Hey hey hey weer is een verhaal van mij ma is alweer tijdje geleden ma maakt verder nie uit was ma afgelope weekend dus nog wel fresh :p
Was dus met matties van plan om uit te gaan he ma we wilde eerst na de shoppa gaan om jtje te smoke chillen en dan uit te gaan ma was zaterdag tog dus wij savonds na de stad gaan lopend want ik heb geen licht op de bike en had laats boete gekrege van de popo dus geen zin in meer doekoe wegsmijte tog :p
wij liepen na de stad toe ma der was togf overal sinterklaas aan het vieren dus wij liepe met ze vieren door de straat komt er zon gezin na buiten he waren kk tokkies kon je zo zien zon dikke gast met tattoos op zon smerig blousje aan kk gare lui en die kindje van hun schreeuwde na mattie van me die neger is HAHAHAHA KIJK IS DA IS ZWARTEPIET HAHAHAHA dus mattie van me zo ej beter hou je je kk bek mattie want ik ben geen piet brada wij zo kk hard lachen he want dat jongetje zo hard schirkke ma die pa werd boos he hij zo EJ hij is nog ma kindje vriend als je iets te zegge hebt moet je dat ma tegen mij zeggen
dus mattie loopt na hem toe en zegt luister je moet je kind is leren normal te doen mattie kerel nog beetje dom praten ma wij waren met zn vijven dus hij durfde niks ma wij waren in goede bui tog dus liepen zo weg waren we bij de shoppa komen we daar aan he jonko kopen lekker eentje smoke daar en liepe weer terug he
kwamen we zo thuis ff fifatje spelen ma toen kwam het he ik was kk stoned he en was barca ik ben kk goed in fifa dus ik zo barca tegen mancity spelen ma blijkt dat de scheids gewoon zelfde shirt heeft als barca elke keer gekut als die man ertusse staat en ik de bal wil geven aan hem :p
klacht: barca scheids moet ander shirt doen
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen