abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75437706
Toen ik vannochtend mij laptop opstarte (acer 6930G laptop) bleek dat een aantal toetsen niet werkte en ik daardoor niet in kon loggen. De toetsen waarvan ik weet dat ze het niet doen zijn: A,B,H,I, caps lock, f12, en de pijltoetsen behalve de rechste.
Ik heb geprobeerd om op te starten zonder accu maar dit werkte niet.

Iemand een idee
pi_75437843
Als voorlopige oplossing een extern toetsenbord er aan hangen, maar die moet je dan maar net hebben.
pi_75437875
geen drank ofzo overheen laten vallen?
kabeltje van het toetsenbord ff losmaken en weer vastzetten.
:]
pi_75438029
Bedankt voor de reacties heb alleen het probleem dat er op mijn laptop geen mogelijkheid is om een extra toetsebord aan te verbinden en het zou zo maar kunnen dat ie nat is geworden omdat het raam openstond terwijl het regende maar hij was dicht dus acht ik die kans klein maar het zou kunnen.
Waar zou ik dat kabeltje opnieuw kunnen verbinden en hoe ben niet zo goed met kabeltjes etc
pi_75438319
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:00 schreef WHCB1 het volgende:
Bedankt voor de reacties heb alleen het probleem dat er op mijn laptop geen mogelijkheid is om een extra toetsebord aan te verbinden en het zou zo maar kunnen dat ie nat is geworden omdat het raam openstond terwijl het regende maar hij was dicht dus acht ik die kans klein maar het zou kunnen.
Waar zou ik dat kabeltje opnieuw kunnen verbinden en hoe ben niet zo goed met kabeltjes etc
Je laptop zal toch wel USB-poorten hebben?
pi_75438500
Heb alleen een extra toetsenbord die geen usb aansluiting heeft ofzo maar zon vaaag rond gebeuren dat er niet inpast;)

Wat zou trouwens de oplossing zijn als het wel door water komt?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:15:18 #7
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_75438544
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef WHCB1 het volgende:
Heb alleen een extra toetsenbord die geen usb aansluiting heeft ofzo maar zon vaaag rond gebeuren dat er niet inpast;)

Wat zou trouwens de oplossing zijn als het wel door water komt?
ga dan even naar een computer winkel en koop voor 10-15 euro een USB toetsenbord....

accu eruit, stroom eraf,

2 dagen opstekop laten drogen (niet op verwarming leggen)
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_75438976
Zal het proberen in ider geval bedankt voor de suggesties
pi_75609552
k heb hier een tijdje geleden al een topic geplaatst dat een aantal toetsen niet werkt daar heb ik nu een alternatief op maar nu is zowel zonder als met USB toetsenbord het zo dat als num lock wel aanstaat de laptop automatisch het punt teken typt en als ik num lock uitzet hij automatisch alles delete of vraagt te deleten dus dat de delete knop vast zit. Mijn laptop is een acer aspire 6930G.
MIsschien dat hier iets op gevonden kan worden want dit werkt niet echt fijn.

Mensen zaten te zeurn over dubbeltopic dus gaan we hier maar weer verder. Iemand een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')