Dat is ook gewoon fout. Net als die dikbilkoeien die niet meer op normale wijze kunnen bevallen. Of herdershonden die supergevoelig zijn voor HD.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua's zo klein mogelijk fokken omdat de kopers dat leuk vinden, waardoor de hondjes zo klein zijn dat ze niet meer gezond zijn, heel snel gewond raken, en genetische afwijkingen krijgen zoals waterhoofden, en zich niet eens meer op natuurlijke wijze voort kunnen planten.
Heel erg vind ik zulke dingen
Sterkte Bamba, lijkt me heel lastig, zo'n buuf te hebben. Goed dat je al preventief actie hebt ondernomen. Voor je het weet gaat ze echt een aanklacht indienen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met de mijne valt ook niet te praten, want ziet zichzelf alleen maar als slachtoffer. En toen mijn vriend daarstraks bij haar aan de deur stond te bellen omdat hij erover wilde praten deed ze niet over, terwijl ze wel degelijk thuis was
Call 911!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef Morretje het volgende:
Ik ging even plassen, en toen ik terugkwam was mijn laptop dood!
en mijn eigenste IT-er krijgt em niet meer gereanimeerd!
en reageren met de foon is langzaam en dus irritant..
dr zitten toch kleren overheen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat scheren, das zoals het trimmen van Bink, poedels, schnauzers, en ik weet niet hoe veel andere rassen.
Ik kan er ook voor kiezen om ze niet te scheren, dan krijgen ze geen vacht maar dan zien ze er wat slordiger uit( met wat pluis en plukken her en der ) , en ik wil niet over straat met slordige hondjes als t ff kan
De sigma kan ik hier in de buurt dus nergens vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb liever lenzen die over het gehele bereik eenzelfde diafragma hebben, maar t is een leuke lens om mee te beginnen, vooral voor in de dierentuin.
ik ben ooit begonnen met de Sigma versie, maar heb m later ingeleverd voor de Canon 70-200 F4.
maar weet iemand dan ook WAAROM ze zo vroeg geholpen worden??? Als er nog een goede reden voor is dan snap ik het misschien wel, maar ik kan niets bedenken...quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou het kruisen an sich dan mss nog niet, maar wel het feit dat die "fokkers" er grof geld aan verdienen en die honden onnodig jong geopereerd worden en zo.
Een hond moet zich lichamelijk lekker kunnen ontwikkelen zonder dat zn hele hormoonhuishouding al voor 12 weken aan gort is![]()
En er zijn veel hypo allergene rassen, genoeg bestaande al, waarom speciaal er op fokken , puur voor het geld?
Och neequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chihuahua's zo klein mogelijk fokken omdat de kopers dat leuk vinden, waardoor de hondjes zo klein zijn dat ze niet meer gezond zijn, heel snel gewond raken, en genetische afwijkingen krijgen zoals waterhoofden, en zich niet eens meer op natuurlijke wijze voort kunnen planten.
Heel erg vind ik zulke dingen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Met de mijne valt ook niet te praten, want ziet zichzelf alleen maar als slachtoffer. En toen mijn vriend daarstraks bij haar aan de deur stond te bellen omdat hij erover wilde praten deed ze niet over, terwijl ze wel degelijk thuis was
Uuuh...demofunctiequote:
Ja Mr wilde graag de kranen in badkamer monteren en heeft voor mij een stukje geschilderdquote:
bestel m dan bij Kamera Express. voor portret zou ik die niet gebruikenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
De sigma kan ik hier in de buurt dus nergens vinden. Want had liever Sigma dan Tamron gehad, maar niets aan te doen. Het is voor (eenvoudige) portretfotografie en de macro stand is een leuk pluspuntje erbij!
Preciesquote:
Ehmm dan wil ik graag bellen voor mijn internetloze weekendquote:
als in, gaat hij vanzelf over in andere kleuren?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Uuuh...demofunctie...wel met flash-,strobe-, fade- en smoothfunctie
![]()
Deze is het
[ afbeelding ]
Om het doorfokken onmogelijk te maken? Das het enige wat ik kan bedenken..quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar weet iemand dan ook WAAROM ze zo vroeg geholpen worden??? Als er nog een goede reden voor is dan snap ik het misschien wel, maar ik kan niets bedenken...
Heb het niet eens gezienquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Precies. Ze deed trouwens niet open, ipv over
. Gaat lekker met m'n typen
Ik ben echt altijd dol geweest op poedels.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook belachelijk. En ik hou dus niet van poedels, maar ik weet niet zo goed waarom.. vind ze altijd zo "tuttig" ofzo.
Deze vind ik dan weer wel leuk:
[ afbeelding ]
Maar die ligt nog niet echt in mijn budget geloof ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
bestel m dan bij Kamera Express. voor portret zou ik die niet gebruikendan heb ik nog wel een leuker lensje liggen. de 28-105 van canon.
Ruilen voor een soon-to-be hitsige kater? Specialiteit op dit moment: behang, planten en kerstboom slopen. En voeten verwarmen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
herstel duurt lang bij mensen dus ws ook bij een dier.
Als haar leverwaarde al goed is is die ws nog druk met "filteren" komt vast helemaal goed![]()
Maarehmm heb je een foto van May? Ben nu wel benieuwd.
ik ben erover aan het denken om m weg te doen voor 185 euro.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar die ligt nog niet echt in mijn budget geloof ik.
liever gesloop dan dat vreselijk irritante gepiep en gejank de hele tijdquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ruilen voor een soon-to-be hitsige kater? Specialiteit op dit moment: behang, planten en kerstboom slopen. En voeten verwarmen.
Zal ik es wat verklappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |