Ik zou particulier verkopen als eerste optie nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef IkWilbert het volgende:
particulier is inderdaad ook een optie, dat was ook de tweede optie.
Maar als het via een garage kan dan zou dat fijn zijn... geen zin in al die vage biedingen e.d. van mensen die niet serieus zijn
ok, iets om even in het achterhoofd te onthoudenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:18 schreef Xxerxxes het volgende:
Je kunt als particulier ook wel je auto bij een garage verkopen (tegen een vergoeding). Dan heb je er zelf de drukte niet van.
Wat is dat voor een onzin? Mensen kopen juist eerder een 2e hands auto dan een nieuwe, daarom worden occasions ook steeds duurder..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef LordLynx het volgende:
Waarschijnlijk wordt je als je zo'n auto probeert in te ruilen keihard opgelicht, garages zitten gewoon niet te wachten op nog meer occassions, ze raken wat ze hebben staan al nauwelijks kwijt.
Hmm, de afgelopen 2 jaar (ongeveer) daalden de prijzen van occasions juist. De ontwikkelingen van de laatste maanden durf ik zo even niet zeggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:22 schreef invine het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin? Mensen kopen juist eerder een 2e hands auto dan een nieuwe, daarom worden occasions ook steeds duurder..
ruilen tegen mijn passat met kenteken uit feb 2009?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef IkWilbert het volgende:
Nee dank je, auto moet minimaal van 2000 zijn.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:52 schreef T42 het volgende:
[..]
ruilen tegen mijn passat met kenteken uit feb 2009?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |