SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Alice Cooper dat voor mijn gevoel snel is afgelopen.
Klacht2: De prijs was ook weer redelijk duur maar ik heb het er uiteraard voor over (¤400,00).
Roken is lekker
Gisteren was die springlevend.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Alice Cooper is toch al een paar jaar dood?
Gisteren nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Alice Cooper is toch al een paar jaar dood?
Zie paar posts boven je.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Maraca het volgende:
Serieus.. leeft die vent nog?![]()
School's out.. for .. evah
De laatste jaren is die alleen maar beter geworden.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef SadKingBilly het volgende:
400 euro voor een vent die de afgelopen 20 jaar niks gepresteerd heeft? Of was het een privé-optreden bij jou thuis ofzo
TS, get a fucking LIFE!
Ik heb het gevraagd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:01 schreef sinadO het volgende:
Wat kreeg je voor die 400 fucking euro's gast?! Een anaal orgasme? (Want hij is bi, dat wist je wel he?)
hij was gewoon bang dat jij ook wilde maar hij vond je lelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd.En het is niet zo.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij was gewoon bang dat jij ook wilde maar hij vond je lelijk
jaquote:
45quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De laatste jaren is die alleen maar beter geworden.![]()
¤400,00 met alles erop en eraan, een los kaartje kosten gewoon ¤45,00 (?).
Ohwja, logisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
trouwens, het optreden was afgelopen, als Alice zelf was afgelopen was ie dood
Kippen onthoofden op het podium en ze daarna het publiek in slingeren schijnt hij ook gedaan te hebben. Niet alles gelovenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft hij nog iets spectaculairs gedaan? Er gingen van die verhalen vroeger dat hij ooit een eerste rij stoelen onder stroom gezet heeft ofzo.
Jaja en marilyn manson heeft zn vrouw in de oogkas geneukt en zn ribben laten verwijderen om zichzelf te pijpen.quote:Op maandag 9 december 2009 11:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hij heeft ook zo'n keel opengesneden en zijn eigen ogen opgegeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |