abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75650112
quote:
Op maandag 14 december 2009 03:00 schreef Ensaf het volgende:
Ben net thuis.

Heb haar een uurtje gezien.

Ik ga nu slapen, update volgt morgen!
update update update update update
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 15 december 2009 @ 14:48:21 #102
83951 rashudo
project 2501
pi_75650685
Tijdens het douchen liep haar make-up uit en verloor Ensaf alle interesse.
Their eyes opaque.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:21:54 #103
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75651920
Of ik nu niet duidelijk genoeg ben, of dat ze me gewoon aan het lijntje houdt. Ik weet het niet zeker. De grote doorbraak is er in ieder geval nog niet.

Ze is dus net twee weken op vakantie geweest, en wilde mij zondagavond wel weer even zien. We spraken af in een cafeetje rond een uur of 10. Wat ik niet wist was dat ze de volgende dag om 6.00 moest opstaan en daarom al rond een uur of 11 naar huis toe wilde. Wat er dat uur gebeurd is?

Ik heb haar vakantieverhalen aangehoord, zij heeft mijn non-avonturen aangehoord. Is er dan helemaal niets interessants te melden?

Jazeker wel!

Eerder vertelde ik al dat een vriend van haar mij had toegevoegd op Hyves. Ik had al eens wat verhalen gehoord dat er iets tussen die twee zou spelen, maar ze nam nu uitgebreid om al die verhalen héél nadrukkelijk te ontkrachten. "Het is gewoon een vriend, meer niet".

Zal Ensaf wegzinken in de friendzone of is er toch hoop? Hopelijk kan ik jullie zaterdag het antwoord geven want ik heb haar gevraagd om vrijdag samen op stap te gaan!
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_75652289
Ga gewoon ergens iets drinken morgenavond of donderdagavond met z'n tweeën. Op stap gaan op vrijdag (met eventueel nog vrienden en vriendinnen erbij) en in een kroeg staan met te harde muziek is duidelijk al geen succes gebleken....

Klacht: Ensaf maakt niet snel genoeg vorderingen en de Fokkers (die zelf enkel een liefdesrelatie met de pc hebben) vinden dat dat sneller kan!
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:37:36 #105
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_75652527
ik had beter verwacht van zo'n fokker

gewoon broek af en die piem0l erin
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
pi_75653037
PM voor die muizen nodig grrrrrrrr
OT, wat Bartaz zegt, gewoon rustig ergens een drankje pakken
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
pi_75654664
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:37 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik had beter verwacht van zo'n fokker

gewoon broek af en die piem0l erin
Nou ja, da's wel overdreven, maar bij het afscheid diep in de ogen kijken en vervolgens tongen lijkt me toch wel het minimum.

Als ze tegenstribbelt: jammer, dan was je eigenlijk al permanent in de friend zone en dat was het toch al hopeloos.
Als ze meedoet: gefeliciteerd.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 17:23:34 #108
230491 Zith
pls tip
pi_75657042
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:50 schreef powerlite het volgende:
PM voor die muizen nodig grrrrrrrr
OT, wat Bartaz zegt, gewoon rustig ergens een drankje pakken
Ik zal het wel even laten zien, je hebt er wel een sterke computer met CSI software voor nodig:

Het geheim zit hem in het inzoomen, want de muis zit verstopt (daarom vond je hem ook niet):

Nu zie je een pixelated versie ervan. Met behulp van software die ze bij CSI ook gebruiken kun je hem laten scherpstellen, en wat zie je dan?

De muis! En om te bewijzen dat dit ook echt een muis is kan je hem door de CSI software runnen en het plaatje door een internationale database halen om te zien of de software het herkent:

Duidelijk, zelfs de database matched hem met een echte muis!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75658138
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik zal het wel even laten zien, je hebt er wel een sterke computer met CSI software voor nodig:

Het geheim zit hem in het inzoomen, want de muis zit verstopt (daarom vond je hem ook niet):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu zie je een pixelated versie ervan. Met behulp van software die ze bij CSI ook gebruiken kun je hem laten scherpstellen, en wat zie je dan?

[ afbeelding ]

De muis! En om te bewijzen dat dit ook echt een muis is kan je hem door de CSI software runnen en het plaatje door een internationale database halen om te zien of de software het herkent:

[ afbeelding ]

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_75659420
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ah, daar dus
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:35:55 #111
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_75659638
Dat ons dat niet is opgevallen...
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_75673393
quote:
Op maandag 14 december 2009 00:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik zie et zuur in eigenlijk

Maar desalniettemin wens ik em veel succes en hoop voor em dat et gezellig was
Na die nieuwe update merk je gewoon dat hij het blijft uitstellen.

Altijd met andere mensen erbij afspreken. Dat is zo not done!
Death solves all problems: no man, no problem.
  woensdag 16 december 2009 @ 00:42:55 #113
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75673910
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat ik dat over het hoofd heb gezien
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75841317
Zijn er nog vorderingen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')