quote:Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
je ziet het weer veranderen, niet het klimaat
Mensen die het ontkennenquote:
En dan nog, boeie, dan wordt het toch lekker warm hierquote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef kebabkever het volgende:
Ga is leren lezen.. het menselijk handelen heeft wel invloed op het klimaat de komende decennia.
Oei! Dat wil ik niet!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:06 schreef AlligatorNL het volgende:
De wereld is al ontelbare keren in eenzelfde vicieuze cirkel als de huidige geweest. De aarde warmt op (door mens maar ook door zichzelf, hoe kon het anders vroeger plaatsvinden), dit geeft een aantal gevolgen zoals stormen, regen, etc. en daarna zal de aarde ter compensatie een ijstijd ontketenen
Hahahaha, nee, ze hebben juist ongelijk. En dat is niet plagerig bedoelt maar gewoon omdat het zo is.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef Chooselife het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt over die PVV, maar ze hebben nog gelijk ook!
En dat is niet eens cynisch bedoeld ofzo, maar serieus.
Inderdaad. Diezelfde wetenschappers hebben immers aan kunnen tonen dat al deze gebeurtenissen al ontelbare keren hebben plaatsgevonden. Daarnaast gaat die propaganda van Al Gore maar terug in de tijd tot begin 1900 o.i.d. en dat is zwaar irrelevant. Duh dat er in 100 jaar weinig klimaatverandering heeft plaats gevonden, dit gaat over duizenden jaren.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Oei! Dat wil ik niet!
Daar meoten we ons wel tegen wapenen. Het lijkt me goed dat we investeren in dijkverzwaringen en dat we serieus gaan kijken naar de noodzaak en mogelijkheden tot een volksverhuizing.
Het klimaat gaat veranderen, de oorzaak is niet zo belangrijk, dus we moeten er mee om leren gaan. Dan kun je allemaal wel roepen dat het een hoax is en geldklopperij, maar dan geloof ik liever de internationele verzamelde wetenschappers dan een filmpje op youtube en iemand zal die kosten voor de aanpassingen op moeten brengen.
Dan moet je je er echt beter in gaan verdiepen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahaha, nee, ze hebben juist ongelijk. En dat is niet plagerig bedoelt maar gewoon omdat het zo is.
Klopt, als ik buiten loop zie ik echt niet ineens een verschil van: wow het was gister nog -15 maar nu schieten de palmbomen spontaan uit de grond langs de maas.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
je ziet het weer veranderen, niet het klimaat
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, als ik buiten loop zie ik echt niet ineens een verschil van: wow het was gister nog -15 maar nu schieten de palmbomen spontaan uit de grond langs de maas.
Daar komt bovenop dat het vroeger in de middeleeuwen nog wel eens veel warmer geweest is dan nu en het klimaat altijd al schommelde.
Lees dit nou nog eens terug.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Chooselife het volgende:
Klimaat is al minimaal 8 jaar stabiel
Gemiddelde temperatuur.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Lees dit nou nog eens terug.
Doorgrond nu zelf eens wat er echt staat.
Denk dan goed na over de definitie van klimaat. Tip: let vooral op de tijdspanne die men doorgaans neemt voor men over 'klimaat' gaat spreken.
quote:
Je ontkent dat de gemiddelde temperatuur al minimaal 8 jaar gelijk is?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:40 schreef zovty het volgende:
[..].
Jahoor.
Ga maar lekker pvv stemmen, jouw soort krijgt de politici die het verdient; zakkenvullende prutsers.
Hoe heb je het lef iemand anders de les te willen leren.....quote:Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef kebabkever het volgende:
Ga is leren lezen.. het menselijk handelen heeft wel invloed op het klimaat de komende decennia.
Ja.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je ontkent dat de gemiddelde temperatuur al minimaal 8 jaar gelijk is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |