel ik er aan de andere kant op een bepaald vlak wel verwachtingen aan waar jij prima aan voldoet/zou kunnen voldoen. (Ik ga er op dit moment vanuit dat het "voldoet" is).
Overigens zijn die verwachtingen ook helemaal niet zo bizar als bepaalde mensen op dit moment in hun kop hebben zitten. Sterker nog, het zijn heel normale verwachtingen die iedereen stelt in een relatie. Als je niet van het type kansloze televisiepauper bent tenminste.
Wat is daar vreemd aan? De één koopt laptops, camera's, vouwwagens, spoilers voor auto's, reizen naar IJsland of de halve Men @ Work van, de ander een zaagtafelquote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef FUFR het volgende:
mits je vreemde aankopen als zaagtafels achterwege laat?
quote:wat een idiot.. als de wereld zo over nederland gaat denken zijn we de lul.
hoe kun je deze kankerslechte rommel ins godsnaam waarderen? zijn we massaal verstandelijk gehandicapt aan het worden ofzo?!
Als dit de nederlandse cultuur is tegenwoordig denk ik toch maar dat we eens serieus over massa emigratie moeten gaan nadenken
was een geintje schatquote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah joh, doe niet zo flauw.
Je weet best dat ik niet de lulligste ben. Al denken bepaalde mensen hier wat anders.
Al stel ik er aan de andere kant op een bepaald vlak wel verwachtingen aan waar jij prima aan voldoet/zou kunnen voldoen. (Ik ga er op dit moment vanuit dat het "voldoet" is).
Overigens zijn die verwachtingen ook helemaal niet zo bizar als bepaalde mensen op dit moment in hun kop hebben zitten. Sterker nog, het zijn heel normale verwachtingen die iedereen stelt in een relatie. Als je niet van het type kansloze televisiepauper bent tenminste.
Vast wel. Je weet alleen hoe ik ben. Als ik specifiek 1 model in mijn gedachte heb, heb ik er best veel info over ingewonnen van te voren en ben ik er niet zo snel vanaf te brengen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me alleen af bb of er voor minder dan 700 euro ook niet hele goede zaagtafels te koop zijn
dan ga je ook wel verrektes veul zagen hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vast wel. Je weet alleen hoe ik ben. Als ik specifiek 1 model in mijn gedachte heb, heb ik er best veel info over ingewonnen van te voren en ben ik er niet zo snel vanaf te brengen.
Inu, had jij nog zo'n patientenfolder liggen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vast wel. Je weet alleen hoe ik ben. Als ik specifiek 1 model in mijn gedachte heb, heb ik er best veel info over ingewonnen van te voren en ben ik er niet zo snel vanaf te brengen.
Dan is het goedquote:
die mensen doen er ook iets mee, jij bent bijna klaar met de verbouwings en koopt dan pas een zaagtafel. Maar misschien zie ik het verkeerd en is het als sexspeeltje bedoeld of zoquote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? De één koopt laptops, camera's, vouwwagens, spoilers voor auto's, reizen naar IJsland of de halve Men @ Work van, de ander een zaagtafel.
autistisch!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar was ook ff voor de rest dat ik echt niet zo een slavendrijverige scrooge ben als er soms geschetst wordt en dat SQ echt niet in de trapkast slaapt en er alleen maar uit mag om te poetsen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
die mensen doen er ook iets mee, jij bent bijna klaar met de verbouwings en koopt dan pas een zaagtafel. Maar misschien zie ik het verkeerd en is het als sexspeeltje bedoeld of zo
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
die mensen doen er ook iets mee, jij bent bijna klaar met de verbouwings en koopt dan pas een zaagtafel. Maar misschien zie ik het verkeerd en is het als sexspeeltje bedoeld of zo
nou.. vooruit dan maar, Ebenezerquote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar was ook ff voor de rest dat ik echt niet zo een slavendrijverige scrooge ben als er soms geschetst wordt en dat SQ echt niet in de trapkast slaapt en er alleen maar uit mag om te poetsen.
Is weten wat je koopt inherent aan autistisch zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inu, had jij nog zo'n patientenfolder liggen?![]()
dat wel jaquote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik denk dat je dan wel echt van pijn moet houden
oh, dat ding gaat echt wel gebruikt worden, wees daar maar niet bang voorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar vasthouden aan 1 model en je er niet vanaf laten brengen is wel folderwaardig. op zn minst.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is weten wat je koopt inherent aan autistisch zijn?
Dat is nieuw voor mij.
Dat ik wat autistisch ben durf ik wel toe te geven, maar om dat te koppelen aan weldoordacht aankopen doen vind ik een beetje dom.
Nee, dat als jij iets in je hoofd hebt, je er onmogelijk nog vanaf te brengen bent. DAT doet autistisch aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is weten wat je koopt inherent aan autistisch zijn?
Dat is nieuw voor mij.
Klaar met de verbouwings?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wie komen ze halen?quote:
En wanneer wel klaar zijn er vast genoeg andere huizen die verbouwd moeten worden in de buurtquote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klaar met de verbouwings?![]()
Neejoh, nog lang niet![]()
![]()
hij is er wel van af te brengen, je hebt alleen veel tijd en geduld nodigquote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat als jij iets in je hoofd hebt, je er onmogelijk nog vanaf te brengen bent. DAT doet autistisch aan.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, maar vasthouden aan 1 model en je er niet vanaf laten brengen is wel folderwaardig. op zn minst.
Dat staat er nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, dat als jij iets in je hoofd hebt, je er onmogelijk nog vanaf te brengen bent. DAT doet autistisch aan.
geen interessequote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben nu een heeel heeel nieuw gaaf bedboxspring van de ikea. Maar ik had ook geen geld.
Maar de moeder van Bor was ineens heel gul (wat ons doet vermoeden dat ze nog guller is geweest naar mijn schoonbroeder toe). Maar nu hebben we dus een superdeluxe bed.
Binnenkort bijpassende kastjes kopen en dan mooooooooooooi bevallen!
Oh en oh en oh, wil iemand ons oude bed overnemen?
140x200 plus matras + nachtkastjes voor 150 euro.
(die verrekte nachtkastjes alleen al waren toen we ze kochten 99 euro per stuk)
ons geldquote:
Nee, ik hoef geen afgeneukt matrasquote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben nu een heeel heeel nieuw gaaf bedboxspring van de ikea. Maar ik had ook geen geld.
Maar de moeder van Bor was ineens heel gul (wat ons doet vermoeden dat ze nog guller is geweest naar mijn schoonbroeder toe). Maar nu hebben we dus een superdeluxe bed.
Binnenkort bijpassende kastjes kopen en dan mooooooooooooi bevallen!
Oh en oh en oh, wil iemand ons oude bed overnemen?
140x200 plus matras + nachtkastjes voor 150 euro.
(die verrekte nachtkastjes alleen al waren toen we ze kochten 99 euro per stuk)
oh dat hebben we welquote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is er wel van af te brengen, je hebt alleen veel tijd en geduld nodig
Heb je ook uitgerekend wat dat ding per zaagsnede kost? Bij de Gamma rekenen ze 50 cent. Misschien is het goedkoper om daar te laten zagen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[..]
Dat staat er niet.
Er staat dat als ik voor 1 model kies, ik er al flink wat tijd in heb gestoken om te kijken wat de beste opties zijn en het DUS wat moeilijker wordt om mijn mening om te turnen.
Dat komt omdat ik dus van te voren al de nodige opties overwogen heb (prijs/kwaliteit/mogelijkheden/wat wil ik er mee gaan doen/hoeveel ga ik em gebruiken).
itt. sommige mensen die iets kopen en na een paar maanden denken "hmmm, ik gebruik em wel weinig" of "wat een kutapparaat". Dat risico wil ik niet lopen met zulke dure aankopen
Lekker tochquote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
we zijn maar voor een 180 gegaan.. wel lekker. Tis alleen monsterlijk hoog. En we hadden eerst 20 cm poten maar dat was ECHT hoog. Dus nu poten van 10 cm.
Daar heb ik nog een gruwelijk echtelijke ruzie over gehad. Want hubs vond dat er eigenlijk helemaal geen poten onder hoefden. En ik vind dat je een boxspring niet rechtsstreeks op de vloer moet zetten.....
maargoed, met poten, onderstel, matras en dekmatras echt een hoog bed. Zo hoog dat klossen ineens overbodig zijn... NIet dat ik klossen ging plaatsen
wat een goede tip Levi!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je ook uitgerekend wat dat ding per zaagsnede kost? Bij de Gamma rekenen ze 50 cent. Misschien is het goedkoper om daar te laten zagen.
ja, want dat is heel handig als je tijdens je project iedere drie minuten met een plank naar de gamma kan fietsen om er toch nog een randje af te zagenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je ook uitgerekend wat dat ding per zaagsnede kost? Bij de Gamma rekenen ze 50 cent. Misschien is het goedkoper om daar te laten zagen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
we zijn maar voor een 180 gegaan.. wel lekker. Tis alleen monsterlijk hoog. En we hadden eerst 20 cm poten maar dat was ECHT hoog voor Amaranta
Koop dan gewoon een losse cirkelzaag, die zijn een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want dat is heel handig als je tijdens je project iedere drie minuten met een plank naar de gamma kan fietsen om er toch nog een randje af te zagen
maar niet overal geschikt voor. Ik zie het nut van een zaagtafel best in. Maar ik vind de prijs echt bizarquote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een losse cirkelzaag, die zijn een stuk goedkoper.
je moet onze acties niet ondermijnen SQ.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet overal geschikt voor. Ik zie het nut van een zaagtafel best in. Maar ik vind de prijs echt bizar
Wij hebben er opzettelijk geen. We hebben een cirkelzaag en een goeie afkortzaag. Zaagtafels zijn altijd onhandig klein. Kun je beter 2 goedkope werkbankjes kopen en dan zagen met een cirkelzaag.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar niet overal geschikt voor. Ik zie het nut van een zaagtafel best in. Maar ik vind de prijs echt bizar
nouja, onze ervaring is andersquote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij hebben er opzettelijk geen. We hebben een cirkelzaag en een goeie afkortzaag. Zaagtafels zijn altijd onhandig klein. Kun je beter 2 goedkope werkbankjes kopen en dan zagen met een cirkelzaag.
Kan ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
Rinuz de Zanger is slecht voor je IQ
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Trouwens, BB, je bent en blijft een klusser, duur gereedschap maakt je niet opeens een prof. Koop dan ook klussers gereedschap. Voor een klussersprijs. Voor 200 euro heb je een prima zaagtafel.
Ben ik niet te onaardig tegen BB? Want ik vind BB wel een toffe peer.quote:
Neee nix aan de hand hoor, door naar fase 2quote:Op woensdag 9 december 2009 14:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben ik niet te onaardig tegen BB? Want ik vind BB wel een toffe peer.Alleen heb ik af en toe het idee dat hij zijn realiteitszin niet helemaal op orde heeft.
Dan geef ik het stokje ff aan jou.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
Neee nix aan de hand hoor, door naar fase 2
zou wel willen, maar moet nu echt ff wat anders doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan geef ik het stokje ff aan jou.
Jullie hebben 10 accuboren van discutabele kwaliteit, 8 decoupeerzagen, een tegelzaag met de hoop dat er een cirkelzaagblad in past, etc. etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Trouwens, BB, je bent en blijft een klusser, duur gereedschap maakt je niet opeens een prof. Koop dan ook klussers gereedschap. Voor een klussersprijs. Voor 200 euro heb je een prima zaagtafel.
Een stuk hout 100% recht en haaks makenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:49 schreef Levitation het volgende:
Wat moet een mens in vredesnaam met een vlakvandiktebank?
Was die waterzuiger toch van pas gekomenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef amaranta het volgende:
Nou de bank is gestoomd, ik weet niet of hij er schoner op is geworden. Wel natter in ieder geval.
Der is niets mis mee hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef Levitation het volgende:
"We" hebben weinig. Ik heb laatst een Boschaccuboor voor V. gekocht. De rest heeft meneer gekocht. Daar heb ik niets mee te maken.
Knoop je dan wel je bloesje dicht?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:08 schreef -moppie- het volgende:
Ik hoop dat ik er op mn 60-ste ook zo uitzie
[ afbeelding ]
Denk het wel, zal Colt tegen die tijd allemaal wel niks meer doen denk ik zoquote:Op woensdag 9 december 2009 15:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Knoop je dan wel je bloesje dicht?
Zo kan je zelfs een aap aantrekkelijk maken.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg tegen Rob weleens, dat ik, net zoals Wailan, het ook wel op patricia paay zou doen, en dan kijkt hij me zo aan van....huh ik niet hoor. EN dan zeg ik, mijn moeder is ook 60. En dan ineens in Patricia Paay heel aantrekkelijk.
Precies. Ik vind dat ze er verdomd goed uitziet.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef amaranta het volgende:
Nou, omgebouwd of niet, ik wil er ook wel zo fris utzien (en zo slank) op mn 60ste
Nee, geloof er niets van dat die echt zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat ze er verdomd goed uitziet.
Die tieten van dr he.. zouden die nou echt zijn? Ik denk van wel.
in je koelkast wel, kijk maarquote:
oplossing: niet het dak opgaanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar de koelkast staat niet op het dak.![]()
dan zet je licht onder het gat...waar er licht schijnt op je dak zit een gat dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja maar er zit een gat in het dak en morgen gaat het regenen.
Ik lijk gvd wel een zwerver.
Ik denk dat dat mens voor minimaal 50% uit collageen, botox en siliconen bestaat.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies. Ik vind dat ze er verdomd goed uitziet.
Die tieten van dr he.. zouden die nou echt zijn? Ik denk van wel.
Ja, alleen moet ik nog ff 2 dakpannen plaatsen. Maar de pannen blijven niet los boven op het dak liggen. Ik heb dus een aangever nodig.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk het niet, is het gelukt?
Als jij 60 bent is Paay bijna 100quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mens voor minimaal 50% uit collageen, botox en siliconen bestaat.
Lijkt me sterk dat ze dan net der tieten origineel gelaten heeft.
En ik hoop dat SQ er op haar 60ste iets natuurlijker uitziet dan Miss Paay.
Lees, ik zou op mijn 60ste liever op SQ liggen dan op Patricia.
Ketel gedemonteerd. Vandaar een gat.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, een gat in het dak?.
Waar ergens?
En hoe komtut?
Oooh.... Plastictas overheen ductapen en klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ketel gedemonteerd. Vandaar een gat.
Neen, ik heb pannen en tape op dakpannen plakken werkt niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooh.... Plastictas overheen ductapen en klaar.
dat weet je helemaal niet, mkisschien weeg ik dan wel 300 kilo.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mens voor minimaal 50% uit collageen, botox en siliconen bestaat.
Lijkt me sterk dat ze dan net der tieten origineel gelaten heeft.
En ik hoop dat SQ er op haar 60ste iets natuurlijker uitziet dan Miss Paay.
Lees, ik zou op mijn 60ste liever op SQ liggen dan op Patricia.
ik hoop toch dat ze er dan zo uitziet:quote:Op woensdag 9 december 2009 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wedde dat ze er dan exact hetzelfde uitziet als nu?
Pattex plakt allesquote:Op woensdag 9 december 2009 16:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Neen, ik heb pannen en tape op dakpannen plakken werkt niet.
Kapotte pot?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop toch dat ze er dan zo uitziet:
[ afbeelding ]
tuurlijk ga ik die nog veel gebruikenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef ColtZ40 het volgende:
BB, wat denk je van een zaagtafel van mp. Net alsof je die na dit project nog vaak gaat gebruiken.
Ga je met je lampkes t dak op als ik thuis ben.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, alleen moet ik nog ff 2 dakpannen plaatsen. Maar de pannen blijven niet los boven op het dak liggen. Ik heb dus een aangever nodig.
Op nieuwe pannen misschien wel ja. En dan nog moet ik van de week nog een keer.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Pattex plakt alles.
Ductape ook natuurlijk.
Heb je de mensen bij de notaris weer zo aan het lachen gemaakt?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Op nieuwe pannen misschien wel ja. En dan nog moet ik van de week nog een keer.
Denk niet dat die siliconen daar in passenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoop toch dat ze er dan zo uitziet:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft ie jouquote:
Zijn die dingen niet licht ontvlambaar?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk niet dat die siliconen daar in passen
Dat ga ik zo doen. Als ik zo niet thuis ben lig ik in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je de mensen bij de notaris weer zo aan het lachen gemaakt?
Is vast niet goed voor het milieu om die te verbrandenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet licht ontvlambaar?
Je hebt expres gewacht tot het schemerig is he...quote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen. Als ik zo niet thuis ben lig ik in het ziekenhuis.
Faalquote:Een 25-jarige scheikundestudent uit Oekraïne is overleden nadat een kauwgom in zijn mond ontplofte. Door de explosie is de onderste helft van het gezicht van de man weggeblazen.
De student was in zijn ouderlijk huis in Konotop aan het werken. Nadat zijn familie een 'luide knal' uit zijn kamer hoorde komen, renden zij naar zijn werkplek. Daar vonden ze zijn lichaam.
Vermoedelijk heeft de student de kauwgom in een explosieve stof gedoopt. Op de kauwgom is een nog onbekende stof aangetroffen. Aangezien de student de gewoonte had om zijn kauwgom in citroenzuur te dopen, vermoedt de politie dat hij zich had vergist en de kauwgom in de verkeerde stof had gedoopt.
Nee dat niet, maar zn knieen beginnen altijd zo te knikken.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:15 schreef bleiblei het volgende:
Is ie al een keer van het dak gelazerd dan?
bb, ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
bb, ik weet niet wat ik moet koken
Ik wel, weet alleen nog niet wanneerquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
bb, ik weet niet wat ik moet koken
vertel esquote:Op woensdag 9 december 2009 16:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wel, weet alleen nog niet wanneer
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:22 schreef Inu het volgende:
Ik krijg TzatzikiWeet alleen niet wat ik erbij krijg... hoop iig dat er nog iets anders bij zit
ohquote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Betwijfel het, die vriendin waar ik ga eten is vegetariër...
Dat bezorgen ze ookquote:Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh![]()
Nu heb ik zin in Grieks eten.
Die eet toch in het ziekenhuisquote:Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal maar Colt houd er niet zo van
Hoeveel kaassoufle's heb jij dan wel niet opquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja is goed. Heb toch geen honger
Is een mogelijkheid ja... Of je eet eerst en gaat dan pas bezorgd doenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die kans zit er in ja... maar ja, moet ik dan de Griek in t ziekenhuis laten bezorgen?
Dat is niet lief dan van mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid ja... Of je eet eerst en gaat dan pas bezorgd doen
Oh, dus je hoopt op een complexe been/arm/nek/random lichaamsdeel-breuk?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is niet lief dan van mij.
Maar ja, als ze opereren dan mag ik er toch niet bij.
Daar hoop ik niet op maar ik denk dat als ie van het dak afvalt het een wonder is als hij niks heeft gebroken.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, dus je hoopt op een complexe been/arm/nek/random lichaamsdeel-breuk?
heeft daar niet zoveel mee te maken. Doordat ik drie weken bijna niks heb gegeten is mijn maag een beetje voedselintolerant gewordenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoeveel kaassoufle's heb jij dan wel niet op
Het was maar een suggestiequote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja is goed. Heb toch geen honger
hey, ik heb geen honger, dus ik kook / haal liever iets waar jij zin in hebt dan dat ik zonder trek iets moet verzinnen...quote:
Dit is wel heel erg sneuquote:Today, I was at Target buying four coloring books. As I was in line, the woman behind me said that buying coloring books was a good idea to keep my kids occupied. I smiled and said that it would give me a few minutes to relax. I am a 26 year old guy with no kids. The coloring books were for me. FML
een jeugdpuistje nog welquote:Op woensdag 9 december 2009 16:37 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben overigens een enorm jeugdpuistje aan t ontwikkelen op mijn tsjin
of met lego spelenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, er zijn wel meer volwassenen die dat doen hoor
ik wil happen maar krijg niets leuks verzonnenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of met lego spelen
en hij scoort met een fabuleuze kopbal!
Zeg iets met het gebrek aan seks ofzo....quote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik wil happen maar krijg niets leuks verzonnen
tsja, de glossy.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef bleiblei het volgende:
seks is overrated las ik gisteren in de glossy
jij hebt geen humor. vraag maar aan r8alquote:Op woensdag 9 december 2009 16:53 schreef ArTiC het volgende:
je krijgt trouwens nooit wat leuks verzonnen dus je hoeft niet eens je best te doen
Alsof die wel humor heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jij hebt geen humor. vraag maar aan r8al
leg eens uit wat je bedoeld?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja, de glossy.
je vindt jezelf toch volwassen enzo...
r8 is idd wel dé autoriteit in het niet herkennen van humor...dus die kan het wetenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
jij hebt geen humor. vraag maar aan r8al
is het ook...anders wees ik het niet afquote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef bleiblei het volgende:
seks is overrated las ik gisteren in de glossy
indien je volwassen zou zijn was het niet in je hoofd opgekomen om door de glossy heen te bladeren.quote:
wat lees jij? de viva?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
indien je volwassen zou zijn was het niet in je hoofd opgekomen om door de glossy heen te bladeren.
dikkie dik leert klokkijken?quote:
wat een kortzichtige meningquote:Op woensdag 9 december 2009 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
indien je volwassen zou zijn was het niet in je hoofd opgekomen om door de glossy heen te bladeren.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Weekend en de Party gelezenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Weekend en de Party gelezenHeerlijk
want?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wellicht maar ik ken verders geen mannen die de glossy zouden pakken.
precies! soms moet dat gewoon evenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de Weekend en de Party gelezenHeerlijk
had je maar in de glossy moeten lezen dat je nooit direct in dat licht moet kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Omg lasogen... 500 lumens lampje is binnen....
die plaatjes zijn dus serieus het toppunt van ongeilgquote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als het om plaatjes gaat pak ik toch liever Kamasutra
Ik heb het overigens over mannen die de Glossy lezen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Denk niet dat Dan Brown op een hoger niveau te plaatsen is dan de Glossy eigenlijk...
ligt op de plee, daar lees je wat er voorhanden isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wellicht maar ik ken verders geen mannen die de glossy zouden pakken.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef ColtZ40 het volgende:
wat een kortzichtige mening.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
die plaatjes zijn dus serieus het toppunt van ongeilg.
of hebben jullie zoon kamasutra voor dummies?
Daar poep of plas ik en ben ik weg. Ga een beetje in mijn eigen stank zitten lezenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt op de plee, daar lees je wat er voorhanden is
Hangt er vanaf wat wij dan etenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
krijgen we nog een eter vandaag?
Precies, ik snap dat ook nooit.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar poep of plas ik en ben ik weg. Ga een beetje in mijn eigen stank zitten lezen
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat ook nooit.
Colt gaat er gewoon lekker met zn laptop zitten.
je leest ook tijdens het poepen juup, niet na het poepen hangend boven je drolquote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar poep of plas ik en ben ik weg. Ga een beetje in mijn eigen stank zitten lezen
Ja maar, poepen is zo gebeurt. Als ik een bladzijde heb open geslagen kan in onderhand mijn achterste al weer reinigen zo'n turbopoeper ben ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je leest ook tijdens het poepen juup, niet na het poepen hangend boven je drol
In die 30 seconden vermaak ik me ook wel zonder Glossyquote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je leest ook tijdens het poepen juup, niet na het poepen hangend boven je drol
Mijn ex ging er zitten met zn Gameboy en dan kwam ie pas een uur later terugquote:Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, ik snap dat ook nooit.
Colt gaat er gewoon lekker met zn laptop zitten.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies! soms moet dat gewoon even
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In die 30 seconden vermaak ik me ook wel zonder Glossy
Ex? Welke? Ik snap het even niet meer.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn ex ging er zitten met zn Gameboy en dan kwam ie pas een uur later terugOok op vakantie
![]()
[..]Vooral als je bij de fysio zit te wachten en ze Classic FM op hebben staan
weet je hoeveel varianten er zijn van de kama sutra?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nou ja. jij weet of niet wat voor plaatjes er in staan of naja, ieder zijn meug
Daar krijg ik spontane poepdrang van.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef Inu het volgende:Vooral als je bij de fysio zit te wachten en ze Classic FM op hebben staan
Oh nee, ik heb meer dan 1 vriend gehad. Nu vindt Juupc me een sletquote:Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ex? Welke? Ik snap het even niet meer.
niet iedereen is zo snelquote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In die 30 seconden vermaak ik me ook wel zonder Glossy
Waar slaat dat nou weer op? Ik snap alleen niet of jij met ex J. bedoeld of niet. Ik zei al ik snap het even niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb meer dan 1 vriend gehad. Nu vindt Juupc me een slet
Ik poep niet, zoals het een echt meisje betaamtquote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe altijd Sudoku tijdens het poepen. Of ik Fok op mijn telefoon
Juup©quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb meer dan 1 vriend gehad. Nu vindt Juupc me een slet
iig niet r8quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik snap alleen niet of jij met ex J. bedoeld of niet. Ik zij al ik snap het even niet.
Nee, die spreek ik aan met vriend of gewoon zn naam. Met ex bedoel ik de jongens waarmee het uit isquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik snap allen niet of jij met ex J. bedoeld of niet. Ik zij al ik snap het even niet.
Meer bewegen, sex bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb rugpijn, moet kotsen en ben doodmoe
Goffer, ik wil gewoon weer fit zijn!
J. is niet haar ex, dus dat zal dan wel nietquote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Ik snap alleen niet of jij met ex J. bedoeld of niet. Ik zei al ik snap het even niet.
Aha, maar omdat jij en J. uit elkaar zijn geweest of iig even een tijdje zonder elkaar zijn geweest dacht ik dat jij hem bedoelde en dat snapte ik dus niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die spreek ik aan met vriend of gewoon zn naam. Met ex bedoel ik de jongens waarmee het uit isEn met deze specifieke is het al 5 jaar uit
Al een nieuwe broek?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
J. is niet haar ex, dus dat zal dan wel niet
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel varianten er zijn van de kama sutra?
Okee, de klassieke getekende versie is idd vrij on-erotisch
bokkequote:
Aahquote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, maar omdat jij en J. uit elkaar zijn geweest of iig even een tijdje zonder elkaar zijn geweest dacht ik dat jij hem bedoelde en dat snapte ik dus niet.
Na b komt c.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb nog nooit een A gehad volgens mij...
sloeriequote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb nog nooit een A gehad volgens mij...
Stofzuiger al binnen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zit je al in de trein?
ik heb nog geen boodschappen gedaan
Dan bak je het vast en doe je het morgen in de magnetronquote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vanmorgen vlees uit de vriezer gehaald maar ik heb nu ook zin in friet
mét stoof
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Die mis ik dan ook nog in mn alfabet
B heb ik wel dubbel, de W ook en de J drie of vierdubbel
Oh, meerendeel is idd onbenullig of 1x mee gezoend ofzo...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik een C een I een K een M en nog wat onbeduidende namen die niets voorstellen.
Steek die maar in je zak joost.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, meerendeel is idd onbenullig of 1x mee gezoend ofzo...
Ik bedoelde het meerendeel van het hele alfabet, niet die specifieke lettersquote:
Dat is wel leuk om te onderzoekenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Zouden meisjes een ander alfabet bij elkaar sprokkelen dan jongens?...
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb rugpijn, moet kotsen en ben doodmoe
Goffer, ik wil gewoon weer fit zijn!
En wanneer zorg jij goed voor jezelf en ga jij eens uitzieken?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ben net tot de conclusie gekomen dat ik toch ook wel echt ziek ben. Vanmiddag voelde het als spijbelen, toen ik rustig op de bank zat. Maar ik heb me net met de auto naar school begeven, ben 1 trap opgelopen en ik ben gesloopt.En ik word misselijk van mijn broodje, denk dus dat ik het maar zonder avondeten doe.
Morgen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
En wanneer zorg jij goed voor jezelf en ga jij eens uitzieken?
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:54 schreef Levitation het volgende:
Uitzieken zou ook een stuk beter gaan als er geen mensen waren die mijn ruiten inslaan en mijn spullen jatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |