De NS hant het principe de afragger rijdt kut. (Vrij naar: de vervuiler betaald.)quote:Op woensdag 9 december 2009 09:09 schreef Apebeer het volgende:
Waarom krijgen wij altijd de meest afgeragde teringtyfustrein?![]()
Hij bedoelt, ongeletterde snotaap, dat die foto helemaal niet van de trein is waar jij in zat vanochtend.quote:
Nee die van gisterenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hij bedoelt, ongeletterde snotaap, dat die foto helemaal niet van de trein is waar jij in zat vanochtend.
Eh, op de trein staat Nijmegenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben altijd heel lief in de trein, maar misschien komt het omdat het eindstation Rhenen is(mongoldorp)
Namen?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
De mensen die ook altijd dezelfde route hebben?
Opa, bent u weer bezig?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hij bedoelt, ongeletterde snotaap, dat die foto helemaal niet van de trein is waar jij in zat vanochtend.
Er gaat geen trein van Arnhem naar Rhenen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben altijd heel lief in de trein, maar misschien komt het omdat het eindstation Rhenen is(mongoldorp)
Wie zegt dat ik van Arhnem kom?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er gaat geen trein van Arnhem naar Rhenen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Kut![]()
Naja het plaatje was ter illustratie
Dat was een voorbeeld vaan een kuttreinquote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die foto is van station Arnhem.
Rhenen - Utrecht Centraalquote:
Aaaaah wat zielig. Man, je bent toch geen ouwe lul dat je benen je niet meer kunnen houden?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Rhenen - Utrecht Centraal
Ik stap op in Veenendaal West en dan zit die kuttrein ook nog is helemaal vol, moet ik staan
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Aaaaah wat zielig. Man, je bent toch geen ouwe lul dat je benen je niet meer kunnen houden?
En dan staat er Nijmegen op dat ding?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik stap op in Veenendaal West en dan zit die kuttrein ook nog is helemaal vol, moet ik staan
Begrijpend lezen is niet je sterkste kwaliteit, of wel?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan staat er Nijmegen op dat ding?
Lees de andere posts isquote:Op woensdag 9 december 2009 09:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan staat er Nijmegen op dat ding?
Je meent ?! Staat er Nijmegen op?!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:32 schreef Salatrel het volgende:
had iemand al opgemerkt dat er nijmegen op dat ding staat...
Veenendaal West-Utrecht CS, drie keer vallen en je bent er.Voor dat kutstukje neem je toch gewoon de fiets..........quote:Op woensdag 9 december 2009 09:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Lekker over de snelweg fietsen, yeahhquote:Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Veenendaal West-Utrecht CS, drie keer vallen en je bent er.Voor dat kutstukje neem je toch gewoon de fiets..........
Wat heeft iemand die elke dag van Hengelo naar Enschede gaat te maken met een trein van Rhenen naar Utrecht Centraalquote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
De mensen die ook altijd dezelfde route hebben?
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Wat heeft iemand die elke dag van Hengelo naar Enschede gaat te maken met een trein van Rhenen naar Utrecht Centraal
Utrecht ==> Nijmegen heeft meestal splinternieuwe dubbeldekkers.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het antwoord staat op de trein, daarom.
Ah daar is de eerste treinautist alweerquote:Op woensdag 9 december 2009 19:24 schreef Socios het volgende:
Dat is heul geen kuttrein! Dat is een Plan V. Hèt kenmerkende stoptreinmaterieel van Nederland. Gebouwd in de jaren ´60. Geniet er nog maar van! Straks verdwijnt het.
Ik geef je groot gelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ah daar is de eerste treinautist alweerHet is gewoon kankerrommel, zeker als je er dagelijks in moet zitten. De trein naar Auschwitz was nog comfortabeler volgens mij.
Waarom die troep inzetten, gewoon een Plan Z die zijn super comfortabel. En dan met name de ICM en niet de ICMm, want betreft stoelen zijn ze nogal achteruit gegaanquote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. [ afbeelding ]
Deze moeten ze overal inzetten:
[ afbeelding ]
Klopt ja! Originele ICM met oranje banken ftw!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef classpc het volgende:
En dan met name de ICM en niet de ICMm, want betreft stoelen zijn ze nogal achteruit gegaan
Eén van de plekken waar je ze samen kon zien ja.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Socios het volgende:
Dat is station Groningen.
ik vind die linker juist fijner, ik neem die uit groningen naar den haag altijd en vind het beter om in een nieuwe te zitten.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom die troep inzetten, gewoon een Plan Z die zijn super comfortabel. En dan met name de ICM en niet de ICMm, want betreft stoelen zijn ze nogal achteruit gegaan
[ afbeelding ]
Voor die prijzen kan je bijna vliegen tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:39 schreef Socios het volgende:
Liever de internationale trein Amsterdam Centraal - Frankfurt (Main) Hbf.
Lekker met ICE.
Bijna? Voor die prijzen kun je, als je een beetje vroeg boekt en goed kijkt, 3x retour vliegen tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor die prijzen kan je bijna vliegen tegenwoordig.
Hoezo troep?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Waarom die troep inzetten, gewoon een Plan Z die zijn super comfortabel. En dan met name de ICM en niet de ICMm, want betreft stoelen zijn ze nogal achteruit gegaan
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |