Ik snap hemquote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef thettes het volgende:
Hij heeft wel iets gemeen met mijn vorige opgave overigens.
Goed, maar moest jij niet studeren??quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef thettes het volgende:
Provincialeweg over de vinkeveense plassen
Ondanks je tip heb ik nog geen idee waar ik mijn zoektocht moet beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:06 schreef thettes het volgende:
Hopelijk hebben de mensen in dat tweede huis leuke buren.
Ok doe het welquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:23 schreef thettes het volgende:
Wil de volgende de punten bijwerken? Zit op telefoon. Wel correct!
is weer goed!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:29 schreef chufi het volgende:
Buurterstraat op Marken met de Wilhelminabrug
En die posters links leken me ook een fijne aanwijzing, maar dat blijkt ook tegen te vallenquote:
Het komt me zo akelig bekend voor. Ik word er gek vanquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef chufi het volgende:
Ik denk niet dat Tiesto naar deze oostelijke plaats komt om daar te draaien maar daar kan ik me vergissen
quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het komt me zo akelig bekend voor. Ik word er gek van
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 december 2009 23:24 schreef -J-D- het volgende:
Pothoofd, Deventer
Veel aanwijzingen nodig gehad, dus ik ga niet de polonaise lopen.
Maar ben wel blij dat ik er eentje gevonden heb.
Aangezien ik altijd benieuwd ben hoe anderen het vinden, vertel ik er ook iets over.
Heb eerst gezocht waar GSV in Nederland beschikbaar is, n.a.v. de tip dat het in het oosten te vinden moest zijn.
Tja, en dan 'koekje erbij'..... Deventer koek lijkt me een bekende koek.
Ik zal eens een nieuw plaatje zoeken. Moet het nog ergens aan voldoen?
Top!quote:Op zondag 20 december 2009 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Een winkelstraat met een reiswinkel en een blokker ... Moet te doen zijn
Het is vast dicht bij iemand z'n huis.quote:Op zondag 20 december 2009 23:47 schreef chufi het volgende:
Ja dat gaat niet lukken denk ik of is het dicht bij huis
Het is geen stad (volgens mij) maar wel erg bekend. Deze plaats heeft een complexe samenstelling om het maar zo te noemen.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:17 schreef -J-D- het volgende:
Had ik er teveel mee weggegeven? Of duurde het toch nog even?
Proficiat overigens.
hatsee, hoezo lekker makkelijkquote:
Die was inderdaad dicht bij huisquote:
Hehequote:
In tegenstelling tot jouw nieuwe fotoquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Hehe. Ben er dan wel een tijdje al weg, maar dat museum, dat kunstwerk en die gekke bollen midden op de weg maakten 'm vrij gemakkelijk ja.
Heten die hetzelfde dan? Groningen of Utrecht?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:32 schreef JDude het volgende:
Mja, ik zou de provincie kunnen verraden, maar deels verraad ik dan ook de plaatsnaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |