Meedoen met de open beta.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Scorpie het volgende:
Wat kan je met die key?
ik heb nog wel een beta key voor je liggen als je wilt, dan kan je het even proberenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Northside het volgende:
Ben benieuwd, deze stond eigenlijk wel op de to-do-list. Nog maar wat recensies afwachten dan en in februari nog eens kijken.
Nou, gerne. Eigen ogen werkt toch altijd beter dan recensies. Kan je hem pmén?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:45 schreef bigbass het volgende:
ik heb nog wel een beta key voor je liggen als je wilt, dan kan je het even proberen
beta loopt tot de 26e
pm verstuurdquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, gerne. Eigen ogen werkt toch altijd beter dan recensies. Kan je hem pmén?
De client ging inderdaad best snel, de patch daarna iets minder. Heb hem de hele nacht laten doorbrommen, dus straks kan ik aan de slag. Warp one, engage!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef bigbass het volgende:
client staat inmiddels op gamershell, dus daar kan je hem relatief snel vanaf halen.
pm verstuurd, mijn keys zijn opquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:51 schreef leeell het volgende:
Ik ben nog aan het wachten voor een betà key
iemand eentje over?
Patches zijn rond 400mb, gaat mooi vlot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:30 schreef DaFrenk het volgende:
Beta key ook binnen![]()
Nu begint het wachten tot de client binnen is en ik zie daarna ook nog patchen.
Edit: hm, nu lees ik de ervaringen en dan is de zin wel erg over. Maar goed, nu wil ik het toch zelf eens proberen ook. Maar dan check ik het morgenavond of in het weekend wel.
ik verwacht er vanmiddag mischien een, die zal ik je toesturenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef Revolution93 het volgende:Ik haat het dus echt dat ik pas op 16 jaunari gehoord heb van deze beta.... Ben sinds dien erg op zoek naar een ongebruikte beta key dus als iemand er eentje overheeft is die bij mij meer dan welkom!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |