abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:25:09 #1
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_75429849

In discussie met De Mos van de PVV waar dus andermaal duidelijk wordt dat Diederik Samsom
met een mond vol tanden staat als blijkt dat al die wetenschappelijke rapporten waar hij met regel
maat mee koketteerde onbetrouwbaar zijn. Zijn verweer? " Ik maak mij zorgen over de volgende
generaties en wil dat zij ook beschermd kunnen leven en dan mag de huidige burger best financieel
voor worden aangesproken "
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_75429921
Jij wilt zeggen dat Richard de Mos goed uit de bus kwam?
Heb je uberhaupt wel geluisterd?
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:30:52 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_75430026
Ik vond die Rotterdammer echt 100 keer slechter, eerlijk gezegd.
pi_75430106
Och ja, verbaast me niets. Diederik Samsom is de grootste zwetser die ik ooit gehoord hebt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:40:45 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_75430341
Richard de Mos is zo´n uberkneus dat daar gene kruid tegen gewassen is

Ik vind het knap van Diederik dat hij het probeert
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:41:54 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75430378
samenvatting van de uitzemding?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75430790
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Hexagon het volgende:

Inderdaad. Zo'n dwaas brengt het niveau van de discussie alleen maar omlaag.
pi_75431879
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef thloreg het volgende:dat al die wetenschappelijke rapporten waar hij met regel
maat mee koketteerde onbetrouwbaar zijn.
Oh? Hoe is De Mos hierbij gekomen? Door de rumoer rondom de emails van wetenschappers die 'hackers' hebben gevonden?

Die rapporten zijn net zo betrouwbaar als dat ze te controleren/reproduceren zijn. TT moet dus zijn "PVV-fractielid verkracht de waarheid zoals gewoonlijk..."
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 9 december 2009 @ 01:13:53 #9
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75432483
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:40 schreef Hexagon het volgende:

De heer de Mos behoort tot Neerlands intellectuele elite. Zie hem hier de Tweede Kamer pwnen.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75434273
Man man man, als dit het niveau van de PVV is. Ingebrachte feiten negeren, als een debiel constant hetzelfde (foute punt) er doorheen drammen etc. En als klapper jezelf ultiem voor schandaal zetten door zure regen erbij te halen (ontkennen dat zure regen heeft bestaan is echt erg " onverstandig"(ik zal me maar mild uitdrukken) aangezien bibliotheken vol zijn geschreven met wetenschappelijke literatuur die de oorzaken en gevolgen bestuderen). Uiterst tragisch deze vertoning...
Nee, die PVV-er werd zwaar, zeer zwaar, onderuit geschoffeld.
pi_75434459
Nou poeh he van de Mos zullen Samsom en de rest van de kamer onder de indruk zijn geraakt. Het is een beetje als een discussie aangaan met een illegale Moldavische straatkrantverkoper. Je zit op een compleet ander niveau.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 9 december 2009 @ 08:30:49 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75434475
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:29 schreef du_ke het volgende:
Nou poeh he van de Mos zullen Samsom en de rest van de kamer onder de indruk zijn geraakt. Het is een beetje als een discussie aangaan met een illegale Moldavische straatkrantverkoper. Je zit op een compleet ander niveau.

Ik zie dat dan ook gelijk voor me...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 9 december 2009 @ 08:31:25 #13
66825 Reya
Fier Wallon
pi_75434483
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Man man man, als dit het niveau van de PVV is. Ingebrachte feiten negeren, als een debiel constant hetzelfde (foute punt) er doorheen drammen etc. En als klapper jezelf ultiem voor schandaal zetten door zure regen erbij te halen (ontkennen dat zure regen heeft bestaan is echt erg " onverstandig"(ik zal me maar mild uitdrukken) aangezien bibliotheken vol zijn geschreven met wetenschappelijke literatuur die de oorzaken en gevolgen bestuderen). Uiterst tragisch deze vertoning...
Je kan het ook positief interpreteren: zijn achterban kan zich op deze wijze op zijn minst goed met hem identificeren.
  woensdag 9 december 2009 @ 08:34:47 #14
66444 Lord_Vetinari
pi_75434536
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Je kan het ook positief interpreteren: zijn achterban kan zich op deze wijze op zijn minst goed met hem identificeren.
Dat blijkt ook wel weer. De TS is vol lof over iemand die gewoon volkomen afgeserveerd werd door een beheerst en fatsoenlijk blijvende Samsom, terwijl duidelijk is uit de rest van de reacties, dat Samsom gewoon op alle punten beter was. Ach ja, liefde maakt blind...
pi_75434571
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:09 schreef attila_de_hun het volgende:
Het zijn inderdaad elke keer dezelfde keer op keer weerlegde argumenten die in dergelijke discussies naar voren komen. Hoe vaak dat zure regen bestaat niet verhaal hier op FOK wel niet voorbij is gekomen...
pi_75434599
De Mos had echt niets in te brengen, behalve wat borrelpraat uit z'n lokale kroeg.
Sinds hij niet meer met Hero de kroeg in mag, is ook die borrelpraat naar een nog lager niveau gezakt.
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2009 @ 08:44:42 #17
137949 Disana
pi_75434682
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]

In discussie met De Mos van de PVV waar dus andermaal duidelijk wordt dat Diederik Samsom
met een mond vol tanden staat als blijkt dat al die wetenschappelijke rapporten waar hij met regel
maat mee koketteerde onbetrouwbaar zijn
. Zijn verweer? " Ik maak mij zorgen over de volgende
generaties en wil dat zij ook beschermd kunnen leven en dan mag de huidige burger best financieel
voor worden aangesproken "
Er 'bleek' juist helemaal niets. Mos kon met geen enkel feit aankomen, zei eerst dat hij alles had gelezen, liet toen blijken dat hij alleen een samenvattinkje had gezien. Samson wist de 'fraude' terug te brengen tot een enkele email die volgens hem niet helemaal klopte maar ook geen leugen was. Daarop kwam geen enkel weerwoord.

Toen Samson het had over alle maatregelen die ervoor hadden gezorgd dat er niet langer zure regen is, wist Mos opnieuw niets meer te zeggen.
pi_75434728
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat blijkt ook wel weer. De TS is vol lof over iemand die gewoon volkomen afgeserveerd werd door een beheerst en fatsoenlijk blijvende Samsom, terwijl duidelijk is uit de rest van de reacties, dat Samsom gewoon op alle punten beter was. Ach ja, liefde maakt blind...
Dat is dus het meest ernstigste. Men kijkt niet naar argumenten maar naar datgene wat men wil horen. Niveau doet er verder niet toe (wat de starter van dit topic aantoont). Feiten en opgedane kennis zijn irrelevant. te triest voor woorden...

[ Bericht 2% gewijzigd door attila_de_hun op 09-12-2009 08:55:39 ]
pi_75434730
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:39 schreef MaGNeT het volgende:
De Mos had echt niets in te brengen, behalve wat borrelpraat uit z'n lokale kroeg.
Sinds hij niet meer met Hero de kroeg in mag, is ook die borrelpraat naar een nog lager niveau gezakt.
!
  woensdag 9 december 2009 @ 09:04:17 #20
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_75435011
prachtig hoe dit topic zich meteen tegen de TS keerde.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 9 december 2009 @ 09:11:25 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_75435147
Het wachten is op de gewone PVV-adepten als Dr. Nikita, JohnDope e.d. die hier beginnen over 'Linkse elite' en zo, natuurlijk.
pi_75447990
Echt geniaal optreden van de heer De Mos weer. En het leukste is eigenlijk dat TS het ook echt zag als een duidelijke politieke visie

De Mos had duidelijk de avond ervoor beetje gegoogled op climategate. Zijn bevindingen zijn 1 op 1 gekopieerd naar zijn hersenen.
Internetonderzoek van De Mos vaker doen, lach me dood
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_75450139
Is het ergens terug te zien? Ik heb wel zin in kramp in mijn maag.
pi_75450444
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wachten is op de gewone PVV-adepten als Dr. Nikita, JohnDope e.d. die hier beginnen over 'Linkse elite' en zo, natuurlijk.
Laat mij erbuiten lul, ik heb het nooit over de linkse elite gehad.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:35:47 #25
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75450590
Je bedoelt dat de keiharde leugens van de De Mos dat er sedert 1998 afkoeling plaatsvindt het toonbeeld van objectiviteit zijn? Samsom wist een paar keer heel goed waar hij het over had, zoals dat sommige mails betrekking hadden op boomringen, en niet op temperatuur. De Mos wauwelde gewoon na wat hij op een blog had gelezen zonder even te checken. En dan herhaalde hij nogmaals dat sinds 1998 een daling ingezet is.

Iets waar totaal geen bewijs voor is. Op z’n best kun je er geen uitspraak over doen (op z’n best voor De Mos).

Elke claim die De Mos deed bleek onjuist. Dat hij niet door Pauw en Witteman genadeloos werd afgemaakt was best aardig van ze.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')