Inderdaad. Zo'n dwaas brengt het niveau van de discussie alleen maar omlaag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Hexagon het volgende:
Richard de Mos is zo´n uberkneus dat daar gene kruid tegen gewassen is
Ik vind het knap van Diederik dat hij het probeert
Oh? Hoe is De Mos hierbij gekomen? Door de rumoer rondom de emails van wetenschappers die 'hackers' hebben gevonden?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef thloreg het volgende:dat al die wetenschappelijke rapporten waar hij met regel
maat mee koketteerde onbetrouwbaar zijn.
De heer de Mos behoort tot Neerlands intellectuele elite. Zie hem hier de Tweede Kamer pwnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Hexagon het volgende:
Richard de Mos is zo´n uberkneus dat daar gene kruid tegen gewassen is
Ik vind het knap van Diederik dat hij het probeert
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:29 schreef du_ke het volgende:
Nou poeh he van de Mos zullen Samsom en de rest van de kamer onder de indruk zijn geraakt. Het is een beetje als een discussie aangaan met een illegale Moldavische straatkrantverkoper. Je zit op een compleet ander niveau.
Je kan het ook positief interpreteren: zijn achterban kan zich op deze wijze op zijn minst goed met hem identificeren.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Man man man, als dit het niveau van de PVV is. Ingebrachte feiten negeren, als een debiel constant hetzelfde (foute punt) er doorheen drammen etc. En als klapper jezelf ultiem voor schandaal zetten door zure regen erbij te halen (ontkennen dat zure regen heeft bestaan is echt erg " onverstandig"(ik zal me maar mild uitdrukken) aangezien bibliotheken vol zijn geschreven met wetenschappelijke literatuur die de oorzaken en gevolgen bestuderen). Uiterst tragisch deze vertoning...
Nee, die PVV-er werd zwaar, zeer zwaar, onderuit geschoffeld.
Dat blijkt ook wel weer. De TS is vol lof over iemand die gewoon volkomen afgeserveerd werd door een beheerst en fatsoenlijk blijvende Samsom, terwijl duidelijk is uit de rest van de reacties, dat Samsom gewoon op alle punten beter was. Ach ja, liefde maakt blind...quote:Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kan het ook positief interpreteren: zijn achterban kan zich op deze wijze op zijn minst goed met hem identificeren.
Het zijn inderdaad elke keer dezelfde keer op keer weerlegde argumenten die in dergelijke discussies naar voren komen. Hoe vaak dat zure regen bestaat niet verhaal hier op FOK wel niet voorbij is gekomen...quote:Op woensdag 9 december 2009 08:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Man man man, als dit het niveau van de PVV is. Ingebrachte feiten negeren, als een debiel constant hetzelfde (foute punt) er doorheen drammen etc. En als klapper jezelf ultiem voor schandaal zetten door zure regen erbij te halen (ontkennen dat zure regen heeft bestaan is echt erg " onverstandig"(ik zal me maar mild uitdrukken) aangezien bibliotheken vol zijn geschreven met wetenschappelijke literatuur die de oorzaken en gevolgen bestuderen). Uiterst tragisch deze vertoning...
Nee, die PVV-er werd zwaar, zeer zwaar, onderuit geschoffeld.
Er 'bleek' juist helemaal niets. Mos kon met geen enkel feit aankomen, zei eerst dat hij alles had gelezen, liet toen blijken dat hij alleen een samenvattinkje had gezien. Samson wist de 'fraude' terug te brengen tot een enkele email die volgens hem niet helemaal klopte maar ook geen leugen was. Daarop kwam geen enkel weerwoord.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
In discussie met De Mos van de PVV waar dus andermaal duidelijk wordt dat Diederik Samsom
met een mond vol tanden staat als blijkt dat al die wetenschappelijke rapporten waar hij met regel
maat mee koketteerde onbetrouwbaar zijn. Zijn verweer? " Ik maak mij zorgen over de volgende
generaties en wil dat zij ook beschermd kunnen leven en dan mag de huidige burger best financieel
voor worden aangesproken "
Dat is dus het meest ernstigste. Men kijkt niet naar argumenten maar naar datgene wat men wil horen. Niveau doet er verder niet toe (wat de starter van dit topic aantoont). Feiten en opgedane kennis zijn irrelevant. te triest voor woorden...quote:Op woensdag 9 december 2009 08:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat blijkt ook wel weer. De TS is vol lof over iemand die gewoon volkomen afgeserveerd werd door een beheerst en fatsoenlijk blijvende Samsom, terwijl duidelijk is uit de rest van de reacties, dat Samsom gewoon op alle punten beter was. Ach ja, liefde maakt blind...
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
De Mos had echt niets in te brengen, behalve wat borrelpraat uit z'n lokale kroeg.
Sinds hij niet meer met Hero de kroeg in mag, is ook die borrelpraat naar een nog lager niveau gezakt.
Laat mij erbuiten lul, ik heb het nooit over de linkse elite gehad.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wachten is op de gewone PVV-adepten als Dr. Nikita, JohnDope e.d. die hier beginnen over 'Linkse elite' en zo, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |