abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 13:53:13 #1
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75444330
CLIMATEGATE: KLIMATOLOOG v/d V.N. OP CNN MOET TOEGEVEN DAT ER NOG GEEN DEFINITIEF BEWIJS IS DAT KLIMAAT VERANDERING BESTAAT

Klimatoloog van de V.N. op CNN geeft toe dat er geen definitief bewijs is dusver voor Klimaat verandering.

Rajendra Pauchari in zijn poging om de ernst van climategate te bagatelliseren en de University of East Anglia Climate Resaearch Unit (CRU) wetenschappers van te verontschuldigen, slaat hij de plank volledig mis.

Want hetgeen door Climagate blootgelegd was namelijk het vermeende manipuleren van de feiten met de bedoeling Klimaat verandering meer alarmerend te doen overkomen, zou alleen zijn toe te schrijven aan een aantal wetenschappers die via hun e-mails wat stoom aan het afblazen waren!

De conferentie in Kopenhagen is volgens hem ten behoeven van de zakelijke besluitvorming die zou moeten plaatsvinden aldaar vooruitlopend het op definitief bewijs van Klimaat verandering en in de verwachting dat het definitieve bewijs van Klimaat verandering zal uitwijzen dat Klimaat verandering ook als gevolg van CO2 uitstoot veroorzaakt de mens is ontstaan.

Met andere woorden wordt hier dus bevestigd waar ik het over heb, vooruitlopend op het definitieve bewijs dat Klimaat verandering bestaat en te danken zou zijn aan CO2 uitstoot veroorzaakt door de mens wordt in Kopenhagen een multi miljarden ¤ oos Financiële derivaten markt op poten gezet, gebaseerd op CO2 emissies

Dit alles terwijl duidelijk is gebleken dat Financiële derivaten bloedlinke beleggingsinstrumenten zijn en een zeer grote rol hebeen gespeeld in, zo niet hebben veroorzaakt, de internationale financiële crisis waaronder de welvaart v/d gehele wereld economie momenteel gebukt gaat.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:54:20 #2
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75444382
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En die eigenschappen zijn?
kijk eens voor de gekkigheid naar een schilderij van Vermeer of bezoek eens het concertgebouw wanneer eerst volgende keer het Nederlands Filharmonisch Orkest de zwierige walsen van Johann Strauss ten gehore brengt

misschien dat dat je op ideeën brengt
pi_75444403
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef slackster het volgende:

[..]

nee maar passen wel uitsluitend de survival of the fittest principes toe, iets wat alleen de elites en aanhang goed uitkomt en graag gepromoot zouden willen zien, concurrentie om zeep helpen gezien de geweten vraagstukken reeds zijn behandeld door handlanger Darwin
Dus naast dat je geen zak weet van klimaatwetenschap, wordt je ook niet gehinderd door enige kennis van zoölogie en evolutionaire biologie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 9 december 2009 @ 13:55:16 #4
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75444417
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Want andere dieren sluiten elkaar ook in fabrieken op om ze een hongerloon te betalen inderdaad.
nee maar passen wel uitsluitend de "survival of the fittest" principes toe, iets wat alleen de elites en aanhang goed uitkomt en graag meer gepromoot zouden willen zien, is namelijk een vrijbrief om je concurrentie om zeep te helpen gezien de gewetens vraagstukken reeds zijn behandeld door handlanger Darwin

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 09-12-2009 14:08:38 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 13:56:20 #5
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75444465
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus naast dat je geen zak weet van klimaatwetenschap, wordt je ook niet gehinderd door enige kennis van zoölogie en evolutionaire biologie.
oke je bent het er niet mee eens, dat mag..

maar betekend dat ik dus geen recht heb op een mening?
  woensdag 9 december 2009 @ 13:58:33 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75444547
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef slackster het volgende:
<knip>
Want hetgeen door Climagate blootgelegd was namelijk het vermeende manipuleren van de feiten met de bedoeling Klimaat verandering meer alarmerend te doen overkomen, zou alleen zijn toe te schrijven aan een aantal wetenschappers die via hun e-mails wat stoom aan het afblazen waren!
<knip>
Goh hebben we die weer Denk dat we dat toch ondertussen wel een vorm van propaganda kunnen noemen. Of gewoon een onwaarheid/leugen natuurlijk, totdat iemand eindelijk eens kan laten zien waar en in welke mail dat dan aan wordt getoond.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_75444590
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef slackster het volgende:

[..]

Iedereen heft recht op een mening, maar het discussieert wat makkelijker als je mening over wetenschappelijke zaken ook wetenschappelijk was onderbouwd.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  woensdag 9 december 2009 @ 14:00:18 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75444620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat blijkt ja...
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 december 2009 @ 14:00:48 #9
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75444637
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goh hebben we die weer Denk dat we dat toch ondertussen wel een vorm van propaganda kunnen noemen. Of gewoon een onwaarheid/leugen natuurlijk, totdat iemand eindelijk eens kan laten zien waar en in welke mail dat dan aan wordt getoond.
gezien de budgetten die ermee gemoeid zijn betaald middels publieke gelden daar in Kopenhagen vergeleken met wat ik te melden heb op dit forumpje, zou je kunnen opmaken dat de propaganda rollen wel omgekeerd zijn hoor Tuinhekje

pi_75444642

bij deze een prachtig filmpje waarin zeer duidelijk en netjes wordt uitgelegd dat er zeer weinig aan de hand is wat betreft fraude en bedrog.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:04:04 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75444756
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef slackster het volgende:

[..]

gezien de budgetten die ermee gemoeid zijn betaald middels publieke gelden daar in Kopenhagen vergeleken met wat ik te melden heb op dit forumpje je zou kunnen opmaken dat de rollen wel omgekeerd zijn hoor Tuinhekje

Je zou ook gewoon aan kunnen tonen waar dat dan uit blijkt. Daar wachten we pas twee topics oid op. Ben je gelijk van het gedoe af, als je dat een keer fatsoenlijk doet
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 december 2009 @ 14:06:20 #12
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75444848
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon aan kunnen tonen waar dat dan uit blijkt. Daar wachten we pas twee topics oid op. Ben je gelijk van het gedoe af, als je dat een keer fatsoenlijk doet
maar zou je tevens anderen kunnen vragen die vergelijkbare standpunten innemen als ik toch?

gezien je mij toch alleen maar afzeikt ongeacht wat ik zeg
  woensdag 9 december 2009 @ 14:08:00 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75444911
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef slackster het volgende:

[..]

maar zou je tevens anderen kunnen vragen die vergelijkbare standpunten innemen als ik toch?

gezien je mij toch alleen maar afzeikt ongeacht wat ik zeg
Jij bent degene die het hier nu al meerdere keren post en claimt. Dan is het toch wel zo netjes om een onderbouwing te geven als men daar om vraagt.
Onikaan ni ov dovah
pi_75444987
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef slackster het volgende:

[..]

Je haalt meningen en feitelijke claims door elkaar. Van mij mag je rustig vinden dat Parijs de hoofdstad van Duitsland is, maar dat verandert weinig aan het feit dat dit simpelweg niet waar is.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:10:10 #15
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75445006
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij bent degene die het hier nu al meerdere keren post en claimt. Dan is het toch wel zo netjes om een onderbouwing te geven als men daar om vraagt.
niet altijd, jou voortdurende gestalk en ridiculiseren is namelijk best vermoeiend en irritant
  woensdag 9 december 2009 @ 14:12:20 #16
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75445083
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je haalt meningen en feitelijke claims door elkaar. Van mij mag je rustig vinden dat Parijs de hoofdstad van Duitsland is, maar dat verandert weinig aan het feit dat dit simpelweg niet waar is.
waaruit blijkt dat ik iets beweer dat zo duidelijk afwijkt van de algemene consensus te vergelijken met de melding dat Parijs in Duitsland ligt?

Ik denk dat je een aantal zaken lichtelijk overdrijft in deze
  woensdag 9 december 2009 @ 14:17:51 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75445331
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef slackster het volgende:

[..]

waaruit blijkt dat ik iets beweer dat zo duidelijk afwijkt van de algemene consensus te vergelijken met de melding dat Parijs in Duitsland ligt?

Een paar voorbeelden:
- Een mens is meer dan een dier
- Apen die geen evoltie ondergaan zijn
- vragen om definitief bewijs / 100% zekerheid
etc.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 december 2009 @ 14:25:28 #18
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75445678
Deel 5 alweer? Een mooie opening leek me dit:

Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:30:48 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_75445874
tV.p

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_75445883
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef slackster het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet te overdrijven. De claim dat 'dieren leven volgens het survival of de fittest principe' vereist slechts één tegenvoorbeeld om incorrect te zijn. Een willekeurig boek van een wilekeurige primatoloog bevat er vaak al een paar dozijn.
pi_75446062
quote:
DAT ER NOG GEEN DEFINITIEF BEWIJS IS DAT KLIMAAT VERANDERING BESTAAT
Het klimaat verandert altijd. Het ging erom of den Mensch verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde de afgelopen jaren/decennia.

Ja, dat staat verder in de OP wel, maar wees duidelijk, ook in de titel.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:47:04 #22
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75446555
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet te overdrijven. De claim dat 'dieren leven volgens het survival of de fittest principe' vereist slechts één tegenvoorbeeld om incorrect te zijn. Een willekeurig boek van een wilekeurige primatoloog bevat er vaak al een paar dozijn.
dus het "survival of the fittest" principe waarop Darwin zijn theorie baseert bestaat niet?
  woensdag 9 december 2009 @ 14:52:28 #23
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75446783
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef slackster het volgende:

[..]

dus het "survival of the fittest" principe waarop Darwin zijn theorie baseert bestaat niet?
Het was niet zijn term (Herbert Spencer bedacht die), maar het kan wel van toepassing zijn, mits je ‘best aangepaste’ eronder verstaat. Dat hoeft niet de slimste, krachtigste of snelste te zijn. Want dat wordt vaak gedacht. Als je dat eronder verstaat, dan gaat het mis.

Echter, dan nog is het niet iets wat dieren echt doen, maar waaraan ze door natuurlijke selectie onderworpen worden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:53:57 #24
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75446842
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef waht het volgende:

[..]

Het klimaat verandert altijd. Het ging erom of den Mensch verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde de afgelopen jaren/decennia.

Ja, dat staat verder in de OP wel, maar wees duidelijk, ook in de titel.
de context waarin climate change gebruikt wordt impliceert doorgaans de mens als oorzaak

maar ben het met je eens om dat nog maar een keer te onderstrepen idd, er word vanzelfsprekend vanuit gegaan dat dit allemaal aan de mens te danken is

dit terwijl iemand in Lutjebroek er vrij weinig aan kan doen dat er jaarlijks stukken oerwoud plat gefikt worden elders ter wereld ter grootte van Spanje zo ongeveer
pi_75447258
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef slackster het volgende:

[..]

de context waarin climate change gebruikt wordt impliceert doorgaans de mens als oorzaak

maar ben het met je eens om dat nog maar een keer te onderstrepen idd, er word vanzelfsprekend vanuit gegaan dat dit allemaal aan de mens te danken is

dit terwijl iemand in Lutjebroek er vrij weinig aan kan doen dat er jaarlijks stukken oerwoud plat gefikt worden elders ter wereld ter grootte van Spanje zo ongeveer
En die bossen worden platgebrand om biobrandstoffen op te verbouwen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')