IEDEREEN DRUIT!!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef tong80 het volgende:
wat Geert Wilders wilde zeggen is me niet duidelijk geworden.
NEEEEEEEEE NIEMAND ERIN !!!!quote:
Nee dus, iedereen die zich niet gedraagt en/of wil aanpassen eruit.quote:
Ook 12jarigenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dus, iedereen die zich niet gedraagt en/of wil aanpassen eruit..
Ben je nou echt te lam om uitzendinggemist.nl in te typen? Als je een beetje normale browser hebt een normaal nederlandsch surfgedrag vertoont is U I T Z pijltjeomlaag enter al voldoende.quote:
Hallo, want wat zijn jouw standpunten? Groeten zovty.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef SietzeFranckel het volgende:
Daarom moeten we allemaal stemmen op mij in de eerstvolgende verkiezingen.
Er moet een busverbinding komen naar Gorkum en al die lelijke eskimos moeten het land uit.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Hallo, want wat zijn jouw standpunten? Groeten zovty.
Hallo, wat zijn je plannen met de knappe eskimos? Groeten zovty.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Er moet een busverbinding komen naar Gorkum en al die lelijke eskimos moeten het land uit.
Zijn die er? Op de school waar ik werk zie ik alleen maar lelijke.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Hallo, wat zijn je plannen met de knappe eskimos? Groeten zovty.
Hier is U enter al voldoende.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je nou echt te lam om uitzendinggemist.nl in te typen? Als je een beetje normale browser hebt een normaal nederlandsch surfgedrag vertoont is U I T Z pijltjeomlaag enter al voldoende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |