Ga jij je xbox verkopen?????quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
Iemand nog een Xbox360 20GB met 3 wireless controllers 1 accu , headset, afstandsbediening kopen voor een leuk prijsje?
Geen ban, geen RROD , werkt perfect.
Met die knakker die die bom in zijn reet krijgt gedrukt :pquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:57 schreef haakon het volgende:
20.30uur op RTL5 Man on Fire
Wat een geweldige film is dat !
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]ja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt zeer vette film
The Outside Agency
Ik kan wel een aantal personen, al dan niet bekend, noemenquote:
Jij kent mij heul niet.quote:
En dat is dan ook een van de redenen waarom niet.quote:
Waarom zeg je dan bij voorbaat van nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat is dan ook een van de redenen waarom niet.
Aaaah, but whyquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, but why
Ik dacht dat het nog een kans had...
Ik zei dat het een van de redenen wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan bij voorbaat van niet
Zeker zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat het een van de redenen was![]()
Ik wil wel misschien zeggen als je je daar beter door voelt
Jemig... waarom is het dan toch uitgegaan?quote:
OEHHHHHH.quote:
Onderandere het feit dat ik je niet ken? Just told you soquote:
Ooh das geen probleem.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onderandere het feit dat ik je niet ken? Just told you so
Ze gaf vorige week aan dat haar verliefdheid overging in houden van. Maar ze twijfelde of dat op relationele of vriendschappelijke manier zou zijn. En we hadden nogal veel ruzie de laatste tijd, dus ze wilde ruimte. Gisteren afgesproken dat we elkaar dan 1 dag in de week zouden zien, en verder niet teveel druk op elkaar zouden leggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
En Nathalie what's going on?Ik wist heul niet dat er problemen ofzo waren?
Wil je het voor mij nog een keer uitleggen?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jemig... waarom is het dan toch uitgegaan?
Jeetje... Zonde dat het zo moet gaan. Maar je hebt nu wel duidelijkheid. En je moet maar zo denken, zij weet niet wat ze heeft, tot het weg isquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaag smste ik dr dat ik er gek van werd bij de gedachte dat ik dr maandag pas weer zou zien. Toen gingen we daar even op door, maar ze vatte het veelste negatief op. Toen zei ze dat alles nu heel duidelijk werd, en dat ze morgenavond langs wilde komen, ik maakte haar zin af met "om het uit te maken". En toen zei ze "Ja, inderdaad". Toen zei ik, kom dan maar niet langs, als dat het enige is, dan weet ik nu wel genoeg. Dus zo is het via de telefoon gegaan, maar het was wel haar bedoeling om het IRL te doen, ik wilde dat alleen niet.
Dankje. Denk wel dat het goed komt, ze heeft alleen ruimte nodig. En dat heeft ze niet genoeg met elkaar 1 dag zien ofzo. Alles moet nu vanuit haar komen in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:45 schreef Samzz het volgende:
Opgroeien?
Ik ga te bed, trusten allemaalEn Nath, sterkte de komende tijd!
ik....quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nathalie, je komt er vanzelf overheen...hoe moeilijk het ook is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |