abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75426441
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb het niet eens gezien
Wat je ook kunt doen is een net briefje schrijven dat je graag van haar hoort als ze last van je heeft.
Dan kan ze niet overal meer heen gaan rennen want tenslotte heb jij aangeboden dat ze bij jou kan vertellen wat er dwars zit.
Nou het advies van de politie was: negeren. Geen contact leggen en zodra ze weer begint te klagen, wéér naar de politie bellen zodat ze het erbij kunnen vermelden. Dus ik luister maar braaf naar meneer de politie man

Maar dat had idd ook nog gekunnen!
And so the lion fell in love with the lamb
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 december 2009 @ 22:03:01 #152
163650 Greys
pi_75426461
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar weet iemand dan ook WAAROM ze zo vroeg geholpen worden??? Als er nog een goede reden voor is dan snap ik het misschien wel, maar ik kan niets bedenken...
Op deze site staat veel info:
http://www.leerwiki.nl/Labradoodle,_de_hypoallergene_wonderhond

Het bestaat al lang trouwens:
quote:
Het ras Labradoodle vindt zijn oorsprong in de zeventiger jaren, in Australië. Een blinde vrouw, die allergisch was voor honden, had behoefte aan een goede blindegeleidenhond zonder dat haar allergie zou verergeren. Vanuit die behoefte begon Wally Cochran met het kruizen van Labradors met Poedels, om tot een hondenras te komen dat als hulphond kon dienen voor mensen met astma of een allergische aandoening. De achterliggende gedachte was het samenbrengen van de goede eigenschappen van beide rassen, namelijk de zachtaardigheid en trainbaarheid van de Labrador met de intelligentie en de vachteigenschappen (o.a. weinig rui) van de Poedel.
En over het vroege steriliseren:
quote:
De grondleggers van dit hondenras hebben in Australië speciale fok- en onderzoekscentra opgezet waarbij men zichzelf behoorlijk strenge regels heeft opgelegd voor wat betreft ethiek, gezondheid en omgangsvormen. Één van die regels is onder andere dat alle pups jong gesteriliseerd of gecastreerd worden (“de-sexing”), nog voordat ze terecht komen bij de eigenaar. Hiermee probeert men zuivere bloedlijnen te waarborgen en illegale broodfok zo veel mogelijk te voorkomen. Bovendien zitten er ook gezondheidsvoordelen aan jong steriliseren of castreren van pups.
Wat de gezondheidsvoordelen zijn staat er dan alleen weer niet bij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 22:04:10 #153
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_75426497
Hoi

Leuke lens Bamba, één van de betere in z'n prijsklasse heb ik begrepen
quote:
Poedels zijn eendenjagers
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_75426499
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ben erover aan het denken om m weg te doen voor 185 euro.
En wat is dat de voordelen van de canon objectief tegenover die van Tamron? En heeft die net zoveel bereik als de Tamron? Ik kan leuke foto's schieten, maar de technische kant heb ik geen kaas van gegeten
pi_75426510
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben echt altijd dol geweest op poedels.
Superrobuuste honden zijn dat, slimmer dan border collies, en goede jagers en sporters ook
Ik kan een showpoedel krijgen van de fokster van Billy als ik wil, zij gaat komend jaar haar poedel laten dekken, maar een poedel is mij te veel werk, daar moet ik te hard mee werken
Qua uiterlijk kun je er echt van maken wat je wil.
Als je wil showen kun je kiezen uit verschillende toilletten, van heel tuttig met bollen en zo:
[ afbeelding ]
tot deze geweldige gorilla look :
[ afbeelding ]
( dat is de poedel waar ik een pup van zou mogen )
Of als je niet showt kunnen ze gewoon sportief kort:
[ afbeelding ]
En zelfs het bollenkapsel is van oudsher functioneel
Poedels zijn eendenjagers en dus zwemmers, en die bollen zitten op de gewrichten en de organen, om die warm te houden en te beschermen, op de andere plekken is ie kaal om zo weinig mogelijk zware natte vacht te hebben en zo snel mogelijk droog te zijn
Die bollen vind ik dus zo ontzettend lelijk. En zijn wellicht van oudsher functioneel maar bij mij weten zitten er geen gewrichten op de kop en oren. En alle vier de knietjes zouden heel snel heel koud worden, net als de onderbuik waar alle kwetsbare organen zitten. Van die opgeflufte en geknipte honden (bollen, gorilla of anderszins) vind ik echt onnatuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:04:33 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75426518
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Die Chihuahua's en yorkies en andere kleine rasjes (keeshondjes e.d.) zó klein proberen te fokken dat er van alles lichamelijk mis mee gaat zijn - sommigen kunnen zichzelf amper warm houden met dat kleine lijfje - dat vind ik ook bijzonder onfris.
En bullen en zo , snuiten zo plat dat ze niet eens meer adem kunnen halen, en koppen zo dik dat ze ook niet meer natuurlijk kunnen bevallen, net zo iets.
Maar ik vind daar dus pupjes onnodig laten opereren ook wel onder vallen persoonlijk
Ze zijn gezond, daar dien je niet zomaar in te snijden, en ze krijgen niet de kans zich lichamelijk te ontwikkelen zoals normale honden door die ingreep. Snappie die redenatie?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75426532
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

als in, gaat hij vanzelf over in andere kleuren?
Dat kan....maar je kunt ook 1 kleur vastzetten...even kijken welke.....rood, oranje,3 kleuren geel(van licht naar donker), donker- en lichtgroen,5 kleuren blauw(van licht naar donker), 3 kleuren paars (dus ook van licht naar donker) en wit.. Wisselen tussen de kleuren kan plotseling (om de 2 seconden een andere kleur-flash), om de wat meer seconden (strobe), de ene kleur gaat langzaam over in de andere(fade) en nog langzamer over van de ene naar de andere kleur(smooth), knopjes erop om de boel wat de dimmen en uiteraard een aan- en uitknop....en nu klink ik als een lampenverkoper
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 december 2009 @ 22:05:49 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75426573
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat kan....maar je kunt ook 1 kleur vastzetten...even kijken welke.....rood, oranje,3 kleuren geel(van licht naar donker), donker- en lichtgroen,5 kleuren blauw(van licht naar donker), 3 kleuren paars (dus ook van licht naar donker) en wit.. Wisselen tussen de kleuren kan plotseling (om de 2 seconden een andere kleur-flash), om de wat meer seconden (strobe), de ene kleur gaat langzaam over in de andere(fade) en nog langzamer over van de ene naar de andere kleur(smooth), knopjes erop om de boel wat de dimmen en uiteraard een aan- en uitknop....en nu klink ik als een lampenverkoper
ok tof
shit dr zit geen formido in de buurt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75426575
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben echt altijd dol geweest op poedels.
Superrobuuste honden zijn dat, slimmer dan border collies, en goede jagers en sporters ook
Ik kan een showpoedel krijgen van de fokster van Billy als ik wil, zij gaat komend jaar haar poedel laten dekken, maar een poedel is mij te veel werk, daar moet ik te hard mee werken
Qua uiterlijk kun je er echt van maken wat je wil.
Als je wil showen kun je kiezen uit verschillende toilletten, van heel tuttig met bollen en zo:
[ afbeelding ]
tot deze geweldige gorilla look :
[ afbeelding ]
( dat is de poedel waar ik een pup van zou mogen )
Of als je niet showt kunnen ze gewoon sportief kort:
[ afbeelding ]
En zelfs het bollenkapsel is van oudsher functioneel
Poedels zijn eendenjagers en dus zwemmers, en die bollen zitten op de gewrichten en de organen, om die warm te houden en te beschermen, op de andere plekken is ie kaal om zo weinig mogelijk zware natte vacht te hebben en zo snel mogelijk droog te zijn
ja, ik wist dat het kapsel van de poedel functioneel is, maar toch vind ik ze lelijk... en eh "nuffig", tenminste die, die ik ken...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 december 2009 @ 22:06:30 #160
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75426614
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef Bamba het volgende:

[..]

En wat is dat de voordelen van de canon objectief tegenover die van Tamron? En heeft die net zoveel bereik als de Tamron? Ik kan leuke foto's schieten, maar de technische kant heb ik geen kaas van gegeten
nee minder bereik, maar kwalitatief wel veel beter.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 december 2009 @ 22:06:41 #161
163650 Greys
pi_75426624
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

En bullen en zo , snuiten zo plat dat ze niet eens meer adem kunnen halen, en koppen zo dik dat ze ook niet meer natuurlijk kunnen bevallen, net zo iets.
Maar ik vind daar dus pupjes onnodig laten opereren ook wel onder vallen persoonlijk
Ze zijn gezond, daar dien je niet zomaar in te snijden, en ze krijgen niet de kans zich lichamelijk te ontwikkelen zoals normale honden door die ingreep. Snappie die redenatie?
Hmz, een béétje.
Want niemand heeft me er nog echt van kunnen overtuigen dat het echt zo enorm nadelig is, een sterilisatie op jonge leeftijd. 'Daar dien je niet zomaar in te snijden' omdat ze gezond zijn geldt natuurlijk net zo goed bij 6 maanden als bij 12 weken, snappie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75426640
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi

Leuke lens Bamba, één van de betere in z'n prijsklasse heb ik begrepen
[..]

altijd leuk, een man in de slowchat
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75426662
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:01 schreef Nonneke het volgende:

[..]

liever gesloop dan dat vreselijk irritante gepiep en gejank de hele tijd
of sproeitie ?
Nog niet.

Als het aan mij ligt never nooit niet. Ik ben aan het timen tussen ontwikkeling van één en ander en het ongewenst gedrag (sproeien, moeder bespringen etc.). Ben benieuwd wanneer de balans gaat doorslaan en de DA gebeld moet worden.

Satsu piept niet, hij heeft een heel schattig schor miauwtje.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:08:09 #164
176471 oh-oh
pi_75426689
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die bollen vind ik dus zo ontzettend lelijk. En zijn wellicht van oudsher functioneel maar bij mij weten zitten er geen gewrichten op de kop en oren. En alle vier de knietjes zouden heel snel heel koud worden, net als de onderbuik waar alle kwetsbare organen zitten. Van die opgeflufte en geknipte honden (bollen, gorilla of anderszins) vind ik echt onnatuurlijk.
Als ik dr ooit een neem gaat ie uiteraard showen en dan ga ik voor de gorilla look, en vanaf een jaar of 4 voor de bollen.
Ik kan niet wachten tot Kel haar poedel ook es in de bollenlook gaat zetten
Kijk, die lelijke ouwe omaatjes look poedeltjes die je op straat ziet, daar zou ik dan weer niet mee gaan lopen
Wij gaan wel es uit eten na een wandeling, zie je ons aankomen met die poedel, naakthonden en wat chiwallies, lekker vies en vuil en moe, op een chique terras, met Kel dr terreinwagen, das echt hippe shit
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_75426718
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

ok tof
shit dr zit geen formido in de buurt
Je kan online bestellen

Zie hier
http://www.formido-folder.nl/
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75426763
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef Ynske het volgende:

[..]
nee minder bereik, maar kwalitatief wel veel beter.
Oke, ik hou het in m'n achterhoofd. Ik ga het voorlopig met de Tamron proberen en mocht hij niet bevallen weet ik dat jij een mooie portretlens hebt!!
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:10:35 #167
176471 oh-oh
pi_75426800
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Hmz, een béétje.
Want niemand heeft me er nog echt van kunnen overtuigen dat het echt zo enorm nadelig is, een sterilisatie op jonge leeftijd. 'Daar dien je niet zomaar in te snijden' omdat ze gezond zijn geldt natuurlijk net zo goed bij 6 maanden als bij 12 weken, snappie
Mij hoor je ook niet zeggen dat je honden van 6 maanden moet helpen.
Ik ben helemaal geen voorstander van dat gecastreer hoor, neem gewoon een unisex roedel, niks aan t handje dan!
Kees was al geholpen, als ik haar alleen had kunnen nemen als ik haar dan had laten helpen had ik het nooit gedaan, dan had ik wel een reutje genomen, gewoon ongeholpen
En bij Kees zie je t echt, dat ze geholpen is, das zeker een halve kilo meer, waar ze volgens de da nooit meer vanaf komt omdat ze heholpen is.
Dat vind ik ook al sneu voor een teefje wat nog zo jong en actief is...
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 december 2009 @ 22:12:18 #168
163650 Greys
pi_75426882
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Mij hoor je ook niet zeggen dat je honden van 6 maanden moet helpen.
Ik ben helemaal geen voorstander van dat gecastreer hoor, neem gewoon een unisex roedel, niks aan t handje dan!
En als je nou graag vaak met andermans hondjes gaat wandelen ook, of je hond lekker af en toe los laat rennen op het strand? Hoe voorkomen je dan dat ie bovenop een ander kruipt? (Om maar eens wat te noemen ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 8 december 2009 @ 22:12:22 #169
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_75426886
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

altijd leuk, een man in de slowchat

Wat me er wel aan herinnert: als het plan is uit eten te gaan na DTH op 9 januari wil ik daar voor mezelf een héél groot voorbehoud bijzetten. Jullie zijn allemaal schatten maar als ik een flinke tijd in een kippenhok heb gezeten vind ik het meestal wel genoeg. Bij zo'n etentje is het ook niet mogelijk even de rust op te zoeken als ik die nodig denk te hebben
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_75426906
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:09 schreef Bamba het volgende:

[..]

Oke, ik hou het in m'n achterhoofd. Ik ga het voorlopig met de Tamron proberen en mocht hij niet bevallen weet ik dat jij een mooie portretlens hebt!!
Ik las tampon.
pi_75427026
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Wat me er wel aan herinnert: als het plan is uit eten te gaan na DTH op 9 januari wil ik daar voor mezelf een héél groot voorbehoud bijzetten. Jullie zijn allemaal schatten maar als ik een flinke tijd in een kippenhok heb gezeten vind ik het meestal wel genoeg. Bij zo'n etentje is het ook niet mogelijk even de rust op te zoeken als ik die nodig denk te hebben
Kijk maar wat jij fijn vindt. Bij DTH kun je op zich ook wel de rust opzoeken hor. Zeker de buitenterreinen zijn groot genoeg om je met een kat/hond of 15 terug te trekken.

*gaat cervelaatworst brengen naar de nonnen in de stad voor mooi weer*
(met de kermis werkt dat ook)
pi_75427036
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Net gemaakt en don;t mind de wat mot je ik lag net lekker te slapen blik

en hier was ze doodziek

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach wat een lief prulletje
En dat koppie toen ze ziek was zat er echt even van sniiff
Maar ze is al wel op leeftijd of vergis ik me ?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75427070
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nou het advies van de politie was: negeren. Geen contact leggen en zodra ze weer begint te klagen, wéér naar de politie bellen zodat ze het erbij kunnen vermelden. Dus ik luister maar braaf naar meneer de politie man

Maar dat had idd ook nog gekunnen!
Is ook een prima oplossing, doen wij hier helaas ook.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75427077
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

daar vergis je je flink in.. ze is pas 1
pi_75427081
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee joh! May is nu een jaar oud dacht ik. Hooguit twee (vergis me altijd met Rosa).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')