Ik woon er 2 jaar en 3 maanden, muv een paar zelfmoorden, dit fikincident, een brand, een brand onder het parkeerdek, een drugsdeal en een vrouw die gebeten werd door een hond is er niks noemenswaardigs gebeurd. En dat op een plek waar ruim 1500 mensen hutje bij mutje wonen. Petje af!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.
Ja hoor, de dader was een atheist!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
Via afghan.nl (afghaanse forum) heb ik gelezen dat de mogelijke dader haar ex werkgever zou kunnen zijn geweest. Diegene was niet bepaald gediend van haar plotselinge verandering van haar levenswijze. Ze werd een praktiserende moslima en dit werd blijkbaar niet goedgekeurd. Er zou het een en ander hebben afgespeeld tussen de slachtoffer en mogelijke dader, rechtzaken etc waarna de werkgever failliet is gegaan. Mogelijk is dit een wraakactie geweest. Deze problemen waren ook aangekaart door de ex werkgever op afghan.nl, hij was lid onder naam Atheist.
Dit is wat ik heb gelezen op Afghan.nl
Heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik weet, klik anders maar even op de link die ik zojuist heb geplaatst in hetzelfde bericht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, de dader was een atheist!
Mis! Ik bedoelde niet of hij wel Nederlands kan schrijven, maar of hij de Nederlandse taal kent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:49 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook niet geweldig als je 'ken je wel Nederlands' schrijft.
Zeist ligt niet in het westen van Nederland, maar tamelijk centraal.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.
Als dit waar is, is het beslist geen eerwraak, want de verandering in haar levenswijze is juist eervol. Dan is het gewoon wraak, zoals hier in Nederland ook wel wraak genomen kan worden na een toegebrachte schade of een ernstige frustratie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Sala-adin het volgende:
Via afghan.nl (afghaanse forum) heb ik gelezen dat de mogelijke dader haar ex werkgever zou kunnen zijn geweest. Diegene was niet bepaald gediend van haar plotselinge verandering van haar levenswijze. Ze werd een praktiserende moslima en dit werd blijkbaar niet goedgekeurd. Er zou het een en ander hebben afgespeeld tussen de slachtoffer en mogelijke dader, rechtzaken etc waarna de werkgever failliet is gegaan. Mogelijk is dit een wraakactie geweest. Deze problemen waren ook aangekaart door de ex werkgever op afghan.nl, hij was lid onder naam Atheist.
Dit is wat ik heb gelezen op Afghan.nl
Klik
Staat die schilder met een dikke sigaar in zijn hoofd!quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:47 schreef maniack28 het volgende:
Even voor alle duidelijkheid een samenvatting:
Nerges was aan het bellen met haar verloofde. Er wordt beneden voor de portiek aan de deur gebeld met de mededeling dat er post is, ze gaat naar beneden om de post om te halen, ze komt beneden maar er is geen post. Dit zegt ze door de telefoon tegen haar verloofde. Vervolgens gaat ze weer naar boven en daar, in het trappenhuis op de verdieping waar zij woont is een ontploffing. Haar verloofde huurt haar om hulp roepen. De buurvrouw heeft de ontploffing gehoord en is als eerste terecht en probeert de brand te blussen, later komen meer bewoners helpen totdat de brandweer er is.
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/2d56c5dd.wmv
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/49845cbe.wmv
Afghaanse of Iraanse communisten/atheisten kunnen nogal radicale opvattingen erop nahouden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, de dader was een atheist!
Als ik dat Afghaanse forum goed begrijp, zou de dader een autochtoon zijn!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:36 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Afghaanse of Iraanse communisten/atheisten kunnen nogal radicale opvattingen erop nahouden.
Aadambarfie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb je mij dat horen zeggen? Ik zeg gewoon wat ik weet, klik anders maar even op de link die ik zojuist heb geplaatst in hetzelfde bericht.
Een zekere Sneeuwpop in dat forum zegt, dat hij een samenvatting hier geplaatst heeft. Vandaar.quote:
Leuk al die informatie op internet... zal wel een of andere gek zijn die opgelicht is en die het nodig vond haar in de fik te steken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:49 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Kijk hier eens:
http://www.loedertje.nl/
Staat heel veel informatie
Gaat nog lang duren voordat we weten wat hier werkelijk gebeurd is...quote:ZEIST - De politie heeft maandag een passantenonderzoek gehouden in Zeist naar aanleiding van de gruwelijke brandmoord in de Geroflat vorige week.
Maandag 7 december om 17.30 uur kreeg de politie de melding van een brand in een portiek aan de Laan van Vollenhove. Brandweer en politie troffen een 23-jarige vrouw uit Zeist ernstig verbrand aan. Ze werd met zware verwondingen per traumahelikopter vervoerd naar het ziekenhuis en daar overleed ze later.
GROOT RECHERCHETEAM
Na aanleiding van de bevindingen heeft de politie een Team Grootschalig Opsporing samengesteld van 25 rechercheurs. De forensische opsporing heeft een uitgebreid onderzoek gehouden en er zijn veel getuigen gehoord.
DADER MOGELIJK GEWOND
Het is volgens de politie heel goed mogelijk dat de dader bij de brand gewond is geraakt tijdens het plegen van dit misdrijf. De politie roept getuigen op die meer informatie hebben over het gepleegde feit.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten... maar goed, ofwel:quote:Even kort hoe het echt zat:
Zij(de jonge vrouw die in brand gestoken is) was werkzaam bij zijn bedrijf. Deze dame was een bloed mooie dame met brains. Deze werkgever was verliefd geworden op haar en had huwelijks aanzoek gedaan. Zij was verliefd op een Afghaanse jongen is voor hem gekozen. Dit pikte de werkgever niet en heeft haar op staande voet ontslagen. Zij vond dat het niet terecht was en is voor haar eigen rechten opgekomen en dit juridisch aangepakt wat erg logisch is(als ik onterecht ontslagen word dan pikt ik het ook niet zomaar) Zo doende is deze kwestie echt geëscaleerd en geleid tot talloze rechtszaken en de werkgever heeft al deze rechtszaken verloren en deze dame is in gelijk gesteld. Zij zou de 20ste van deze maand gaan trouwen, alles was geregeld, haar jurk, de trouwzaal, muziek band en de gasten waren ook uitgenodigd. Zij was genadeloos in brand gestoken, zij is er niet meer. De gasten die in haar bruiloft zou komen, kwamen in haar begrafenis, haar moeder die dag en nacht haar naam schreeuwt haar verloofde die schreeuwt van pijn en haar vrienden en familie die in schok toestand verkeren. Wie heeft het gedaan? Waarom heeft deze afschuwelijk nieuws niet veel aandacht gekregen? Waarom schreven de journalisten dat het met eerwraak te maken heeft? Heel veel Waaroms maar geen antwoord. Ik hoop dat de recherches hun werk goed doen en de dader(s) snel oppakken want deze misdrijf is echt erg ernstig. Er loopt op dit moment een beest, gek en genadeloze iemand vrij rond wie weet wat hij(hun) nog meer tot staat is.
Van die site:quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef maniack28 het volgende:
http://www.nujij.nl/narges-in-brand-gestoken.7383867.lynkx
[..]
Een verhaal heeft altijd 2 kanten... maar goed, ofwel:
- De eigenaar van loedertje.nl, tevens haar baas was verliefd op dr en heeft dr in de fik gestoken omdat ze ging trouwen met een andere jongen
- Iemand heeft haar in de fik gestoken omdat hij/zij zijn/haar geld kwijt was geraakt vanwege oplichting via marktplaats.nl
- De familie van Narges heeft haar in de fik gestoken omdat ze verliefd zou zijn op dr werkgever
Keeps on coming, die mogelijkheden
Anywayz... het blijft een moord en het blijft lelijk dat mensen zulke dingen doen
Ik herhaal:quote:reactie 21verticaal limiet 8 dagen geleden door verticaal limiet
Ziek hoor...
hoe kan je in hemelsnaam iemand het leven zo verzuren en op zo'n manier dood maken? Ik moet eerlijk zijn toen ik het bericht zag staan verleden week was het eerste wat in me opkwam:eerwraak.
Zo zie je maar weer, niks roepen voor dat je meer weet.
Sterkte voor de familie en vrienden in deze moeilijke periode.
natuurlijk niet. Djiezus, dat kun je zelf toch ook wel bedenken...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
HohoEerwraak wordt natuurlijk goedgekeurd door de linkse kerk. De dader gaat dan ook vrijuit.
De politie heeft meerdere malen gezegd dat het motief van de dader eerwraak is en dat is door alle media overgenomen. Een VVD-er uit Zeist wijst op zijn weblog de verloofde aan als mogelijke dader. Hij zal ongetwijfeld een bron hebben bij de politie die deze informatie met hem heeft gedeeld. bron: http://lexkraanen.web-log.nl/vvd/2009/12/vrouw-bruut-in.htmlquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
- De familie van Narges heeft haar in de fik gestoken omdat ze verliefd zou zijn op dr werkgever
[..]
Tsja, dan is het aan de politie om dat te bewijzen he..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Fahu het volgende:
[..]
De politie heeft meerdere malen gezegd dat het motief van de dader eerwraak is en dat is door alle media overgenomen. Een VVD-er uit Zeist wijst op zijn weblog de verloofde aan als mogelijke dader. Hij zal ongetwijfeld een bron hebben bij de politie die deze informatie met hem heeft gedeeld. bron: http://lexkraanen.web-log.nl/vvd/2009/12/vrouw-bruut-in.html
Narges is in haar eigen appartement in brand gestoken en niet zoals de familie stelt in het portiek omdat zij zogenaamd een pakketje moest ophalen terwijl zij aan de telefoon hing met haar verloofde. Op een ander forum las ik de opmerking van een vriendin van het slachtoffer dat zij verliefd zou zijn geweest op een Nederlandse jongen en dat haar broer en neef haar hebben verbrand.
In tegenstelling tot de werkgever heeft de verloofde geen geldig alibi. Hij stond samen met de moeder in het portiek toe te kijken terwijl hulpdiensten Narges probeerden te redden. Bizar genoeg is de familie van het slachtoffer direct na de gruwelijke brandmoord begonnen met een lastercampagne tegen de Nederlandse werkgever op het internet en in de media. Volgens ooggetuigenverslagen op het internet zat de verloofde hard te huilen op de begrafenis en is de politie bij de familie met ruzie weggegaan omdat de familie stelt dat de politie eerder had moeten ingrijpen omdat Narges zogenaamd zou zijn bedreigd.
Deze familie beschermd de moordenaar omdat bij eerwraak het slachtoffer wordt doodgewenst door de gehele familie/clan. Schijnbaar heeft Narges de familie-eer beschadigd en wordt haar dood gezien als methode om de eer te herstellen.
Vet van mij.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Fahu het volgende:
[..]
De politie heeft meerdere malen gezegd dat het motief van de dader eerwraak is en dat is door alle media overgenomen. Een VVD-er uit Zeist wijst op zijn weblog de verloofde aan als mogelijke dader. Hij zal ongetwijfeld een bron hebben bij de politie die deze informatie met hem heeft gedeeld. bron: http://lexkraanen.web-log.nl/vvd/2009/12/vrouw-bruut-in.html
Narges is in haar eigen appartement in brand gestoken en niet zoals de familie stelt in het portiek omdat zij zogenaamd een pakketje moest ophalen terwijl zij aan de telefoon hing met haar verloofde. Op een ander forum las ik de opmerking van een vriendin van het slachtoffer dat zij verliefd zou zijn geweest op een Nederlandse jongen en dat haar broer en neef haar hebben verbrand.
In tegenstelling tot de werkgever heeft de verloofde geen geldig alibi. Hij stond samen met de moeder in het portiek toe te kijken terwijl hulpdiensten Narges probeerden te redden. Bizar genoeg is de familie van het slachtoffer direct na de gruwelijke brandmoord begonnen met een lastercampagne tegen de Nederlandse werkgever op het internet en in de media. Volgens ooggetuigenverslagen op het internet zat de verloofde hard te huilen op de begrafenis en is de politie bij de familie met ruzie weggegaan omdat de familie stelt dat de politie eerder had moeten ingrijpen omdat Narges zogenaamd zou zijn bedreigd.
Deze familie beschermd de moordenaar omdat bij eerwraak het slachtoffer wordt doodgewenst door de gehele familie/clan. Schijnbaar heeft Narges de familie-eer beschadigd en wordt haar dood gezien als methode om de eer te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |