Das belachelijk en dat is dan nog maar 1 van de belachelijke dingen van dat hele labradoodle gebeuren ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Bob is bang voor vuurwerk en onweer. Zielug hoor![]()
Heel ander verhaal, ik hoorde vandaag van onze overbuurvrouw dat haar puppie Fay (labradoodle) al gesteriliseerd was voor ze haar kregen. Vinden jullie dat niet vroeg?
Greys we moeten onze Sinthoed nog weg halen. Heb jij al een Kersticon?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Zo, lekker gebadderd
Draakje, je pakje!
(Had iemand het lijstje al aangepast met dat pakje er in?)
Huh? En hoe oud was ze dan toen ze haar kregen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Heel ander verhaal, ik hoorde vandaag van onze overbuurvrouw dat haar puppie Fay (labradoodle) al gesteriliseerd was voor ze haar kregen. Vinden jullie dat niet vroeg?
Zwabsquote:
eh... ja, maar hoe oud was ze toen ze haar kregen dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Wat is er allemaal nog meer belachelijk aan dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das belachelijk en dat is dan nog maar 1 van de belachelijke dingen van dat hele labradoodle gebeuren ook
Nee, maar die willen ze voor mij vast ook niet knutselen want het is nogal lastig begreep ik met een bewegend eendjequote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Greys we moeten onze Sinthoed nog weg halen. Heb jij al een Kersticon?
Nou ik ben blij dat je ook zo over denkt. Ik heb het maar niet tegen de buurvrouw gezegd want ze heeft een jaar op haar pupje moeten wachten en is er ontzettend blij mee. Maar ik had zoiets van als dat zo moet zou ik het ras helegaar niet willen hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das belachelijk en dat is dan nog maar 1 van de belachelijke dingen van dat hele labradoodle gebeuren ook
nu nog vleugels?quote:
en de gewone is wel het eendje hoop ik he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar die willen ze voor mij vast ook niet knutselen want het is nogal lastig begreep ik met een bewegend eendjeAch, ik zet de gewone wel terug, mooi zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij 12 weken. Mijn reactie was hetzelfde. Hoe oud was ze dan? Maar omdat ik me zat op te winden heb ik haar antwoord niet echt opgeslagen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh... ja, maar hoe oud was ze toen ze haar kregen dan?
Maar hoe oud was de pup toen ze gesteriliseerd werd dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat je ook zo over denkt. Ik heb het maar niet tegen de buurvrouw gezegd want ze heeft een jaar op haar pupje moeten wachten en is er ontzettend blij mee. Maar ik had zoiets van als dat zo moet zou ik het ras helegaar niet willen hebben.
Hebben ze deze ook gemaakt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar die willen ze voor mij vast ook niet knutselen want het is nogal lastig begreep ik met een bewegend eendjeAch, ik zet de gewone wel terug, mooi zat
Nou, voor mensen met een allergie zijn er genoeg rassen om te proberen, labradoodles zullen eerder niet goed zijn omdat dr lab in zit en die wel erg allergiegevoelig zijn hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er allemaal nog meer belachelijk aan dan?
Smaken verschillen toch?
Het is toch een uitkomst voor mensen die allergisch zijn?
eerst de snavelquote:
Ze ging aangifte doen als wij door zouden gaan met gillen tegen zoonlief (stem verheffen als hij niet luisterd)quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? En hoe oud was ze dan toen ze haar kregen?
@Bamba, waarover had je ruzie met de buuf?
Yoko heeft haar eerste nieuwjaar waarschijnlijk op straat gevierd. Geen idee hoe ze dat vond. Voor Satsu is het de allereerste keer. Ik ben benieuwd: ome Naartjie vindt dat licht en geluid maar wát boeiend. Dat ze daar maar een voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wij zijn ook altijd thuis, Whoopie weet van ellende niet waar ze heen moet kruipen. En kalmerende tabletten doen we niet meer.
Dit is het eerste jaar ook voor Yoko bij jou?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij 12 weken. Mijn reactie was hetzelfde. Hoe oud was ze dan? Maar omdat ik me zat op te winden heb ik haar antwoord niet echt opgeslagen.
Hoe gehorig is het dan bij jullie?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze ging aangifte doen als wij door zouden gaan met gillen tegen zoonlief (stem verheffen als hij niet luisterd). Ben bij buren 2 deuren verderop geweest en die vertelden dat ze al sinds ze er woont zo zeikt. Ze begon er ook over dat wij 's zomers de ramen open hadden staan
Want ja, dat is een grove overtreding natuurlijk
Tis een schatje om te zien. Hele mooie blauwe ogen en slingerpoten, erg grappig.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoe oud was de pup toen ze gesteriliseerd werd dan?
En wat vind jij er allemaal nog meer belachelijk aan?
Ik vind het wel een uitkomst voor allergische mensen en best een leuke hond om te zien
Och arme Yoko, onze buurkat (nu ja zeg maar katje ze is klein) sprong bij ons tegen het raam van angst.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yoko heeft haar eerste nieuwjaar waarschijnlijk op straat gevierd. Geen idee hoe ze dat vond. Voor Satsu is het de allereerste keer. Ik ben benieuwd: ome Naartjie vindt dat licht en geluid maar wát boeiend. Dat ze daar maar een voorbeeld aan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |