HSG-Bomberquote:
Ja, want je speakers moeten inbranden!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef switchboy het volgende:
Maar geluid klinkt echt beter als je gouden kabels gebruikt die door elfjes bij maanlicht zijn gemaakt!![]()
En je moet ook je speakers eerst 24 uur in laten spelen. En geen enkel ander apparaat op die stoppengroep zetten.
Je zou perfect passen in die fucking dierentuin.quote:
wow!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef Meddo het volgende:
Audiofielen... wat een falers
[ afbeelding ]
Alweer. Heb je die zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ding... stiekem... wel mooi...quote:
En als je door je oogharen kijkt is het precies dequote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vind dat ding... stiekem... wel mooi...
Ja! Jij zit daar ook?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef PeZu het volgende:
zonder op de topics te klikken gok ik dat het om gehakt mods gaat_!
ik kom daar niet meer man, kurk en lijnzaad olie in je apparatuur flikkeren en zeggen dat het helptquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja! Jij zit daar ook?
Ik bedoel, het moet toch een grote practical joke zijn of zo... toch?
Haha wat vetquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest?!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
jawohl, nu wil ik mijn ego even boosten
het is zo grappig, als ik het.quote:
Boks. Wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kom daar niet meer man, kurk en lijnzaad olie in je apparatuur flikkeren en zeggen dat het helpt_!
Dat zie je toch ook wel zonder door je oogharen heen te kijken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
En als je door je oogharen kijkt is het precies de!
Respect.
ja maar de heel filosief er achter is echt te vaag voor worden en ik ben nogal nuchter dusquote:
oogharenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook wel zonder door je oogharen heen te kijken?
Ordeningsinformatie zeggen ze dat het om gaat. Wat dat is? Who knows!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar de heel filosief er achter is echt te vaag voor worden en ik ben nogal nuchter dus_!
kijk ik koop wel een dure koptelefoon voor mijn ipod maar ik ga geen fortuin uitgeven om mijn speakers aan te sluiten_!
ik ben nog de discussie aangegaan maar ik haakte vrij snel af want het is een gezever eerste klasquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ordeningsinformatie zeggen ze dat het om gaat. Wat dat is? Who knows!
Dan zijn er mensen die hun spelers vol rotzooi hebben laten dumpen en dan geen foto willen maken van het resultaat. Dan duiken er toch foto's op en dan is het opeens niet representatief voor de rest van de projecten. Waar dus geen foto's van komen. Ja ja, zo lust ik er nog wel een paar.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
oogharenwimpers heten die dingen
Leer eerst maar eens quotenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:39 schreef T-J-Nominos het volgende:
[..]
oogharenwimpers heten die dingen
dat is wel heel kort door de bocht, aangezien er echt geen eenen en nullen uit mijn luidsprekers komen of ook maar daar naar toe worden gestuurdquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:40 schreef marcel-o het volgende:
en daarbij.. een cd bestaat uit eenen en nullen.. dat blijven eenen en nullen. ook al smeer je ze in![]()
wat een gelul
Geen dank hoor meidquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens quoten
Ja, dat zie ik inderdaad ook als ik gewoon kijk. Maar hij lijkt er opeens nog veel meer op als je door je oogharen kijkt. En ja, ik weet ook dat oogharen eigenlijk wimpers zijn. Bedankt meid.
vroeger was er het puike forum van hifi.nlquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:50 schreef sinadO het volgende:
Maar je hebt dus 4 audiofora in Nederland he; eentje waar ze dus volledig van het padje zijn en hun cd spelers vol kurk en olie gooien, eentje waar ze vinden dat alles hetzelfde klinkt maar ze toch allemaal een andere set hebben (ja, raar eigenlijk), eentje waar je er pas bijhoort als je het duurste van het duurste hebt (er is daar vrij weinig te doen) en eentje waar het voornamelijk over homecinema gaat. Die laatste is opgezet vanuit een commercieel oogpunt, heeft sponsoren en banners en is veruit het meest aangename forum om te vertoeven. Die andere drie zijn eigenlijk gewoon waardeloos...
de eenen en nullen worden door jouw versterker en speakers altijd op dezelfde manier vertoond. omdat je niks fysieks verandert aan de versterker en de speakers en niks verandert aan de software van de cd speler. dus de eenen en nullen zullen nog altijd op dezelfde manier verwerkt worden door de apparatuur.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel heel kort door de bocht, aangezien er echt geen eenen en nullen uit mijn luidsprekers komen of ook maar daar naar toe worden gestuurd
Ja! Daar kwam ik altijd. Waarom is dat ook alweer verdwenen, er was een goede reden voor... Iets met beschadiging van het imago van de sponsoren door forumleden of zo?quote:
Nee daar zorgt je geluidskaart voor, als het goed is, dat die enen en nullen vertaald worden naar een signaal wat de speaker snapt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is wel heel kort door de bocht, aangezien er echt geen eenen en nullen uit mijn luidsprekers komen of ook maar daar naar toe worden gestuurd
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de eenen en nullen worden door jouw versterker en speakers altijd op dezelfde manier vertoond. omdat je niks fysieks verandert aan de versterker en de speakers en niks verandert aan de software van de cd speler. dus de eenen en nullen zullen nog altijd op dezelfde manier verwerkt worden door de apparatuur.
Dat het líjkt dat het anders klinkt dat is een placebo effect.
klopt, sommige merken werden getrasht terwijl hifi.nl daar hun geld van kreegquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja! Daar kwam ik altijd. Waarom is dat ook alweer verdwenen, er was een goede reden voor... Iets met beschadiging van het imago van de sponsoren door forumleden of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |