quote:
Zal ook tijd worden dat ze er wat aan doenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:49 schreef JJH het volgende:
Bij mij achter.
http://www.swz.nl/mn/89/p(...)_16-9_550x309px.flv/
Wil ik ook wonen!
Ze zijn er al een poos mee bezig hoor, maar dat filmpje had ik nog niet eerder bekeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal ook tijd worden dat ze er wat aan doen
Kijk eens naar onze avatarsquote:Op woensdag 9 december 2009 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zijn er al een poos mee bezig hoor, maar dat filmpje had ik nog niet eerder bekeken.
En sneeuw? waar?
Ik las net dit.
Oh fijnquote:
zal ik het nog meemaken, sneeuw op de straten hier...quote:Op woensdag 9 december 2009 02:12 schreef JJH het volgende:
Van mij mag het best sneeuwen, als ik dan maar niet voor mijn werk de weg op hoef.
Prive is sneeuw wel leuk, lege parkeerplaatsen ftw!
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zal ik het nog meemaken, sneeuw op de straten hier...![]()
toen ik 12 was ofzo, laatste keer echt sneeuw gehad hier
maassluis, als ik net de stad uit ben die ik de duinen praktisch al dus lekker zeeklimaatje hieroquote:Op woensdag 9 december 2009 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Wij hebben hier vorig jaar nog sneeuw gehad, en door de kou toendertijd bleef ie nog een week ofzo liggen ook.
En een jaar of 5 (?) geleden is er nog 25cm gevallen, heb daar zelfs nog ergens foto's van.
Magnificent!
Dan moet je ook gewoon lekker in het binnenland gaan wonen.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maassluis, als ik net de stad uit ben die ik de duinen praktisch al dus lekker zeeklimaatje hiero![]()
soms valt er hier een of twee keer sneeuw in de winter, maar niet meer van een centimeter natte drap krijgen we hier niet meer
way ahead of ya, trek minstens 100 kilometer oostwaards als ik de gelegenheid krijgquote:Op woensdag 9 december 2009 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon lekker in het binnenland gaan wonen.
Brrrrrrrrquote:Op woensdag 9 december 2009 02:31 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Sasha nadat ze in de sneeuw heeft gelopen
jij zet je bril af als je hond de sneeuw in gaat?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:31 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Sasha nadat ze in de sneeuw heeft gelopen
puur het feit dat woningen iets goedkoper zijn dan in de randstad, meer ruimtequote:
Dan krijg ik dit beeld niet, meer het volgendequote:Op woensdag 9 december 2009 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij zet je bril af als je hond de sneeuw in gaat?
Je bent welkom hierquote:Op woensdag 9 december 2009 02:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
puur het feit dat woningen iets goedkoper zijn dan in de randstad, meer ruimte
over het algemeen aardigere mensen
ghehehe, en ik vergeet de mooiere omgeving, mijn stad is omsingeld door kassen en olierafinaderijenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent welkom hier....trouwens mijn kennis uit het Westen zegt precies het tegenovergestelde over de mensen
Dan zit je hier beter...ik zit ideaal...zo de binnenstad in(desnoods lopend) en zo in de velden en als ik de goede kant oploop tussen de schapen en de koeienquote:Op woensdag 9 december 2009 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, en ik vergeet de mooiere omgeving, mijn stad is omsingeld door kassen en olierafinaderijen
als er in pernis een veiligheidsklep vliegt zitten we hier met de stank van verbrand rubber ofzo
En als je de verkeerde kant oploopt verdwijn je langzaam in de IJssel.quote:Op woensdag 9 december 2009 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zit je hier beter...ik zit ideaal...zo de binnenstad in(desnoods lopend) en zo in de velden en als ik de goede kant oploop tussen de schapen en de koeien, lekker veel groen om me heen...
Dan moet ik vanaf de Wipstrik een behoorlijk eind lopenquote:Op woensdag 9 december 2009 02:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je de verkeerde kant oploopt verdwijn je langzaam in de IJssel.
Ik heb jaren bij Alphen a/d Rijn in de buurt gewoont, en zou ook niet meer terug willen. Behalve Amsterdam. Dat vind ik ook een heerlijke stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |