Centrale verwarming?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef skudkind het volgende:
Hebben de meeste fokkers toch geen last van. lang leve de centrale verwarming.
U versterkt mijn punt meneer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Centrale verwarming?
Ik heb het over zonlicht en zwoele zomeravonden.
Slaan we de lente dit jaar gewoon over?quote:
Was ik maar een Arubaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef daftme het volgende:
Wat zeur je! Zijn we godverdomme Nederlanders of wat?
Open je ogen toch eens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:03 schreef IHVK het volgende:
Ik kan de winter ook wel waarderen hoor. Maar het duurt net iets te lang.
Gezellige lampjes. Wat is er nou gezellig aan lampjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef FoKTeD het volgende:
Waarom altijd bitche op de winter denk is aan de fijne kerstgedacht???
Je gratis vol vreten bij familie?
3 officielen feest avonden waar je je kapot kan zuipen
Gezellige lampjes?
Mense die denke dat zeof
zijn
Jongen de Winter is goud en als je em niet waardeert ga dan maar lekker ergens verdorren in die klote zon van je
Ik deed lachen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Hier hield ik op met lezen.
Oja ik hield ook op bij gamen.
Dan ga je toch samen met je ouwe heer spelen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gezellige lampjes. Wat is er nou gezellig aan lampjes?
Alsof een eenzame oude man het opeens gezellig gaat hebben als je hem lampjes geeft.
Vroeger toen Nederland Oman heette?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Nu krijg ik heimwee.
Vroegah:
[ afbeelding ]
Kerst duurt ook maar 2 dagen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:13 schreef Morton_Koopa het volgende:
ik raak bijna overtuigd van het feit dat TS geen familie heeft om kerst mee te vieren
Ik zie je al lekker triest met je familie om die boom zitten en gemaakt gezellig zitten doen. Omdat het moet. Terwijl het eigenlijk gewoon nergens op slaat en het hetzelfde is als elke andere dag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:13 schreef Morton_Koopa het volgende:
ik raak bijna overtuigd van het feit dat TS geen familie heeft om kerst mee te vieren
JIj dan. Beetje met kerst naar Egypte gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
LEUGENS, jij viert geen Kerst maar Ramapleuresdan!
als ik nu door de stad loop, of mn trein uit loop hangt er overal sfeer verlichting, en wat er gezellig aan is? et verdrijft de donkere dagen voor kerst een beetje..... heeel klein beetje dan maar who cares, bhelave die ouwe vent van je danquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gezellige lampjes. Wat is er nou gezellig aan lampjes?
Alsof een eenzame oude man het opeens gezellig gaat hebben als je hem lampjes geeft.
Die lichtjes zijn wel mooi. Maar in de zomer waren ze niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef FoKTeD het volgende:
[..]
als ik nu door de stad loop, of mn trein uit loop hangt er overal sfeer verlichting, en wat er gezellig aan is? et verdrijft de donkere dagen voor kerst een beetje..... heeel klein beetje dan maar who cares, bhelave die ouwe vent van je dan
wikwakka2 loopt de piramides te checkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
JIj dan. Beetje met kerst naar Egypte gaan.
yea das dus et voordeel van de winter -.- je bn weer heerlijk helder (heineken)quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die lichtjes zijn wel mooi. Maar in de zomer waren ze niet nodig geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |