Onzin !quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toch blijft het voor het noordelijk flut!
Ja, idd, en het is lekker fris, niet meer waterkoud maar lekker, dat terwijl het toch kouder is dan vorige week.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Adelante het volgende:
Ik zie geloof ik voor het eerst sinds 4 weken de zon weer
Jah, hier ook al geen sneeuw meer in de verwachtingen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zou verrekte mooi zijnquote:
Ik ben niet zo fan van het wit als er ijs ligt.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wou net zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Onzin !
De pluim voor het noord oosten is de koudste pluim van heel NL.
En die flut kaart van weerplaza, die de pluim van noord west NL aangeeft... dat is vast een station dat in de waddenzee ligt, dat kan haast niet anders met zulke aflandige wind!
Niet? Eerst sneeuw, 's nachts opklaringen tot onder de -10 en dan een zooi ijsdagen. Dan heb je heel mooi ijs en toch een wit randje dat lekker blijft liggen, dat zou ik ideaal vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van het wit als er ijs ligt.Normaliter hoop ik ook op een witte kerst maar niet als er ijs ligt.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een prachtige kaarten deze ochtend.Vanmiddag maar eens m'n schaatsen in orde maken en even wat onderdelen vernieuwen, net voor de hausse uit bij de schaatswinkels.
[..]
Rotterdam kun je goed tot het binnenland rekenen, veel beter dan bijvoorbeeld Den Haag en Haarlem. Meestal doet Rotterdam meer met het binnenlandse weer dan met het echte kustweer.
Die uitschieter van de Controlquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
[..]
Ik wou net zeggen.
Dit lijkt me toch niet flut:
[ afbeelding ]
Ik heb vaak genoeg gehad dat het in Amsterdam dooide terwijl mijn tuintje in Spijkenisse nog witbevroren was, idem in de buitenwijken in Rotterdam. Heb hoop dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.![]()
Maar aan de andere kant komt het met enige regelmaat voor dat het in Rotterdam keihard regent terwijl het verder in het binnenland wit is.
Maar wat jij zegt klopt ook aardig.
Het blijft een beetje spannend.
En dan heb je nog industriesneeuw, maar dan moet het wel flink mistig zijn,koud wezen en je moetquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gehad dat het in Amsterdam dooide terwijl mijn tuintje in Spijkenisse nog witbevroren was, idem in de buitenwijken in Rotterdam. Heb hoop dus
MIS!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:52 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Onzin !
De pluim voor het noord oosten is de koudste pluim van heel NL.
En die flut kaart van weerplaza, die de pluim van noord west NL aangeeft... dat is vast een station dat in de waddenzee ligt, dat kan haast niet anders met zulke aflandige wind!
Jouw weerstation zal dan ook het zachtste weer in NL representateren, want 10 km van de kust af is het vaak al heel anders dan direct aan de kust of zelfs in de zee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
MIS!!
Zolang de wind een Noordoosthoek heeft kunnen we het hier wel gaan vergeten met de temps. De verwachtingen voor N zijn niet in de waddenzee maar het heeft pure effect VAN het Waddenzee en IJsselmeer! Laat de wind eerst maar even goed O/ZO zijn, dan pas komt het hier wel goed.
Vorst is alleen voor de nacht overdag kunnen we het wel vergeten, noordoosten is er beter vanaf ja maar ik woon in Holwerd en dat ligt in Friesland en is dus niet het noordoosten.
Voor de rest zal mijn weerstation moeite krijgen om vooral overdag onder 0 te blijven gezien deze 1.5/2km in de waddenzee ligt(Pier)
Mah ik zal niet de laagste van iedereen scoren hoor, het westen krijgt nogal spannende weekquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:00 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jouw weerstation zal dan ook het zachtste weer in NL representateren, want 10 km van de kust af is het vaak al heel anders dan direct aan de kust of zelfs in de zee.
Maar we zullen zien wat het wordt
Vooral het noordwesten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah ik zal niet de laagste van iedereen scoren hoor, het westen krijgt nogal spannende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |