is helemaal goedquote:En mijn antwoord daarop:
5 Mei Plein, Wageningen, GL, Nederland
quote:
Jep, als half-actieve fokker vroeg ik het me ook regelmatig af in het verledenquote:Op donderdag 10 december 2009 15:17 schreef piotr_h het volgende:
Betekent 'een tvptje' een berichtje om dit weer in je actieve topics te krijgen?
Zo ja, dan is dat hierbij gelukt.
Verder weet ik 'm nog niet.
Mooie vrachtwagenquote:
Juistquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:03 schreef redunzl het volgende:
Hertenkampweg, Veendam
Veenkoloniaal museum met een standbeeld van Winkler Prins
dat is 'm, goed gezien!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Maizena het volgende:
Brugstraat Wanssum Limburg
Zie: woensdag 4 maart 2009 @ 13:19![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dat scheelt weer 36% van het totaal ....quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef aaipod het volgende:
90% van die dingen zijn geplaatst in Friesland..
tevens een verkapte tvp
Is weer helemaal juistquote:Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef redunzl het volgende:
maar deze staat in Hoogland bij Amersfoort
rotonde Zevenhuizerstraat/Van Boetzelaerlaan/Hamseweg
Ik heb het gisteravond laat ook opgegeven, ik zocht vooral naar dat monument op de achtergrond, een uur lang allerlei zoektermen gebruikt behalve.... herdenkingsmonument.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef -J-D- het volgende:
Kan je me vertellen hoe je gezocht hebt?
Na 3 uur had ik de moed opgegeven.
Merci! Ik zocht op de combi obelisk en rotonde enzquote:Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef redunzl het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond laat ook opgegeven, ik zocht vooral naar dat monument op de achtergrond, een uur lang allerlei zoektermen gebruikt behalve.... herdenkingsmonument.
dat scheelt weer een hoop zoekwerkquote:Op zondag 13 december 2009 16:43 schreef chufi het volgende:
puur toeval
Provincialeweg 5, Leiderdorp,
Juistquote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef redunzl het volgende:
herkenbaar idd:Jac van Heemskerckstraat, Zandvoort
Een hint is wel welkom inderdaadquote:
helemaal goed!quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:58 schreef thettes het volgende:
Dobbepark/markt in zoetermeer. Leuke cryptische hint
edit: zoeken op spiraal/water/zoetermeer bracht me hier :p http://www.zoetermeerinbeeld.nl/inzoetermeer/stadswandeling03.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |