kijk eens voor de gekkigheid naar een schilderij van Vermeer of bezoek eens het concertgebouw wanneer eerst volgende keer het Nederlands Filharmonisch Orkest de zwierige walsen van Johann Strauss ten gehore brengtquote:
Dus naast dat je geen zak weet van klimaatwetenschap, wordt je ook niet gehinderd door enige kennis van zoölogie en evolutionaire biologie.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:49 schreef slackster het volgende:
[..]
nee maar passen wel uitsluitend de survival of the fittest principes toe, iets wat alleen de elites en aanhang goed uitkomt en graag gepromoot zouden willen zien, concurrentie om zeep helpen gezien de geweten vraagstukken reeds zijn behandeld door handlanger Darwin
nee maar passen wel uitsluitend de "survival of the fittest" principes toe, iets wat alleen de elites en aanhang goed uitkomt en graag meer gepromoot zouden willen zien, is namelijk een vrijbrief om je concurrentie om zeep te helpen gezien de gewetens vraagstukken reeds zijn behandeld door handlanger Darwinquote:Op woensdag 9 december 2009 13:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want andere dieren sluiten elkaar ook in fabrieken op om ze een hongerloon te betalen inderdaad.
oke je bent het er niet mee eens, dat mag..quote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus naast dat je geen zak weet van klimaatwetenschap, wordt je ook niet gehinderd door enige kennis van zoölogie en evolutionaire biologie.
Goh hebben we die weerquote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef slackster het volgende:
<knip>
Want hetgeen door Climagate blootgelegd was namelijk het vermeende manipuleren van de feiten met de bedoeling Klimaat verandering meer alarmerend te doen overkomen, zou alleen zijn toe te schrijven aan een aantal wetenschappers die via hun e-mails wat stoom aan het afblazen waren!
<knip>
Iedereen heft recht op een mening, maar het discussieert wat makkelijker als je mening over wetenschappelijke zaken ook wetenschappelijk was onderbouwd.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef slackster het volgende:
[..]
oke je bent het er niet mee eens, dat mag..
maar betekend dat ik dus geen recht heb op een mening?![]()
Dat blijkt ja...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus naast dat je geen zak weet van klimaatwetenschap, wordt je ook niet gehinderd door enige kennis van zoölogie en evolutionaire biologie.
gezien de budgetten die ermee gemoeid zijn betaald middels publieke gelden daar in Kopenhagen vergeleken met wat ik te melden heb op dit forumpje, zou je kunnen opmaken dat de propaganda rollen wel omgekeerd zijn hoor Tuinhekjequote:Op woensdag 9 december 2009 13:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh hebben we die weerDenk dat we dat toch ondertussen wel een vorm van propaganda kunnen noemen. Of gewoon een onwaarheid/leugen natuurlijk, totdat iemand eindelijk eens kan laten zien waar en in welke mail dat dan aan wordt getoond.
Je zou ook gewoon aan kunnen tonen waar dat dan uit blijkt. Daar wachten we pas twee topics oid op. Ben je gelijk van het gedoe af, als je dat een keer fatsoenlijk doetquote:Op woensdag 9 december 2009 14:00 schreef slackster het volgende:
[..]
gezien de budgetten die ermee gemoeid zijn betaald middels publieke gelden daar in Kopenhagen vergeleken met wat ik te melden heb op dit forumpje je zou kunnen opmaken dat de rollen wel omgekeerd zijn hoor Tuinhekje
maar zou je tevens anderen kunnen vragen die vergelijkbare standpunten innemen als ik toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon aan kunnen tonen waar dat dan uit blijkt. Daar wachten we pas twee topics oid op. Ben je gelijk van het gedoe af, als je dat een keer fatsoenlijk doet
Jij bent degene die het hier nu al meerdere keren post en claimt. Dan is het toch wel zo netjes om een onderbouwing te geven als men daar om vraagt.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef slackster het volgende:
[..]
maar zou je tevens anderen kunnen vragen die vergelijkbare standpunten innemen als ik toch?
gezien je mij toch alleen maar afzeikt ongeacht wat ik zeg
Je haalt meningen en feitelijke claims door elkaar. Van mij mag je rustig vinden dat Parijs de hoofdstad van Duitsland is, maar dat verandert weinig aan het feit dat dit simpelweg niet waar is.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef slackster het volgende:
[..]
oke je bent het er niet mee eens, dat mag..
maar betekend dat ik dus geen recht heb op een mening?![]()
niet altijd, jou voortdurende gestalk en ridiculiseren is namelijk best vermoeiend en irritantquote:Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij bent degene die het hier nu al meerdere keren post en claimt. Dan is het toch wel zo netjes om een onderbouwing te geven als men daar om vraagt.
waaruit blijkt dat ik iets beweer dat zo duidelijk afwijkt van de algemene consensus te vergelijken met de melding dat Parijs in Duitsland ligt?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je haalt meningen en feitelijke claims door elkaar. Van mij mag je rustig vinden dat Parijs de hoofdstad van Duitsland is, maar dat verandert weinig aan het feit dat dit simpelweg niet waar is.
Een paar voorbeelden:quote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef slackster het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat ik iets beweer dat zo duidelijk afwijkt van de algemene consensus te vergelijken met de melding dat Parijs in Duitsland ligt?
Ik denk dat je een aantal zaken lichtelijk overdrijft in deze
Ik hoef helemaal niet te overdrijven. De claim dat 'dieren leven volgens het survival of de fittest principe' vereist slechts één tegenvoorbeeld om incorrect te zijn. Een willekeurig boek van een wilekeurige primatoloog bevat er vaak al een paar dozijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:12 schreef slackster het volgende:
[..]
waaruit blijkt dat ik iets beweer dat zo duidelijk afwijkt van de algemene consensus te vergelijken met de melding dat Parijs in Duitsland ligt?
Ik denk dat je een aantal zaken lichtelijk overdrijft in deze
Het klimaat verandert altijd. Het ging erom of den Mensch verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde de afgelopen jaren/decennia.quote:DAT ER NOG GEEN DEFINITIEF BEWIJS IS DAT KLIMAAT VERANDERING BESTAAT
dus het "survival of the fittest" principe waarop Darwin zijn theorie baseert bestaat niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te overdrijven. De claim dat 'dieren leven volgens het survival of de fittest principe' vereist slechts één tegenvoorbeeld om incorrect te zijn. Een willekeurig boek van een wilekeurige primatoloog bevat er vaak al een paar dozijn.
Het was niet zijn term (Herbert Spencer bedacht die), maar het kan wel van toepassing zijn, mits je ‘best aangepaste’ eronder verstaat. Dat hoeft niet de slimste, krachtigste of snelste te zijn. Want dat wordt vaak gedacht. Als je dat eronder verstaat, dan gaat het mis.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:47 schreef slackster het volgende:
[..]
dus het "survival of the fittest" principe waarop Darwin zijn theorie baseert bestaat niet?
de context waarin climate change gebruikt wordt impliceert doorgaans de mens als oorzaakquote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef waht het volgende:
[..]
Het klimaat verandert altijd. Het ging erom of den Mensch verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde de afgelopen jaren/decennia.
Ja, dat staat verder in de OP wel, maar wees duidelijk, ook in de titel.
En die bossen worden platgebrand om biobrandstoffen op te verbouwenquote:Op woensdag 9 december 2009 14:53 schreef slackster het volgende:
[..]
de context waarin climate change gebruikt wordt impliceert doorgaans de mens als oorzaak
maar ben het met je eens om dat nog maar een keer te onderstrepen idd, er word vanzelfsprekend vanuit gegaan dat dit allemaal aan de mens te danken is
dit terwijl iemand in Lutjebroek er vrij weinig aan kan doen dat er jaarlijks stukken oerwoud plat gefikt worden elders ter wereld ter grootte van Spanje zo ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |