abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75443599
Ik wil graag de mogelijkheid hebben om documenten af te kunnen drukken zonder eerst een dialog box te krijgen (dus vanuit de verkenner rechter muisknop op het document, kiezen voor afdrukken en dan niet eerst een printer te hoeven selecteren, maar direct afdrukken naar de default printer). Dit gaat met name om HTML-documenten.

Volgens mij kunnen deze settings worden gemaakt in de folder options vanuit de verkenner, maar ik heb geen idee meer hoe dit precies ging
  woensdag 9 december 2009 @ 19:20:58 #2
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_75456127
Krijg je niet meteen de optie "print" bij een rechtermuisklik?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_75472720
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef Gambolputty het volgende:
Krijg je niet meteen de optie "print" bij een rechtermuisklik?
ja, maar dan vraagt ie dus welke printer je wilt gebruiken.... Aangezien de software die ik gebruik vereist dat er bij een printopdracht geen meldingen komen en dat er direct geprint wordt (dus zonder keuze van printer etc) volstaat dat dus niet... dan moet er nog een command in staan (volgens mij via DDE) die het direct naar de default printer harkt
  donderdag 10 december 2009 @ 09:57:33 #4
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_75473513
Vreemd. Als ik het hier test met een .htm-document gaat ie zonder vragen naar de printer. (XP SP3)

Je kan nog proberen om een shortcut naar de betreffende printer aan te maken in C:\Documents and Settings\<Username>\SendTo.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_75486361
Helaas gaat dat ook niet goed werken voor het doeleinde zoals ik 't voor ogen had, maar inmiddels is er alweer e.e.a verandert in de situatie;; de noodzaak is weg, maar ben nu wel benieuwd naar hoe 't in elkaar zit. Volgens mij heeft het iets met DDE te maken, maar dat is mij nog een beetje een raadsel hoe dat nou precies werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')