abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75431962
Wat een hypocriete idioot is dat toch.

Zat vanavond Paul en Witteman te kijken. Onderwerp was de klimaatverandering. Onze meneer Richard de Mos gelooft daar niet in, en vind het allemaal doorgestoken kaart.

Die man die loopt toch ook buiten? Die ziet toch ook dat het hele klimaat aan het veranderen is?

Die hele PVV kudde zou verboden moeten worden. Die beste man verdient er ook nog geld mee.

Klacht PVV en hun idiote stomme opmerkingen en gedachtengoed
Antiklacht: Zaterdag naar de Hertog Jan brouwerij
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_75432008
je ziet het weer veranderen, niet het klimaat
You dream it, I live it.
pi_75432030
De mens kan het milieu beïnvloeden, niet het klimaat.
gr gr
pi_75432034
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_75432069
Ga is leren lezen.. het menselijk handelen heeft wel invloed op het klimaat de komende decennia.
pi_75432105
TS is gehersenspoeld door Al Gore
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_75432127
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef Agiath het volgende:
TS is gehersenspoeld door Al Gore
Mensen die het ontkennen
pi_75432166
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef kebabkever het volgende:
Ga is leren lezen.. het menselijk handelen heeft wel invloed op het klimaat de komende decennia.
En dan nog, boeie, dan wordt het toch lekker warm hier
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 9 december 2009 @ 00:52:36 #9
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_75432168
PVV HOOLIGANS!
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_75434955
De PVV heeft een duidelijk tekort aan capabele kamerleden. Wat is die man een idioot. Moet zo'n man nu mijn land regeren?

Als Geert Wilders en nu eens wat degelijke politici voor zijn beweging aanstelde, in plaats van opportunisten en baantjeszoekers. Dan zou de PVV een stuk meer geloofwaardigheid krijgen.

PVV
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_75435056
Het is ook gewoon een grote doorgestoken kaart jongen. Een paar handige computer jongens hebben al lang ingebroken in de computers van de wereldregering en achterhaald dat we voorgelogen worden.
Pvv is juist de enige partij die daar niet aan mee doet, maar de leugens blijft tegen spreken en de onderste steen bovenop legt. Ik zou bijna zeggen open je ogen.
pi_75435065
De wereld is al ontelbare keren in eenzelfde vicieuze cirkel als de huidige geweest. De aarde warmt op (door mens maar ook door zichzelf, hoe kon het anders vroeger plaatsvinden), dit geeft een aantal gevolgen zoals stormen, regen, etc. en daarna zal de aarde ter compensatie een ijstijd ontketenen om de temperatuur te verlagen. Hier kunnen wij niks aan veranderen en als je dat commerciële gelul van o.a. Al Gore gelooft, ben je een naïeve hippie.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_75435143
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:06 schreef AlligatorNL het volgende:
De wereld is al ontelbare keren in eenzelfde vicieuze cirkel als de huidige geweest. De aarde warmt op (door mens maar ook door zichzelf, hoe kon het anders vroeger plaatsvinden), dit geeft een aantal gevolgen zoals stormen, regen, etc. en daarna zal de aarde ter compensatie een ijstijd ontketenen
Oei! Dat wil ik niet!
Daar meoten we ons wel tegen wapenen. Het lijkt me goed dat we investeren in dijkverzwaringen en dat we serieus gaan kijken naar de noodzaak en mogelijkheden tot een volksverhuizing.

Het klimaat gaat veranderen, de oorzaak is niet zo belangrijk, dus we moeten er mee om leren gaan. Dan kun je allemaal wel roepen dat het een hoax is en geldklopperij, maar dan geloof ik liever de internationele verzamelde wetenschappers dan een filmpje op youtube en iemand zal die kosten voor de aanpassingen op moeten brengen.
pi_75435161
Je kunt lullen wat je wilt over die PVV, maar ze hebben nog gelijk ook!

En dat is niet eens cynisch bedoeld ofzo, maar serieus.
pi_75435174
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef Chooselife het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt over die PVV, maar ze hebben nog gelijk ook!

En dat is niet eens cynisch bedoeld ofzo, maar serieus.
Hahahaha, nee, ze hebben juist ongelijk. En dat is niet plagerig bedoelt maar gewoon omdat het zo is.
pi_75435224
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef zovty het volgende:

[..]

Oei! Dat wil ik niet!
Daar meoten we ons wel tegen wapenen. Het lijkt me goed dat we investeren in dijkverzwaringen en dat we serieus gaan kijken naar de noodzaak en mogelijkheden tot een volksverhuizing.

Het klimaat gaat veranderen, de oorzaak is niet zo belangrijk, dus we moeten er mee om leren gaan. Dan kun je allemaal wel roepen dat het een hoax is en geldklopperij, maar dan geloof ik liever de internationele verzamelde wetenschappers dan een filmpje op youtube en iemand zal die kosten voor de aanpassingen op moeten brengen.
Inderdaad. Diezelfde wetenschappers hebben immers aan kunnen tonen dat al deze gebeurtenissen al ontelbare keren hebben plaatsgevonden. Daarnaast gaat die propaganda van Al Gore maar terug in de tijd tot begin 1900 o.i.d. en dat is zwaar irrelevant. Duh dat er in 100 jaar weinig klimaatverandering heeft plaats gevonden, dit gaat over duizenden jaren.

Natuurlijk, de mens heeft waarschijnlijk ook zijn steentje bijgedragen aan de verandering van het klimaat. Maar wat de grote namen in de wereld ons proberen aan te praten, is dat het _volkomen_ onze schuld is en dat wij ook moeten inleveren om dit probleem tegen te houden.

Maarja, probeer maar eens door te dringen tot de seniele regeringen van tegenwoordig, waar godsdienst boven wetenschap staat.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_75435225
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Hahahaha, nee, ze hebben juist ongelijk. En dat is niet plagerig bedoelt maar gewoon omdat het zo is.
Dan moet je je er echt beter in gaan verdiepen.

Klimaat is al minimaal 8 jaar stabiel, in tegenstelling tot men (pvda met name) ons wil doen geloven. Het wordt niet warmer, dat is nonsense.
  woensdag 9 december 2009 @ 09:21:35 #18
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_75435348
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:45 schreef Meddo het volgende:
Klopt, als ik buiten loop zie ik echt niet ineens een verschil van: wow het was gister nog -15 maar nu schieten de palmbomen spontaan uit de grond langs de maas.

Daar komt bovenop dat het vroeger in de middeleeuwen nog wel eens veel warmer geweest is dan nu en het klimaat altijd al schommelde.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_75435377
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:21 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, als ik buiten loop zie ik echt niet ineens een verschil van: wow het was gister nog -15 maar nu schieten de palmbomen spontaan uit de grond langs de maas.

Daar komt bovenop dat het vroeger in de middeleeuwen nog wel eens veel warmer geweest is dan nu en het klimaat altijd al schommelde.
pi_75435636
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Chooselife het volgende:
Klimaat is al minimaal 8 jaar stabiel
Lees dit nou nog eens terug.
Doorgrond nu zelf eens wat er echt staat.
Denk dan goed na over de definitie van klimaat. Tip: let vooral op de tijdspanne die men doorgaans neemt voor men over 'klimaat' gaat spreken.
pi_75435697
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef zovty het volgende:

[..]

Lees dit nou nog eens terug.
Doorgrond nu zelf eens wat er echt staat.
Denk dan goed na over de definitie van klimaat. Tip: let vooral op de tijdspanne die men doorgaans neemt voor men over 'klimaat' gaat spreken.
Gemiddelde temperatuur.
pi_75435735
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Gemiddelde temperatuur.
.
Jahoor.
Ga maar lekker pvv stemmen, jouw soort krijgt de politici die het verdient; zakkenvullende prutsers.
pi_75435947
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:40 schreef zovty het volgende:

[..]

.
Jahoor.
Ga maar lekker pvv stemmen, jouw soort krijgt de politici die het verdient; zakkenvullende prutsers.
Je ontkent dat de gemiddelde temperatuur al minimaal 8 jaar gelijk is?
  woensdag 9 december 2009 @ 09:51:55 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75435988
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:48 schreef kebabkever het volgende:
Hoe heb je het lef iemand anders de les te willen leren.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75436022
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:50 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Je ontkent dat de gemiddelde temperatuur al minimaal 8 jaar gelijk is?
Ja.
En temperatuur != klimaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')