nooit meer vieze dop omdat alles er in 1 knijp uit isquote:Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn de zogenaamd "nooit meer vieze dop"-flessen. MEGAKUT inderdaad.
Ik zou het niet weten, dit is mijn eerste aanvaring met de mannen van Heinz. En mijn laatste, ook al is het wel lekkerder.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Alles beter dan die ranzige glazen flessen van Heinz die ze voorheen hadden.
Waarbij je altijd gebruik moet maken van de traagheid van massa om er iets uit te krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Alles beter dan die ranzige glazen flessen van Heinz die ze voorheen hadden.
Om maar te zwijgen over de restanten die in de dop achterbleven.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Waarbij je altijd gebruik moet maken van de traagheid van massa om er iets uit te krijgen
Ketchup geeft geen fuck om natuurwetten. Non-newtonian fluid bro.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Waarbij je altijd gebruik moet maken van de traagheid van massa om er iets uit te krijgen
Je gaat nu minder lekkere ketchup eten omdat je de fles vervelend vindt?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dit is mijn eerste aanvaring met de mannen van Heinz. En mijn laatste, ook al is het wel lekkerder.
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de restanten die in de dop achterbleven.
Bose-Einstein condensaatquote:Op woensdag 9 december 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Ketchup geeft geen fuck om natuurwetten. Non-newtonian fluid bro.
Mayo en ketchup zijn als yin en yang ^^quote:Op woensdag 9 december 2009 01:59 schreef star_gazer het volgende:
Mayo > ketchup
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |