Ik bedoelde de film:Dquote:Op donderdag 10 december 2009 00:54 schreef krullendoos het volgende:
[..]
nee lieve schat dit is het weer nu!!!! 12-10
staat voor 10-12 het is het weer actueel nu kijk naar de tijd en de grafieken
Hoe ziet die er voor Twente uit dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondag de 20ste een vette sneeuwjachtdag![]()
[ afbeelding ]
Waar heb jij het over? Alles draait gewoonquote:
10cm op zaterdag EN zondag dusquote:Op donderdag 10 december 2009 11:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Twente vind weerplaza niet dus pak ik Hengelo er even bij
[ afbeelding ]
Inmiddels hier ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Alles draait gewoon
Wou net zeggenquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
En zes uur later staat er weer een compleet andere verwachting.
Hmmz met een beetje geluk met aantal opklaringen zou je best wel wat kunnen zienquote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef kahaarin het volgende:
Er koomt dit weekeind iig een ander soort 'neerslag': http://www.nu.nl/binnenla(...)allende-sterren.html
Hopelijk is er wat van te zien, zo als het nu lijkt is het gewoon bewolkt, jammer.
Te gekke Vorst Periodequote:Op donderdag 10 december 2009 12:34 schreef ondeugend het volgende:
Als sneeuwliefhebster ga ik een onvervalste tpv plaatsen.
en OomAgent, toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:52 schreef IkWilbert het volgende:
In dit soort situaties mis ik de oude topics van Keromane, dat waren nog eens tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |