De NS hant het principe de afragger rijdt kut. (Vrij naar: de vervuiler betaald.)quote:Op woensdag 9 december 2009 09:09 schreef Apebeer het volgende:
Waarom krijgen wij altijd de meest afgeragde teringtyfustrein?![]()
Hij bedoelt, ongeletterde snotaap, dat die foto helemaal niet van de trein is waar jij in zat vanochtend.quote:
Nee die van gisterenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hij bedoelt, ongeletterde snotaap, dat die foto helemaal niet van de trein is waar jij in zat vanochtend.
Eh, op de trein staat Nijmegenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben altijd heel lief in de trein, maar misschien komt het omdat het eindstation Rhenen is(mongoldorp)
Namen?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
De mensen die ook altijd dezelfde route hebben?
Opa, bent u weer bezig?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hij bedoelt, ongeletterde snotaap, dat die foto helemaal niet van de trein is waar jij in zat vanochtend.
Er gaat geen trein van Arnhem naar Rhenen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben altijd heel lief in de trein, maar misschien komt het omdat het eindstation Rhenen is(mongoldorp)
Wie zegt dat ik van Arhnem kom?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Er gaat geen trein van Arnhem naar Rhenen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Kut![]()
Naja het plaatje was ter illustratie
Dat was een voorbeeld vaan een kuttreinquote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Die foto is van station Arnhem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |