UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Ja maar ik krijg al een andere dus ik ga alleen voor nog meer opslagquote:
Ja blijft mooi spelquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
transport tycoon
ik heb hier nog een laptop die niet wil booten vanaf cd
ik doe eigenlijk nooit vrachtwagens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ja blijft mooi spelVooral om alles met treinen en bussen te doen (en af en toe eens vrachtwagens die het weer naar de treinen brengen die het verder transporteren)
Ma goed
En de boot volgorde staat goed?
Justinquote:
dat spel heb ik ook heeeeeeel veeeeeeeel gespeeldquote:Op woensdag 9 december 2009 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En doe mij trouwens maar Sim City 2000
*klik* *bzzt* *bgggggg* *klik*
Dat zou inderdaad dan kunnen (0f de het cd'tje is een beetje kadukquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk nooit vrachtwagens.
boot staat goed, want als ik die verander dan zegt ie dat ie niks op kan starten. volgens mij is de cd-speler brak
gister gebrand, en een ander cd'tje doet het ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 00:03 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad dan kunnen (0f de het cd'tje is een beetje kaduk)
En hallo Daaren Hallo markooo
henig anquote:
't staat ook in de OPquote:Op woensdag 9 december 2009 00:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Weer een naam erbij
Goeien dag Henrike
Si dat zo?quote:
joah, dat grote quote gedeeltequote:Op woensdag 9 december 2009 00:18 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Si dat zo?![]()
Was me nog niet opgevallen heb er alleen ff vlug door heen gekeken
Zie hetquote:Op woensdag 9 december 2009 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat grote quote gedeelte
wie kunt ok wa plat kuier'n as oe dat better uutkumpquote:Op woensdag 9 december 2009 00:24 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zie het
Zal mij benieuwen of ik er ooit in kom te staan
heb me eerder op een forum gezeten (was in t Engels) en was daar naar een poosje op uit gekeken.
Maar denk wel dat ik t hier langer uit hou als daar omdat dit in t Nederlands is en daar door makkelijker
Wat ie wil mien jongquote:Op woensdag 9 december 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie kunt ok wa plat kuier'n as oe dat better uutkump
da kank me wa voostell'nquote:Op woensdag 9 december 2009 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
er was er laatst een die echt onmeunig in 't plat kuierde. dat was wel moeilijk lezen.
terugbladeren in deze reeksquote:Op woensdag 9 december 2009 00:40 schreef STTSJT het volgende:
[..]
da kank me wa voostell'n
Waar ging het dan over?(nee, IK heb geen zin om terug te bladeren
)
Zoals dit dus?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
terugbladeren in deze reeks
ik weet zo niet meer waar het over ging. over van alles en nog wat
Hahahaquote:Op woensdag 9 december 2009 00:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ja zoiets ja
net wat er op dat moment te praten valt
is goeoedquote:Op woensdag 9 december 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
joah, ik ga voort maar eens slapen
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch even tvp'en hier, met dit tempo is 'ie morgenochtend vol
Zullen we?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:05 schreef norich het volgende:
dan moet er nog wel heeeeeeel wat gespamd worden
Ooh god, de newbie is er ookquote:Op woensdag 9 december 2009 01:11 schreef STTSJT het volgende:
ze zijn nog actief
Jipieeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik haat jequote:Op woensdag 9 december 2009 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god, de newbie is er ook![]()
Klopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zijn er stuk of 3 nieuwe bijgekomen...
Haten is verlatenquote:Op woensdag 9 december 2009 01:15 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ik haat je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E ja ik heb een naam
norich die weet het tenminste :p (althans zij is slim genoeg om op mn profiel te kijken)
norich heeft ook een naam hequote:Op woensdag 9 december 2009 01:15 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ik haat je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E ja ik heb een naam
norich die weet het tenminste :p (althans zij is slim genoeg om op mn profiel te kijken)
Yeah, 20 wordt dus 21.quote:Op woensdag 9 december 2009 01:17 schreef STTSJT het volgende:
[..]
20 wordt over een paar dagen (vrijdag to be exact) een jaartje ouder
*Wijst naar OP*quote:Op woensdag 9 december 2009 01:19 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, Wat is die dan als ik vragen mag?
je zei het net nog?quote:Op woensdag 9 december 2009 01:19 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, Wat is die dan als ik vragen mag?
quote:
En jij bent 1 dag ouder dan ikquote:Op woensdag 9 december 2009 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dan ben je ouder dan ik
Iddquote:Op woensdag 9 december 2009 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Daarom passen wij goed bij elkaar he
quote:
Prachtigquote:Op woensdag 9 december 2009 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe icon?
Juustemquote:Op woensdag 9 december 2009 01:33 schreef STTSJT het volgende:
[..]
oo dat soort dingen
dan hoe je je nagels niet te gebruiken
Heb ze wel vaker gezien dat artiesten ze gebruikte maar nog nooit van dichtbij en wist al helemaal de naam er niet vanquote:
Hehehe, zo bijzonder is het niet hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 01:34 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Heb ze wel vaker gezien dat artiesten ze gebruikte maar nog nooit van dichtbij en wist al helemaal de naam er niet van
Ochja, hoef ook niet bijzonder te zijn, als het maar bruikbaar isquote:Op woensdag 9 december 2009 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, zo bijzonder is het niet hoor
Truequote:Op woensdag 9 december 2009 01:37 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ochja, hoef ook niet bijzonder te zijn, als het maar bruikbaar is![]()
En alles went
Maar ik ga je verlatenquote:
Moet er ook nog eens mee bezigquote:Op woensdag 9 december 2009 01:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de wiki even aangepast.
Marko's icon en de mijne zijn aangepast
aahquote:Op woensdag 9 december 2009 07:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn wat doet het zeer![]()
Ik wil dr terug verdomme
Ik wou net zeggen 'mooi weer he'. Maar ik zie de lucht al aardig donker worden.quote:
kan ik hier uit opmaken dat de TT op jou slaat; dat het uit is met je meisje?quote:Op woensdag 9 december 2009 07:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dr terug verdomme
hier komen net een paar zonnestralen binnen. Voor de rest zie ik niet zoveel buitenluchtquote:Op woensdag 9 december 2009 10:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen 'mooi weer he'. Maar ik zie de lucht al aardig donker worden.
quote:Op woensdag 9 december 2009 07:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dr terug verdomme
Oja, jij sluit je altijd binnen op he.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier komen net een paar zonnestralen binnen. Voor de rest zie ik niet zoveel buitenlucht
Goedemorgen Remcorequote:Op woensdag 9 december 2009 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ook goedemorgen
hier geen zon, gewoon bewolkt...
Machielquote:
Hoiiiiiquote:Op woensdag 9 december 2009 10:33 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen!
Keurig op school werken aan de business.
Doe je werk dan ook ;p.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef haakon het volgende:
ben nog geen 10 minuten op school, krijg alweer gezeik van de leraar
wat heb je nou weer (niet) gedaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef haakon het volgende:
ben nog geen 10 minuten op school, krijg alweer gezeik van de leraar
Bayern speelde Juve compleet zoekquote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef haakon het volgende:
een uur te laat komen, meer niet
Bayern gister, wat een pot !
Van gaalquote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bayern speelde Juve compleet zoekmaar daarom ben je toch niet te laat?
neu, k keek vanmorgen op de wekker, en ik dacht: ik blijf nog mooi ff liggen, fok de schoolquote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Bayern speelde Juve compleet zoekmaar daarom ben je toch niet te laat?
Denk aan je toekomst jongenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef haakon het volgende:
[..]
neu, k keek vanmorgen op de wekker, en ik dacht: ik blijf nog mooi ff liggen, fok de school
nee de FIPO is het vervolg op de TTquote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan ik hier uit opmaken dat de TT op jou slaat; dat het uit is met je meisje?![]()
zo ja, hoe wie wat waar? (heb ik ff gemist
)
en hoe zit jouw toekomst er uit in je droom?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef haakon het volgende:
ik droom over mijn toekomst, juist in dat uurtje dat ik ben blijven liggen
okeej, maar hij had ook met:quote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee de FIPO is het vervolg op de TT
te maken kunnen hebbenquote:Op woensdag 9 december 2009 07:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dr terug verdomme
Elke dag van 's morgens tot 's avonds op de bank liggen films kijken met pils in de hand, levend van de uitkeringquote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en hoe zit jouw toekomst er uit in je droom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Elke dag van 's morgens tot 's avonds op de bank liggen films kijken met pils in de hand, levend van de uitkeringGoeie toekomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:
Precies, daarvoor ga ik ook naar school.quote:
Al toe aan dat slootwater van de Aldi elke dag of nog in de leer?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef haakon het volgende:
[..]
[..]
Precies, daarvoor ga ik ook naar school.
De lessen bankhangen en bier drinken lukt nog wel, maar de rest is best lastig !
Grolsch hebben ze hier, en dat gaat er altijd prima in.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al toe aan dat slootwater van de Aldi elke dag of nog in de leer?
LOLquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Mdrop het volgende:
WTF...anders gewoon even 50 kerstpakketten ophalen in Enschede, laat ze verdomme een koerier inschakelen.
en dat kost meer dan 1 keer rijden?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef Mdrop het volgende:
WTF...anders gewoon even 50 kerstpakketten ophalen in Enschede, laat ze verdomme een koerier inschakelen.
Eigenlijk niet, maar mn planning is voor de hele middag dus neem ik die ookquote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat kost meer dan 1 keer rijden?
dus je zorgt gewoon dat je x keer moet rijden zodat, als je terug bent van de laatste rit, de middag er op zitquote:Op woensdag 9 december 2009 12:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar mn planning is voor de hele middag dus neem ik die ook.
haha nee rij gewoon een keer of 3 en dan even bij de UT kennis ophalen en dan vind ik het goed geweest voor vandaagquote:Op woensdag 9 december 2009 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je zorgt gewoon dat je x keer moet rijden zodat, als je terug bent van de laatste rit, de middag er op zit
prima idee dacht ik zoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
haha nee rij gewoon een keer of 3 en dan even bij de UT kennis ophalen en dan vind ik het goed geweest voor vandaag.
Morgen feestquote:Op woensdag 9 december 2009 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik heb het idee dat ik net uit bed ben en over een half uur naar mn werk moet
Vanmiddag weer eens naar de huisarts, kijken of er uit dit gesprek iets naar voren komt.
Morgen jarig
godverquote:
ik dus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
godver, nu heb ik dat nummer in de kop
hee marloes, wil met je onder de douchequote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dus ook
PS: Zanger Rinus is te zien in de 2e clip
Donderse plaatquote:Op woensdag 9 december 2009 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hee marloes, wil met je onder de douche
ja geweldigquote:
nou, ik ben bang dat ik meer nodig benquote:Op woensdag 9 december 2009 13:41 schreef Mdrop het volgende:
Vooral zo na een uur of 2 en ook minimaal 2 liter bier achter de kiezen.
Oke, laten we het er dan op houden dat ik niet tegen bier kanquote:Op woensdag 9 december 2009 13:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik ben bang dat ik meer nodig ben
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, laten we het er dan op houden dat ik niet tegen bier kan.
Justinquote:
Dat doen we alleen tijdens oud-en-nieuw.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je aan de jägermeister
lekkere jäger voor de afwisselingquote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je aan de jägermeister
Sanquote:Op woensdag 9 december 2009 14:54 schreef Samzz het volgende:
Middag
Wat een vuil pestweer! Straks lekker douchen en dan nog een poging wagen tot het kijken van Oliver en Co.
cd ding deed het niet, en dat is nogal lastig installeren. nu is hij bezig met installerenquote:
windows opnieuw installeren bedoel je? en je hebt de cd-drive dus eerst moeten fiksen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
cd ding deed het niet, en dat is nogal lastig installeren. nu is hij bezig met installeren
Hoiquote:
jupquote:Op woensdag 9 december 2009 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
windows opnieuw installeren bedoel je? en je hebt de cd-drive dus eerst moeten fiksen?
hmm, ik weet het niet. ik denk dat je dat het beste kunt zien door te proberen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Die foto in m'n fobo, zou die mooier zijn in zwart/wit of mooier in sepia?
justem, zo kan het natuurlijk ookquote:Op woensdag 9 december 2009 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jup
nee, heb in een andere laptop de installatie op de HD gezet, en gezorgd dat ie 'm pakte met opstarten, en daarna de schijf in m'n eigen laptop gezet
ja, daar kwam ik vandaag ook achterquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
justem, zo kan het natuurlijk ook
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze... Die vind ik zó gaaf
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze... Die vind ik zó gaaf
mag ik een keer mee?quote:
watte?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb m'n boot.ini al weer om zeep geholpen
heb je snel gedaan ofniet?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb m'n boot.ini al weer om zeep geholpen
joahquote:
een erg belangrijk bestand zeg maarquote:
dat had ik er ongeveer uit opgemaakt, ging me meer om hoe je dat voor elkaar hebt gekregenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een erg belangrijk bestand zeg maar
ow, gewoon via notepad. toch maar eens eerst iets beter inlezen volgende keerquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik er ongeveer uit opgemaakt, ging me meer om hoe je dat voor elkaar hebt gekregen
waarom moest je die boot.ini aanpassen dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, gewoon via notepad. toch maar eens eerst iets beter inlezen volgende keer
omdat daar 4 dingen instronden en ik wou er maar 1 hebben. en ik had die boot.ini op een andere schijf gezetquote:Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom moest je die boot.ini aanpassen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:48 schreef haakon het volgende:
Ik stond vandaag bij de kassa in de Gamma, gaan alle sirenes af !
U BENT DE 500.000ste KLAND IN ONZE WINKEL !
U krijgt van Gamma een cheque van 1000 euro, en U hoeft hem
hier niet te besteden !
Relaxed, dus ik meteen naar de hoeren.
Kom ik bij die hoerenkeet aan, ben ik de 100.000ste klant sinds
de opening !
U mag onbeperkt gratis neuken en kiezen welke hoer u wilt.
Normaal kies ik altijd de goedkope, dus ik had wel zin in een dure.
Dus ik kies een vrouw uit India, moet zo'n stip op d'r kop.
Dus ik lekker van bil met haar.
Na een tijdje lig ik boven en al wippend kijk ik steeds naar die
irritante stip.
Dus ik begin die stip eraf te krassen en wat denk je !?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
picsquote:Op woensdag 9 december 2009 18:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb echter wel een bloedmooie motor!
wat voorn fiets heb je?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef Redbaron het volgende:
ik ben een originele uitlaat rijker, volgende week hopelijk mn kenteken terug:)
staat wel ergens in mn posthistorie ofzo, ik heb geen zin om te zoekenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Droom lekker DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PaFiPo
The Outside Agency
ja dromen inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Over het krat bier dat ik dan van Wouter krijg ja
Geen fiets, is voor mn auto waar nu 2 motordempers onder zitte.quote:
oh kiek, wat voor motor? 6 cilinder of wat? nog interesse in een v12 blok?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen fiets, is voor mn auto waar nu 2 motordempers onder zitte.
Mocht nie van oom agent
explain.quote:
Heb een 4cilinder, 1.6 maar als je een 4agze of een 3sgte hebt en die kunt inbouwen mag t welquote:Op woensdag 9 december 2009 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
oh kiek, wat voor motor? 6 cilinder of wat? nog interesse in een v12 blok?
Dan ben ik 26quote:
tot 2130 ofzo. ligt er net aanquote:
echt nietquote:Op woensdag 9 december 2009 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV wordt wél kampioen, lees m'n sig
PaFiPo
quote:
Maar een keer pilsje doen ofniet.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar een keer pilsje doen ofniet.
Dat denken jullie alleen maar.quote:
Same here!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond!
Het is nog maar half negen. Ik heb echt serieus het idee dat het een uur of elf is
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 december 2009 20:18 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond!
Het is nog maar half negen. Ik heb echt serieus het idee dat het een uur of elf is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Dat magquote:Op woensdag 9 december 2009 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Rammstein echt helemaal niks.
Dit topic al gezien?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Iron Maiden vind ik ook niks, nog minder dan Rammstein.
quote:
Ja, ik ook. Want ik snap al niks van dat stukje programmeertaalquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef Mdrop het volgende:
Avond, voel me zo dom> [C#] Media player stop via label
Denk de verzorger en de koffie-juffrouw?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goeie vraag, weet niet wie er coacht vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |