update update update update updatequote:Op maandag 14 december 2009 03:00 schreef Ensaf het volgende:
Ben net thuis.
Heb haar een uurtje gezien.
Ik ga nu slapen, update volgt morgen!
Nou ja, da's wel overdreven, maar bij het afscheid diep in de ogen kijken en vervolgens tongen lijkt me toch wel het minimum.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik had beter verwacht van zo'n fokker![]()
gewoon broek af en die piem0l erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het wel even laten zien, je hebt er wel een sterke computer met CSI software voor nodig:quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef powerlite het volgende:
PM voor die muizen nodiggrrrrrrrr
OT, wat Bartaz zegt, gewoon rustig ergens een drankje pakken
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zal het wel even laten zien, je hebt er wel een sterke computer met CSI software voor nodig:
Het geheim zit hem in het inzoomen, want de muis zit verstopt (daarom vond je hem ook niet):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zie je een pixelated versie ervan. Met behulp van software die ze bij CSI ook gebruiken kun je hem laten scherpstellen, en wat zie je dan?
[ afbeelding ]
De muis! En om te bewijzen dat dit ook echt een muis is kan je hem door de CSI software runnen en het plaatje door een internationale database halen om te zien of de software het herkent:
[ afbeelding ]
Duidelijk, zelfs de database matched hem met een echte muis!
Ah, daar dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zal het wel even laten zien, je hebt er wel een sterke computer met CSI software voor nodig:
Het geheim zit hem in het inzoomen, want de muis zit verstopt (daarom vond je hem ook niet):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zie je een pixelated versie ervan. Met behulp van software die ze bij CSI ook gebruiken kun je hem laten scherpstellen, en wat zie je dan?
[ afbeelding ]
De muis! En om te bewijzen dat dit ook echt een muis is kan je hem door de CSI software runnen en het plaatje door een internationale database halen om te zien of de software het herkent:
[ afbeelding ]
Na die nieuwe update merk je gewoon dat hij het blijft uitstellen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zie et zuur in eigenlijk![]()
Maar desalniettemin wens ik em veel succes en hoop voor em dat et gezellig was
Dat ik dat over het hoofd heb gezienquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |