nooit meer vieze dop omdat alles er in 1 knijp uit isquote:Op woensdag 9 december 2009 01:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn de zogenaamd "nooit meer vieze dop"-flessen. MEGAKUT inderdaad.
Ik zou het niet weten, dit is mijn eerste aanvaring met de mannen van Heinz. En mijn laatste, ook al is het wel lekkerder.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Alles beter dan die ranzige glazen flessen van Heinz die ze voorheen hadden.
Waarbij je altijd gebruik moet maken van de traagheid van massa om er iets uit te krijgenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Alles beter dan die ranzige glazen flessen van Heinz die ze voorheen hadden.
Om maar te zwijgen over de restanten die in de dop achterbleven.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Waarbij je altijd gebruik moet maken van de traagheid van massa om er iets uit te krijgen
Ketchup geeft geen fuck om natuurwetten. Non-newtonian fluid bro.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Waarbij je altijd gebruik moet maken van de traagheid van massa om er iets uit te krijgen
Je gaat nu minder lekkere ketchup eten omdat je de fles vervelend vindt?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dit is mijn eerste aanvaring met de mannen van Heinz. En mijn laatste, ook al is het wel lekkerder.
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de restanten die in de dop achterbleven.
Bose-Einstein condensaatquote:Op woensdag 9 december 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Ketchup geeft geen fuck om natuurwetten. Non-newtonian fluid bro.
Mayo en ketchup zijn als yin en yang ^^quote:Op woensdag 9 december 2009 01:59 schreef star_gazer het volgende:
Mayo > ketchup
Zien jullie dat plaatje? Moet je kijken waar het merk staat... Haha, er staat niet Heinz maar Einz! haha EINZ!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 01:17 schreef BasementDweller het volgende:
Onverwachte topicwending
[ afbeelding ]
Mayo > Curryquote:
Dat zeker.quote:
Ik verlies mn eetlust als ik daarnaar kijk. Zo'n dun drolletje, yuck.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:03 schreef Biels het volgende:
Overigens eet ik inderdaad liever curry. Hela Curry.
Jezus, jong. Het is echt ongelofelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:03 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Zien jullie dat plaatje? Moet je kijken waar het merk staat... Haha, er staat niet Heinz maar Einz! haha EINZ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je vraagt er echt om hè..quote:Op woensdag 9 december 2009 02:03 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Zien jullie dat plaatje? Moet je kijken waar het merk staat... Haha, er staat niet Heinz maar Einz! haha EINZ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Daarom dus deze nieuwe flessen, is het nog niet goedquote:Op woensdag 9 december 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over de restanten die in de dop achterbleven.
Fuck hee, dat is kickenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:15 schreef Frederick_Blah het volgende:
Zelfs Fred Durst eet Hela curry. True story.
Heb ik ook altijd. Bazenketchup en bazenfles. Stukken goedkoper ook dan die niet-vies doppen .quote:Op woensdag 9 december 2009 01:35 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[ afbeelding ]
500ml en een smerige dop variant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |