T is niet me ploeg, maarrr ze doen t dit seizoen goed, en gun ze de landstitel meer dan PSV,quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze ene keer.
Oeps, have mercy Maanvis...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef Maanvis het volgende:
FC pluskut, mooi cluppie maar ze moeten toch plaats maken voor PSV binnenkort
ik ja eg ook vandoogquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ging ff liggen, daar bedoel ik verder niets mee, lieve Twentesupporters
Ze lurkt nog een beetje mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doeg CarO![]()
Ik zit ook zomaar ineens aan BQ te denken. Hoe zou het met haar gaan?
Ja, onwaarschijnlijk kut denk ik. Hopelijk komt ze binnenkort even langs, al is het alleen maar om te zeggen dat alles kut is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit ook zomaar ineens aan BQ te denken. Hoe zou het met haar gaan?
Dat snap ik wel, dat ze er even geen zin in heeft en dat haar hoofd wel naar andere dingen staat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
Jawel maar ze kan gewoon niet meedoen nu en dat snap ik wel. Ergens hoop ik altijd nog dat zoiets weer goedkomt hè want zo gebeurt dat in films ook.
Je zou juist zeggen dat de afleiding hier welkom isquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
Jawel maar ze kan gewoon niet meedoen nu en dat snap ik wel. Ergens hoop ik altijd nog dat zoiets weer goedkomt hè want zo gebeurt dat in films ook.
Misschien is lurken wel voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat de afleiding hier welkom is
Hier moest ik aan denken na het zien van jou avaquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
Lies!![]()
Wat schattig!
Ja niet dat je gaat slapen hoor, maar die bakvis-foto's met die neus.![]()
Maf ze [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |